اخبار داغ

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری:

در ۸ سال دفاع مقدس با گروه ۱+۵ می جنگیدیم

در ۸ سال دفاع مقدس با گروه ۱+۵ می جنگیدیم
آیت الله خاتمی در جمع شب زنده داران مراسم احیا در مصلی اعظم امام(ره) تبریز گفت: در ۸ سال دفاع مقدس با صدام نمی جنگیدیم بلکه با همین ۱+۵ می جنگیدیم اما در نهایت آنها دست تسلیم را بلند کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، آیت الله سید احمد خاتمی نایب رییس مجلس خبرگان رهبری در جمع شب زنده داران مراسم احیا در مصلی اعظم امام(ره) تبریز گفت:  مراسم احیای شب قدر مانور دین مداران بوده که جناحی، حزبی و قبیله هم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

وی افزود: آذربایجان این افتحار را دارد که دین و خدا در سویدای جان مردم آن نشسته و در صد سال اخیر همواره مرجع دینی معرفی کرده و این ویژگی در هیچ استانی نیست. آذربایجان باید به خود ببالد که رهبر بزرگوار پسوند "خامنه ای" در نام خود دارند.

,

امام جمعه موقت تهران ضمن تمجید از اقدامات امام جمعه تبریز بیان داشت: حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افتخار ائمه جمعه هستند و سلوک مردمی ایشان هر روز زبان به زبان می گردد.

,

وی در ادامه به توطئه های دشمنان علیه ایران اشاره داشته و گفت: ترامپ احمق هر روز تهدید می کند، ولی ما اهل تجاوز و حمله نیستیم اما نشان داده ایم که جواب متجاوز را محکم می دهیم.

,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: پیام اجتماع عظیم شب قدر این است که ملت ما خداباور است و با خداباوری جواب همه توطئه ها را خواهد داد چرا که ولایت الله را پذیرفته اند. این تهدیدات از اول پیروزی انقلاب بوده و خدا سبب ساز شد و دنیای استکبار را غافل گیر کرده ایم.

,

وی با بیان اینکه این دشمنی های از ابتدا علیه ما بوده، خاطر نشان کرد: داعشی های وطنی به نام منافقین به جان مردم انداختند و ۱۷۰۰۰ بیگناه را ترور کردند. خداوند آتش آنها را خاموش کرد و اکنون همان ها به دریوزگی افتاده اند.

 نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:  در ۸ سال دفاع مقدس با صدام نمی جنگیدیم بلکه با همین ۱+۵ می جنگیدیم اما در نهایت آنها دست تسلیم را بلند کردند.

,
,
,

امام جمعه موقت تهران ضمن تاکید بر اینکه باید دل در گرو خدا داشته باشیم، گفت: امام(ره) و رهبر بزرگوار امید به امداد الهی داشته و دارند می گویند خبری نیست، اما عده ای همچنان می لرزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه