اخبار داغ

دریافت غیرحضوری دفترچه بیمه تامین اجتماعی

دریافت غیرحضوری دفترچه بیمه تامین اجتماعی
رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی از ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان بدون نیاز به مراجعه به شعب، از منزل و محل کار خبر داد و گفت: سامانه درخواست تمدید و صدور دفترچه راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود ابراهیمی، رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان قدس از ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان از طریق سامانه الکترونیکی خبرداد و به خبرنگار گروه اجتماعی قدس خبر، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی از 11 اردیبهشت سامانه جدیدی به نام eservices تحت عنوان درگاه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی را در جهت رفاه حال مراجعه کنندگان و سهولت در دریافت خدمات راه اندازی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

وی افزود: بسیاری از خدمات سازمان به صورت غیر حضوری در این سامانه ارائه می شود و مهم ترین آن صدور دفترچه است که دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و مستمری بگیران و کارگران می توانند از طریق اینترنت گوشی همراه و یا مراجعه به کافی نت ها درخواست صدور دفترچه را داشته باشند و می توانند با مراجعه به اداره تامین اجتماعی دفترچه خود را دریافت کنند. ضمن اینکه ارسال از طریق پیک نیز مهیا شده است.

,

ابراهیمی در خصوص احداث شعبه دوم کارگزاری بیمه بیان کرد:  از طریق نماینده شهرستان قدس در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار در حال پیگیری و مکاتبه شعبه دوم کارگزاری با سازمان تامین اجتماعی هستیم. به دلیل اینکه بعد مسافت از شهرقدس به لحاظ قانونی کم است فعلا موافقت صورت نگرفته است، ولی پیگیری ها همچنان ادامه دارد.

,

رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی تصریح کرد: در زمینه شعبه امانی مجوز دریافت شده است و با در اختیار قراردادن مکان از سوی فرمانداری و شهرداری، اقدام به راه اندازی و تجهیزات آن خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه