اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

انطباق دکترین حکومتی با عدل علی (ع) گره‌گشای ناکارآمدی مسئولین/ رسانه‌ها مردم را مطالبه‌گر کنند

انطباق دکترین حکومتی با عدل علی (ع) گره‌گشای ناکارآمدی مسئولین/ رسانه‌ها مردم را مطالبه‌گر کنند
حجت الاسلام سید عباس مسعودی گفت: رسیدن به درجه اعلای حکومت در گرو توجه به فرمایشات علی (ع) و ائمه اطهار که برگرفته از آیات نورانی قران است و انطباق آن با دکترین حکومتی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت شهادت امام اول شیعیان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: یکی از شاخصه های مهم حکومتی در مستندات دین اسلام کتاب نهج البلاغه و نامه های علی (ع) به فرمانداران طی 5 سال حکومت ایشان است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام سید عباس مسعودی افزود: متاسفانه سیره امام اول شیعیان بعضا تابلو شده و به دیوار نصب می شود یا در جلسات بیان می شوند اما مسلما آنچه در محفوظات داریم با اجرا کاملا متفاوت است در نتیجه صرفا به عنوان یک مسئول و مسلمان سخنان علی (ع) را بر زبان جاری می کنیم تا سطح اطلاعات خود را به منصه ظهور بگذاریم.
,
 
,

علم به سیره علی (ع) بدون اجرا ثمره ای ندارد 

, علم به سیره علی (ع) بدون اجرا ثمره ای ندارد  ,
وی اظهار داشت: محفوظات با باور کاملا با یکدیگر متفاوت است، متاسفانه رفتارها به گونه ای است که صرفا برای یک آزمون بیاناتی از کتاب علی (ع) در ذهن قرار می گیرد و قاطعانه باید گفت این علم هیچ ثمره ای نخواهد داشت. 
,
 
,
, ,
 
,
حجت الاسلام مسعودی با اشاره به اینکه مسئولین نظام باید به فرمایشات ائمه از موضع اعتقادی نگاه کرده و به این باور برسند که اگر خدای ناکرده در راس حکومت مردم را متحمل ضرر کنند باید روز قیامت پاسخگو باشند، تصریح کرد: سیره علی (ع) ما را به این سمت می برد که در برابر لحظه لحظه عملکردمان مسئول هستیم. 
,
 
,
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اینکه متاسفانه باور به سیره ائمه در جامعه ضعیف شده است، گفت: غالبا از مسئولیت ها در جهت گذران وقت و بعضا سوءاستفاده بهره برده می شود، عده ای در نظر ندارند که اگر این موارد برطرف شود حکومت اسلامی وجهه مترقی خود را نشان خواهد داد. 
,
 
,

لزوم انطباق دکترین حکومتی با عدالت امام اول شیعیان 

, لزوم انطباق دکترین حکومتی با عدالت امام اول شیعیان  ,
 
,
وی افزود: رسیدن به درجه اعلای حکومت در گرو توجه به فرمایشات علی (ع) و ائمه اطهار که برگرفته از آیات نورانی قران است و انطباق آن با دکترین حکومتی خواهد بود در حالی که اگر غیر از این را در جامعه شاهد باشیم به اهداف مد نظر جامعه اسلامی نخواهیم رسید.
,
 
,
حجت الاسلام مسعودی اظهار داشت: متاسفانه هرگاه جلوتر از امام جامعه یا عقب تر از ایشان گام برداشته ایم ضرر کرده ایم در نتیجه این مسئله نشان می دهد که ما تا کنون جایگاه مترقی ولایت فقیه را در کشور نشناخته ایم. 
,
 
,

دشمن به دنبال مقابله با اصل ولایت فقیه است 

, دشمن به دنبال مقابله با اصل ولایت فقیه است  ,
 
,
وی تصریح کرد: امروز با سوال از سیاست مداران مصر و دیگر کشورهایی که در آنها انقلاب شده است همه قائل بر این مسئله هستند که به واسطه نبود رهبری انقلابشان با شکست مواجه شده است در حالیکه انقلاب اسلامی ایران طی 40 سال به واسطه توجه به فرمایشات امامین در اوج بالندگی قرار دارد. 
,
 
,
حجت الاسلام مسعودی گفت: یکی از برنامه های شمن مقابله با اصل ولایت فقیه است و متاسفانه این مهم در ذهن برخی مسئولین نیز خطور کرده است در نتیجه اگر رهبر معظم انقلاب مطالبه ای در زمینه اقتصاد مقاومتی، بیانیه گام دوم انقلاب، رونق تولید، تولید ملی و حمایت از آن دارند بین ادارات در حد یک جلسه اجرا می شود و در عمل چیزی شاهد نیستیم. 
,
 
,

اقتدار نظام در گرو تبعیت از راهبرد رهبری است 

, اقتدار نظام در گرو تبعیت از راهبرد رهبری است ,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: امروز از فرمان ولی فقیه تبعیت نمی شود در حالی که رمز و راز موفقیت کشور ما در تمام عرصه ها پیروی از مطالبات مقام معظم رهبری است و باید باور داشته باشیم که اگر ایشان می فرمایند جنگ بین ایران و امریکا رخ نخواهد داد سخن ایشان یقینا صحیح است اما متاسفانه برخی از مسئولین این مهم را باور ندارند. 

,

حجت الاسلام مسعودی با اشاره به اینکه باور به سخنان رهبری رمز و راز اقتدار نظام اسلامی خواهد بود و مردم در اوج عزت قرار می گیرند، خاطر نشان داشت: کشور ما سرشار از منابع و سرمایه است اما با توجه به اینکه مسئولین سخنان رهبری را دنبال نمی کنند وضعیت اقتصادی نابسامان شده و برخی افراد در داخل کشور دشمن را همراهی می کنند. 

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: رسانه های انقلابی باید مردم را در زمینه فرمایشات رهبری نسبت به مسئولین مطالبه گر کنند و اگر این مسئله به خوبی بین مردم تبیین شود انها در این زمینه گام بر می دارند تا مسئولین نیز کمی به خود بیایند. 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه