اخبار داغ

نیمکت سرمربیگری استقلال به چه کسی می رسد؟

نیمکت سرمربیگری استقلال به چه کسی می رسد؟
بی‌تابی مدیران باشگاه استقلال در اخراج شفر آن هم تنها ۳ هفته پیش از پایان لیگ برتر، نیمکت سرمربیگری استقلال را زودتر از همه‌ی تیم ها به مرحله انتخاب مربی رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، بی‌تابی مدیران باشگاه استقلال در اخراج شفر آن هم تنها ۳ هفته پیش از پایان لیگ برتر، نیمکت سرمربیگری استقلال را زودتر از همه‌ی تیم ها به مرحله انتخاب مربی رساند. مدیران استقلال با انتخاب فرهاد مجیدی یکی از گزینه‌های خود را در آب نمک خواباند اما در عین حال با بازی دو پهلو از گزینه‌های خارجی سخن به میان آوردند. در میان تمام این اما و اگرها برخی از نزدیکان باشگاه از مطرح شدن نام قلعه نویی در حوالی باشگاه استقلال پرده برداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

با این اوصاف، به نظر می‌رسد سرنوشت استقلال و امیرقلعه نویی چنان به هم گره خورده که هر چه قدر هم که شکاف بین او و تیم محبوبش زیاد شود باز هم این دو عشق قدیمی به هم خواهند رسید. در این شرایط ۳ احتمال در خصوص نیمکت استقلال وجود دارد که دو گزینه آن تا حدودی به هم می‌رسند اما گزینه دیگر مسیر کاملاً متفاوتی دارد.

,

بازگشت امیر به قلعه آبی

, بازگشت امیر به قلعه آبی,

نیمکت سرمربیگری

, نیمکت سرمربیگری,

آخرین حضور ژنرال در استقلال به لیگهای سیزدهم و چهاردهم برمی‌گردد که خاطره خوبی برای استقلال و قلعه نویی نبود و این دو زوج قدیمی را به فصل زمستان رساند. با تمام این اوصاف امیرخان هنوز هم صاحب تمام قهرمانی‌های استقلال در لیگ برتر است.

,

استقلال بدون قلعه‌نویی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرده و بعید نیست مدیران استقلال برای شکستن روند قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس دوباره سراغ ژنرال بروند. قلعه‌نویی دو فصل پیش ذوب آهن را با اختلاف زیاد نسبت به پرسپولیس نایب قهرمان کرد اما این فصل در سپاهان این فاصله را کمتر کرد و به ۳ امتیاز رساند تا از حالا زنگ خطر را در اردوگاه سرخ به صدا در آورده باشد.

,

از هیئت مدیره استقلال خبر می‌رسد که ماجدی، منزوی و سعادتمند از حامیان قلعه نویی هستند و از بازگشت این مربی کار کشته حمایت می‌کنند موضوعی که شاید به همین راحتی نباشد اما اگر استقلالی‌ها به اجماع برسند امیر به قلعه برمی‌گردد.

,

 

,

 

,

نیمکت سرمربیگری

, نیمکت سرمربیگری,

از طرف دیگر نتایج نسبتاً خوب فرهاد در استقلال و محبوبیت شماره ۷ سابق این جرأت را به مجیدی داده تا با اعتماد به نفس بیشتری از استقلال مورد نظرش حرف بزند و احتمال دائمی شدنش روی نیمکت استقلال را جدی‌تر کند. سرمربی موقت استقلالی‌ها شاید روزهای ابتدایی حضور در رأس کادر فنی را با اما و اگر شروع کرده باشد اما حالا با قدرت درمورد آینده حرف می‌زند.

,

در این میان بردن العین در لیگ قهرمانان، شانس او را برای ماندن بالاتر هم برده است. پیش از این گفته شده بود که حتی در صورت عدم انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی، او به عنوان دستیار در کنار استقلال خواهد ماند انتخابی که اگر به بازگشت قلعه‌نویی به استقلال منجر گردد،  مجیدی را  از باشگاه جدا می‌کند اما فعلا، او سرمربی باشگاه است و حمایت طرفداران را هم پشت سرش دارد. این همان راهی است که فرهاد و استقلال را از هم دور می‌کند.

,

بستن قرارداد با مجیدی، زحمت زیادی هم نخواهد داشت. مجیدی برای هدایت استقلال ابراز تمایل کرده، مشکلی با مدیران باشگاه ندارد و هزینه کمتری هم نسبت به قلعه‌نویی روی دست‌شان می‌گذارد. هرچند کم تجربه بودن او، انتخابش را به یک ریسک بزرگ تبدیل می‌کند.

,

خارجی‌ها؟ شاید وقتی دیگر؟

, خارجی‌ها؟ شاید وقتی دیگر؟,

نیمکت سرمربیگری

, نیمکت سرمربیگری,

استقلال مسیر سومی را نیز در پیش دارد و آن فرار از دو قطبی این دو مربی و حاشیه‌هایشان با انتخاب یک گزینه خارجی است. فتحی به محض اخراج شفر از استقلال، قول داده بود تا  یک مربی بزرگ خارجی را جانشین شفر کند. در همین راستا باشگاه با چند مربی هم وارد مذاکره شده اما موانع مالی زیادی بر سر راه آبی‌ها وجود دارد.

,

استقلالی‌ها باید هزینه گزافی بابت اخراج شفر بدهند و قصد نگه داشتن پاتوسی و ایسما و حتی اضافه کردن تیام را هم دارند. با این اوضاع، یک مربی بزرگ خارجی فشار مالی روی آن‌ها را بیشتر می‌کند. تاج رئیس فدراسیون هم از باشگاه‌ها خواسته اردو، مربیان و بازیکنان خارجی را در باشگاه‌هایشان به حداقل برسانند. اگر استقلالی‌ها بتوانند به لحاظ مالی توافق خوبی با یک مربی بزرگ خارجی بدست آورند، فتحی وعده‌ای که زمان اخراج شفر داد را عملی می‌کند. موضوعی که هدف اصلی باشگاه هم هست. در غیر این صورت باید به قلعه نویی یا مجیدی قانع باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه