اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تشکیل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری برای فرار از پاسخگویی است/ با موجودیت این معاونت مخالفم

تشکیل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری برای فرار از پاسخگویی است/ با موجودیت این معاونت مخالفم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری تنها برای فرار از پاسخگویی وزیر به نمایندگان و سخت کردن کار پیگیری تخلفات است و همین امر دلیل مخالفتم با چنین اقدامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برنامه ریزی ها برای تشکیل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری، اظهار داشت: تشکیل چنین معاونتی تنها با هدف دشوار ساختن سوال از مسئول مربوطه که در حال حاضر وزیر است انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: برای سوال در خصوص عملکرد معاونت رییس جمهور، باید ۷۵ نماینده نامه را امضا کنند تا از شخص رئیس جمهور سوال شود. حال اینکه در صورت انجام تخلف از سوی وزیر به راحتی می توانیم وی را مورد مواخذه و سوال قرار دهیم.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در صورت تشکیل معاونت بازرگانی در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت موافق است، گفت: تنها در این شرایط با چنین حرکتی موافق هستم و در صورتی که خواهان تشکیل آن در ذیل نهاد ریاست جمهوری باشند به شدت مخالف چنین اقدامی هستم.

,

وی، در خصوص فرد مدنظر برای نشستن بر جایگاه معاونت بازرگانی رئیس جمهور نیز بیان داشت: کلیت این معاونت زیر سوال است و در صورتی که فردی با سابقه نامناسب نیز برای تصدی آن در نظر گرفته شود قطعا شاهد مشکلات بزرگ تری در این حوزه خواهیم بود.

,

قاضی پور، در پایان خاطرنشان کرد: سوال در مورد وضعیت اقتصادی حق امروز نمایندگان است اما مسئولان دولتی با چنین کارهایی به دنبال سخت کردن این رویه هستند و همین امر دلیل مخالفت بنده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه