اخبار داغ

توقیف سه لنج صیادی با 50 هزار لیتر سوخت قاچاق

توقیف سه لنج صیادی با 50 هزار لیتر سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی کیش از توقیف سه فروند لنج صیادی حاوی سوخت قاچاق خبر داد و گفت: از این شناورها حدود 50 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و 9 خدمه آن دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف محموله سوخت قاچاق در آب‌های حوزه استحفاظی کیش خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته در گشت‌زنی پرسنل پایگاه دریابانی کیش سه فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق در حوالی جزیره فارور توقیف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: حدود ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این سه شناور جاسازی شده بود، شناورها فاقد هرگونه مدارک حمل بار بودند و ادوات صیادی نیز به همراه نداشتند.
,
 
,
فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به اینکه شناورها قصد خروج از آب‌های کشور و تحویل سوخت به شناورهای بیگانه را داشتند، گفت: در این عملیات تعداد ۹ نفر همراه شناورها بودند که همگی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
,
 
,
جمالی، قاچاق سوخت و کالا را از عوامل مضر برای اقتصاد کشور برشمرد و با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸ به عنوا سال رونق تولید گفت: از ابتدای سال پلیس طرح‌های ویژه‌ای را برای مقابله با قاچاق کالا و سوخت به اجرا گذاشته است، دریابانی کیش از ابتدای سال ۹۸ تعداد ۶ فروند شناور حاوی سوخت قاچاق با حدود ۸۴ هزار لیتر سوخت را کشف و توقیف کرده است، ۲۶ نفر خدمه نیز همراه با این شناورها دستگیر شدند.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه مقصد هیچ‌کدام از این شناورها جزیره کیش نبوده است، گفت: تمامی شناورهایی که تاکنون توقیف شده‌اند به سمت استان‌های همجوار به‌ویژه بوشهر در حرکت بودند، از ابتدای سال ۳ فروند شناور حامل کالای قاچاق با ارزش حدود ۴۰ میلیارد تومان توقیف شده است.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه