اخبار داغ

وزیر صمت: 50 هزار خودرو تحویل مشتریان شد

وزیر صمت: 50 هزار خودرو تحویل مشتریان شد
وزیر صنعت با اشاره به تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو، گفت: حدود 50 هزار دستگاه خودروی کف پارکینگ در روزهای آینده به مشتریان تحویل داده می‌شود که اثر بسیار خوبی بر بازار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره بحث کاغذ و سیاست‌های وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت برای کنترل قیمت آن در بازار گفت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری، وزارتخانه‌های صمت و فرهنگ و دولت چندین جلسه برگزار کردیم و خوشبختانه برای سال ۹۸ ارز کاغذ به صورت ۴۲۰۰ تومانی خواهد بود و این امر ابلاغ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره این شائبه که گفته می‌شود وزارت صمت برای کاغذ صنعتی هم ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص می‌دهد، گفت: چنین حرفی درست نیست.
,
 
,
تحویل ۵۰ هزار خودرو به مشتریان در روزهای آینده
,
 
,
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت کاهش قیمت خودرو در بازار در روزهای اخیر، گفت: قیمت خودرو عمدتاً تحت تاثیر مسائل روانی بازار است؛ در دوره‌ای به دلیل نوسانات ارز، قیمت سازی‌ها در فضای مجازی و… قیمت خودرو افزایش پیدا کرد.
,
 
,
وی افزود: تصمیماتی مانند ترخیص خودروهای مانده در گمرگ بر قیمت خودرو در بازار اثر مثبت داشت و قیمت‌ها را کاهشی کرد.
,
 
,
این وزیر کابینه دوازدهم با بیان اینکه وزارت تحت امرش برای ساماندهی بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها تصمیماتی اتخاذ کرده است، اظهار کرد: حدود ۵۰ هزار دستگاه خودروهای کف پارکینگ در روزهای آینده به مشتریان تحویل داده می‌شود که اثر بسیار خوبی بر بازار دارد.
,
 
,
تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو اثر مناسبی بر بازار خودرو داشت
,
 
,
رحمانی تصویب طرح ساماندهی بازار خودرو را در بهبود شرایط بازار موثر دانست و خاطرنشان کرد: مصوبه مجلس اثر مثبتی بر قیمت خودرو در بازار و کاهش التهابات داشت.
,
 
,
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت خودروهای مانده در گمرک، گفت: اکثر آنها ترخیص شده اند.
,
 
,
منبع: خانه ملت
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه