اخبار داغ

در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح شد؛

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روزقدس بهترین پیام را به ارمغان خواهد داشت/ ۶۹۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در رفسنجان

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روزقدس بهترین پیام را به ارمغان خواهد داشت/ ۶۹۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در رفسنجان
فرماندار رفسنجان در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: ضرورت دارد که حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به نحوی باشد که بهترین پیام را به دشمن دهد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: تمام شرارت‌ها و فتنه‌هایی که در عالم رخ می‌دهد طرح و توطئه صهیونیست‌هاست اما عزت اسلام نگذاشته کوچکترین تعرضی به ممالک اسلامی به ویژه لبنان داشته باشند؛ روز قدس یادگار امام راحل است و همه ما مدیون امام، نظام  و شهدا هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز بیان داشت: دشمن اصلی و ام الفساد لابی صهیونیست و اسرائیل است و آل سعود زائده های اینها هستند.

,

وی افزود: ضرورت دارد که حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به نحوی باشد که بهترین پیام را به دشمن دهد .

,

فصیحی خاطر نشان کرد: مردم دوست دارند ببینند که مسئولین همراه هستند و مسائل نظام را ارجح می دانند ، فضایی در شهر ایجاد شود که تمامی گروه های سیاسی که نظم را قبول دارند به میدان آیند و حق موضع گیری برای همه قائل باشیم.

,

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان رفسنجان نیز در این جلسه از برپایی مسابقه عکاسی ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: محل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در شب رحلت امام(ره) در مجموعه حاج آقاعلی برپا خواهد شد.

,

شمسی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان نیز با بیان اینکه ۶ هزار و ۹۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد است از استقرار صندوق جمع اوری زکات فطریه در محل مصلی نماز جمعه در روز عید سعید فطر خبر داد و گفت: کمک های جمع اوری شده تا روز پس از روز عید به دست نیازمندان تحت پوشش می رسد.

,

سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه رفسنجان نیز در این جلسه پیشنهاد دعوت از شاگردان شیخ زکزاکی برای حضور در مراسم ارتحال امام(ره) و بیان ویژگیهای امام عظیم الشان از زبان ایشان را مطرح نمود.

,

همچنین اورژانس با ایجاد کمپ های تست فشار خون، هیئتات مذهبی، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان با فراخونی جامعه فرهنگی و ورزشی، حوزه های علمیه خواهران و برادران، اتاق اصناف و دیگر نهادها اعلام امادگی نمودند.

,

در این جلسه مقرر شد راهپیمایی روز جهانی قدس در رفسنجان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از مسیر میدان بسیج، بلوار آیت الله صدر و مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی برگزار گردد و برنامه‌های نماز عید فطر ساعت پنج صبح روز عید با قرائت دعای ندبه شروع و نماز عید رأس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح اقامه شود و مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) نیز عصر روز سه شنبه ۱۴ خردادماه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان برپا گردد..

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه