اخبار داغ

آخرین اخبار از باشگاه تراکتورسازی؛

از انتخاب مدیرعامل غیر ورزشی تا اختلاف در هیات مدیره/ تی‌تی‌ها همچنان منتظر کهکشانِ زنوزی!

از انتخاب مدیرعامل غیر ورزشی تا اختلاف در هیات مدیره/ تی‌تی‌ها همچنان منتظر کهکشانِ زنوزی!
باشگاه تراکتورسازی این روزها در انتظار معرفی مدیرعامل و سرمربی جدید به سر می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، باشگاه تراکتورسازی از زمان واگذاری به بخش خصوصی که تقریبا یک سال از این اتفاق می‌گذرد، هرگز رنگ ثبات را به خود ندیده و در سطوح مدیریتی، فنی و رسانه‌ای نفرات مختلفی در این باشگاه روی کار آمده‌اند. در این راستا، سه مدیرعامل که چرخ آنها تا انتهای فصل هم نچرخید به اضافه سه سرمربی و چند مدیر رسانه‌ای جابجایی‌هایی بود که در طول لیگ هجدهم در این باشگاه بزرگ و پرطرفدار به وقوع پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشگاه تراکتورسازی از زمان واگذاری به بخش خصوصی که تقریبا یک سال از این اتفاق می‌گذرد، هرگز رنگ ثبات را به خود ندیده و در سطوح مدیریتی، فنی و رسانه‌ای نفرات مختلفی در این باشگاه روی کار آمده‌اند. در این راستا، سه مدیرعامل که چرخ آنها تا انتهای فصل هم نچرخید به اضافه سه سرمربی و چند مدیر رسانه‌ای جابجایی‌هایی بود که در طول لیگ هجدهم در این باشگاه بزرگ و پرطرفدار به وقوع پیوست.,

این پایان کار نبود و بلافاصله بعد از اتمام فصل جرج لیکنز سرمربی بلژیکی تراکتورسازان نیز رفتنی شد تا نیمکت کادر فنی این تیم هم خالی شود و حالا در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات، ابرهای بلاتکلیفی بر آسمان باشگاه تراکتورسازی سایه افکنده است. اتفاقی که باعث شده است تا شایعات پیرامون این باشگاه روز به روز افزایش یافته و انواع گزینه‌های داخلی و خارجی برای تراکتور مطرح شود.

,

درهمین راستا، آخرین اخبار حاکی از آن است که غلامرضا صادقیان، مدیرعامل سابق شرکت‌های ایران‌ خودرو تبریز، هپکو اراک، آمیکو، آپکو، فولاد بناب و بنیان دیزل تبریز‌ که کاملاً یک مدیر اقتصادی بوده و هیچ سابقه اجرایی در حوزه ورزش در کارنامه او وجود ندارد! با حکم محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شده است و بزودی معارفه خواهد شد.

, غلامرضا صادقیان,

همچنین در مورد سرمربی فصل آینده تراکتورسازی نیز گفته می‌شود، عباس الیاسی، سرپرست این باشگاه صحبت‌های جدی با افشین قطبی داشته و به توافقات اولیه نیز رسیده است. این درحالی است که مدیربرنامه‌های این سرمربی هرگونه مذاکره رسمی با تراکتورسازان را رد کرده است. از سویی، منابع موثق از اختلاف در هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد انتخاب سرمربی داخلی و خارجی نیز خبر داده‌اند. 

, افشین قطبی,

باید منتظر ماند و دید که تکلیف مدیرعامل و سرمربی جدید تراکتورسازی با چه نفراتی مشخص خواهد شد و این تیم از چه زمانی کار خود را برای لیگ نوزدهم استارت خواهد زد؟ آنچه مسلم است لیگ هجدهم تجربه بسیار بزرگی برای سران باشگاه تبریزی بود و آنها بایستی از اتفاقاتی که در طول فصل گذشته رخ داد، درس گرفته و در راه ساخت تیم کهکشانی که محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه وعده داده است، استفاده نمایند.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه