اخبار داغ

رئیس هیئت تنیس استان با مرآت:

کمبود زمین مشکل اصلی تنیس بازان سمنانی است

کمبود زمین مشکل اصلی تنیس بازان سمنانی است
رئیس هیات تنیس استان سمنان گفت: تنیسورهای استان سمنان با کمبود زمین و امکانات دست و پنجه نرم می کنند که مانع از پیشرفت آنها می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس قادری رئیس هیئت تنیس استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به اینکه بیش از 500 تنیسور در سطح استان مشغول فعالیت هستند، گفت: 150 نفر از این ورزشکاران خانم و مابقی مرد هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس هیات تنیس استان با اشاره به اینکه شهرستان های سمنان، شاهرود، گرمسار و مهدیشهر بیشترین تنیسور را به خود اختصاص داده است، مطرح کرد: برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های آموزشی برای رده های سنی مختلف در سطح استان انجام شده است تا شاهد ارتقا تربیت تنیسور های بیشتری باشیم.

,

قادری با توجه به اینکه تقریبا 20 مربی در سطح استان فعالیت می کنند، افزود: کلاس‌های داوری و مربیگری در استان برای پرورش و ارتقا دانسته های مربیان تشکیل شده است.

, ,

وی وضعیت ورزش تنیس در استان را مطلوب بیان کرد و گفت: ورزشکاران جوانان و نوجوان استان در سال گذشته عناوین برتری کسب کردند که می توان به دعوت دو تنیسور سمنانی به تیم ملی اشاره کرد.

,

رئیس هیات تنیس استان با توجه به اینکه کمبود زمین های تنیس در استان از مهم ترین مشکلات ورزش تنیس است، اظهار کرد: تمامی شهرستان‌ها دارای زمین تنیس هستند اما شهرستان دامغان و مهدیشهر متأسفانه زمین تنیس ندارند.       

,

قادری در ادامه با اشاره به اینکه احداث زمین تنیس در شهرستان گرمسار و مهدیشهر در دست اقدام است، عنوان کرد: در سمنان 4 زمین و گرمسار و شاهرود 2 زمین تنیس در حال ساخت می باشد که تاپایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

,

 وی در ادامه افزود: مسابقات رده های سنی مختلف دختران و پسران در سطح کشور، مسابقات قهرمانی کشوری تنیس و... از برنامه های پیش روی هیئت تنیس استان می باشد.

, ,

رئیس هیات تنیس استان، بیان کرد: وضعیت بانوان تنیسور در استان مطلوب و فعال می باشد به طوری که بانوان استان در شهرستان های سمنان و شاهرود بیشتر فعالیت می کنند.

,

 قادری در ادامه مطرح کرد: با توجه به نزدیکی فصل تابستان و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کلاس های ورزشی مختلف در سطح استان برگزار می‌شود که از خانواده‌ها می‌خواهیم برای ارتقا ورزش تنیس در استان نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه