اخبار داغ

دعوت آرین غلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس؛

حضور در راهپیمایی روز قدس سبب دلگرمی مردم فلسطین می‌شود

حضور در راهپیمایی روز قدس سبب دلگرمی مردم فلسطین می‌شود
قهرمان شطرنج کشور با بیان اینکه من چند ماه قبل، حرکتی را انجام دادم و با حریفم از رژیم صهیونیستی مبارزه نکردم تا دل مردم فلسطین را خوشحال کنم، گفت: روز قدس هم روزی است که این بار مردم باید به میدان بیایند تا دل مردم فلسطین را خوشحال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرین غلامی قهرمان شطرنج کشور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، در خصوص اهمیت و ضرورت حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه از ماه رمضان اظهار کرد: من چند ماه قبل، حرکتی را انجام دادم و با حریفم از رژیم صهیونیستی مبارزه نکردم تا دل مردم فلسطین را خوشحال کنم و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناختم.

وی افزود: روز قدس هم روزی است که این بار مردم باید به میدان بیایند تا دل مردم فلسطین را خوشحال کنند و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناسند.

این پهلوان نوجوان مازندرانی شطرنج کشور تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، استقامت ملت ایران در مبارزه با کفر و حمایت آنان را از ملت فلسطین نشان می‌دهد.

غلامی بیان کرد: بنده هم در تهران در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنم و از تمام مردم کشورم به ویژه جوانان و ورزشکاران می‌خواهم که با حضور در راهپیمایی روز قدس، ضمن ایجاد یاس در دل دشمن، موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین شوند.

گفتنی است آرین غلامی سال 1379 در شهرستان قائم‌شهر استان مازندران به دنیا آمد و در 10 سالگی به عنوان جوان‌ترین استاد فیده شطرنج ایران شناخته شد. آرین که عضو تیم ملی ایران است، چند ماه پیش در جریان رقابت‌های بین‌المللی ریلتون سوئد، از رقابت با نماینده رژیم متجاوز صهیونیستی امتناع کرد و پس از آن ضمن دیدار با مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی، شدیدا مورد حمایت و تشویق اقشار گوناگون مردم از اقصی نقاط کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه