اخبار داغ

اطعام‌دهی سحر و افطار مرغ را گران کرد

خریداران منتظر افزایش موقت قیمت مرغ باشند

خریداران منتظر افزایش موقت قیمت مرغ باشند
در روزهای اخیر و افزایش تقاضا در شب‌های احیا به‌دلیل اطعام دهی در اوقلت سحر و افطار، رفته رفته تقاضا بر عرضه پیشی گرفته و کمی موجب افزایش قیمت این محصول در بازار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، قیمت مرغ پس از ماه‌ها نوسان و شکستن رکوردهای عجیب و غریب قبل از آغاز ماه رمضان با اتخاذ سیاست‌های تنظیم بازاری، فروکش کرد و به حد مطلوبی رسید.

قیمت مرغ که تا مرز 20 هزار تومان نیز در برخی نقاط رسیده بود، پله پله پایین آمد و حتی به نصف این قیمت در این ماه هم رسید.

بر اساس این گزارش، کاهش تقاضا در هفته‌های نخستین ماه رمضان، بر ثبات این وضعیت افزود و قیمت‌ها را در کانال 10 هزار تومان متوقف کرد.

این گزارش حاکی است اما طی روزهای اخیر و افزایش تقاضا در شب‌های احیا به‌دلیل اطعام دهی در اوقات سحر و افطار، رفته رفته تقاضا بر عرضه پیشی گرفته و کمی موجب افزایش قیمت این محصول در بازار شده است.

کامران هاشمی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ مرکز مازندران در این باره به خبرنگار ما گفت: قیمت توزیع امروز بازار، 10 هزار و 500 تومان است که به دست متصدیان واحدهای صنفی می‌رسد.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی نیز با احتساب 10 درصد سود قانونی این محصول را با قیمت 11 هزار و 500 تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ مرکز استان متذکر شد: با توجه به افزایش تقاضا طی روزهای اخیر و کم شدن عرضه، پیش بینی ما حرکت موقت رو به بالای قیمت مرغ طی روزهای آینده است.

با این اوصاف، خریداران این کالا باید در انتظار افزایش قیمت مرغ در بازار باشند، البته با توجه به پایان رسیدن شب‌های احیا طی پایان روز جاری، به نظر میرسد این نوسان عمر کوتاهی داشته باشد و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه