اخبار داغ

هدر رفتن درآمد چند میلیاردی به خاطر یک آقازاده

هدر رفتن درآمد چند میلیاردی به خاطر یک آقازاده
تعیین‌تکلیف و شفاف‌شدن وضعیت املاک و دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مطالبات دانشجویان و خانواده این دانشگاه بوده و همین مساله حساسیت‌های زیادی را حول دانشگاه به‌وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعیین‌تکلیف و شفاف‌شدن وضعیت املاک و دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مطالبات دانشجویان و خانواده این دانشگاه بوده و همین مساله حساسیت‌های زیادی را حول دانشگاه به‌وجود آورده است. یکی از این دست مسائل، ساختمانی در خیابان ترکش‌دوز تهران (مجموعه رفاهی تهران مرکزی –ترکش‌دوز-) است. ساختمانی که در دوره پیش از مدیریت فعلی در اختیار گروهی برای کاربری رستوران‌داری قرار داشته است که نه‌تنها اجاره‌ای به خزانه دانشگاه واریز نمی‌شد، بلکه ماهانه هزینه‌ای چندده میلیونی برای دانشگاه ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اطلاعات تازه‌ای درباره این ساختمان در اختیار ما قرار داده است، او می‌گوید: «قبل از مدیریت دکتر طهرانچی این ساختمان را به فردی داده بودند و ماهانه نزدیک به 10 میلیون تومان صرف فعالیت اداری و 30 میلیون تومان صرف هزینه‌های نگهداری و نگهبانی به این گروه واریز می‌شد، اما پس از روی کار آمدن دکتر طهرانچی، این ساختمان به اجاره گذاشته شده ضمن لغو قرارداد مزبور به مزایده گذاشته می‌شود و به برنده مزایده با 75 میلیون و بدون نگهبان و پول آب و برق داده می‌شود. امسال نیز به مزایده گذاشته شد که اجاره آن حدود 110 میلیون تومان خواهد بود، که البته این قرارداد امضا نشده است.»
,
 
,
ترکش‌دوز در کدام منطقه تهران است؟
,
 
,
اما با نگاهی دقیق‌تر به این مجتمع می‌توان اطلاعات قابل توجه دیگری را به دست آورد، این ساختمان که به‌عنوان «مجتمع آموزشی رفاهی ترکش‌دوز واحد تهران مرکزی» نامیده می‌شود، در منطقه 3 تهران، بالاتر از منطقه موسوم به جردن و امانیه -‌خیابان ترکش‌دوز- قرار دارد و براساس اطلاعیه‌های موجود سایت تهران مرکز دارای ظرفیت 400 نفری است.بررسی‌ها نشان می‌دهد این مجتمع در اختیار فردی به نام «ب» با واسطه‌گری آقازاده‌ای از دوره ریاست دکتر میرزاده به بعد قرار داشته است که یک بازه 5 ساله را شامل می‌شود. بازه زمانی که می‌توان با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت درآمدزایی چند میلیاردی که می‌توانسته است به دانشگاه تزریق شود، به دست آورد.
,
 
,
یک حساب و کتاب ساده
,
 
,
اگر قیمت اجاره واقعی این مجتمع را به‌صورت ماهانه و با توجه به نوسانات اخیر بازار مسکن همین 75 تا 110 میلیون تومان تخمین زد و از سوی دیگر نرخ تورم و درصد افزایش اجاره‌بها با قیمت اجاره یک مجتمع با امکانات این ساختمان طی پنج سال گذشته در این منطقه را مورد حسابرسی قرار داد، می‌توان به یک عدد قابل توجه دست یافت.
,
 
,
منبع: فرهیختگان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه