اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

معامله قرن آخرین اقدام نجات بخش رژیم صهیونیستی است/ آینده از آن فلسطین خواهد بود

معامله قرن آخرین اقدام نجات بخش رژیم صهیونیستی است/ آینده از آن فلسطین خواهد بود
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم غاصب اسرائیل می خواهد با هر طریقی با کمک کشورهای خودفروخته و مرتجع عرب و ترامپ به اهدافش برسد و در حقیقت آخرین اقدامات نجات بخش خود را با معامله قرن انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی پارسا، مدرس دانشگاه های خراسان شمالی و کارشناس علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تمامی راه ها را برای رسیدن به اهداف خود رفته است، اظهار کرد: معامله قرن یک اقدام برای پیش برد اهدافش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, غلامعلی پارسا، مدرس دانشگاه های خراسان شمالی و کارشناس علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار,  عصراترک,  با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تمامی راه ها را برای رسیدن به اهداف خود رفته است، اظهار کرد: معامله قرن یک اقدام برای پیش برد اهدافش است.,

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با تحولات منطقه و مقاومت تمامی راه ها را رفته اند ولی به نتیجه ای که می خواستند نرسیدند و مجبور به کشیدن دیوار حائل به دور خود شدند.

,

این مدرس دانشگاه استان با بیان اینکه تحولات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شکل گیری مقاومت و بیداری اسلامی را در دنیا به دنبال داشت، تصریح کرد: این اقدامات به فنا و نابودی رژیم صهیونیستی منجر می شود.

,

پارسا افزود: با بیداری اسلامی و مطرح شدن روز جهانی قدس، فلسطین از حالت محدود خارج شد و روی آنتن تمامی جهان قرار گرفته است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: این رژیم غاصب می خواهد با هر شکلی که شده است، با کمک کشورهای خودفروخته، مرتجع عرب و ترامپ به اهدافش برسد و در حقیقت آخرین اقدامات نجات بخش خود را با معامله قرن انجام دهند.

,

پارسا عنوان کرد: معامله قرن آنها را نجات نخواهند داد، بلکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که 25 سال دیگر رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

,

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال تسریع در اقدام معامله قرن است، بیان کرد: آنها مطلع هستند که مقاومت به چه قدرتی رسیده است و از پیش بینی های حضرت آقا خبر دارند که آینده از آن فلسطین خواهد بود و رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت، بنابراین به دنبال این هستند که از هر طریق ممکن موجودیت خود را حفظ کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه