اخبار داغ

رئیس سازمان ثبت ‌احوال کشور در کرج:

11 میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام نکرده اند

11 میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام نکرده اند
حمید درخشان نیا: 62 میلیون نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند اما 11 میلیون نفر از این آمار برای دریافت کارت ملی ثبت نام نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس سازمان ثبت ‌احوال کشور ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت احوال البرز به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره هویت و دقت در اسناد هویتی اشاره کرد و گفت: سازمان ثبت احوال قوی زیربنای توسعه کشور است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حمید درخشان نیا با اشاره به اینکه پروژه کارت ملی هوشمند در مراحل پایانی قرار دارد و تا پایان سال 98 به اتمام می رسد، افزود:  62 میلیون نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند اما 11 میلیون نفر از این آمار برای دریافت کارت ملی ثبت نام نکرده اند. 
,
 
,
وی به اتمام اعتبار کارت های ملی غیر هوشمند اشاره کرد و اظهار داشت: دریافت خدمات از دستگاه های اجرایی و دولتی در گرو دریافت کارت ملی هوشمند است و بیش از ۲۰۰ دستگاه دولتی و اجرایی از جمله وزارتخانه ‌ها به‌ صورت برخط به پایگاه اطلاعات جمعیت کشور متصل هستند.
,
 
,
رئیس سازمان ثبت ‌احوال کشور در خاتمه به تولید کارت های ملی در داخل اشاره و با تاکید بر اینکه تاخیر در تحویل کارت های ملی هوشمند با همکاری چاپخانه های دولتی و وزارت اقتصاد جبران می شود، تصریح کرد: اطلاعات مدیریتی ۱۱۱ میلیون نفر از سال ۱۲۹۷ تاکنون در عظیم‌ترین پایگاه داده ‌ای ایران نگهداری می ‌شود.
 
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه