اخبار داغ

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی:

تولید مرغ در خراسان شمالی دو برابر شد

تولید مرغ در خراسان شمالی دو برابر شد
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه طی 5 سال اخیر تولید مرغ دو برابر شده است، گفت: تولید مرغ از 7هزار و 600تن در سال به 15هزار تن افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله یوسفی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: واحدهای مرغداری استان هم طی مدت یاد شده از 71 واحد به 96 واحد فعال رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عبدالله یوسفی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار , عصر اترک, ، اظهار کرد: واحدهای مرغداری استان هم طی مدت یاد شده از 71 واحد به 96 واحد فعال رسیده است.,

 یوسفی افزود: طی ماه های اخیر با رفع مشکل تامین نهاده دامی، 4 هزار و 500تن کنجاله سویا و هزار و 350 تن ذرت بین مرغداران توزیع شد.

,

وی گفت: برای حمایت از مرغداران، مقرر شد مرغ ها را به صورت بسته بندی از سوی مرغداران به سردخانه استان تحویل داده شود تا در زمان نیاز کیلویی 11 هزار تومان در بازار عرضه شود.

,

یوسفی از صدور سه مجوز زنجیره مرغ اجداد، مادر و گوشتی خبر داد و خاطرنشان کرد:  نیاز روزانه گوشت مرغ استان، 30 تا 35 تن است که در برخی از مقاطع زمانی که با تقاضای بیش از حد معمول مواجه شدیم تا 120 تن مرغ نیز در بازار عرضه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه