اخبار داغ

قاچاق مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی/ کشف ۲ تن مغز گردو قاچاق در آشتیان

قاچاق مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی/ کشف ۲ تن مغز گردو قاچاق در آشتیان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: یک قاچاقچی مواد مخدر که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به جابجایی مواد مخدر می کرد، شناسایی و از او مقدار ۴ کیلوگرم شیشه کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است:  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دستگیری ۶۷۰ نفر سارق،‌ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در عملیات های یک ماهه اخیر پلیس اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۶۷۰ نفر سارق، معتاد و خرده فروش مواد مخدر در عملیات های یک ماهه اخیر پلیس شهرستان اراک خبر داد.

سرهنگ"امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح های عملیاتی پلیس در ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و در پیگیری درخواست شهروندان در حوزه ماموریت های ناجا، طرح های متعددی عملیات و پاک سازی نقاط آلوده در سطح شهرستان اجرایی می شود.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای پلیس شهرستان در برخورد با سارقان در اردیبهشت ماه گفت: در یک ماهه اخیر با طرح ریزی و در روند تحقیقات جامع پلیسی، ۲۱۲ نفر سارق در سطح شهرستان دستگیر و ۳۳۹ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

وی همچنین با اشاره به کشف ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر دراین مدت، در پاک سازی نقاط جرم خیز شهرستان اراک افزود: به منظور مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، ۴۵۸ نفر در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر در یک  ماهه اخیر در عملیات های ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان نیز با قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای مأموریت های مختلف پلیسی، از آنان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات را ادر زمینه فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

سرهنگ مختاری با بیان برنامه ریزی مستمر پلیس در بازخوردگیری از دیدگاه های شهروندان گفت:‌ سامانه تلفنی ۱۹۷ نیز آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات، شکایات و هر گونه نقطه نظر شهروندان می باشد.

توقیف خودروی حامل پوشاک قاچاق در اراک

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک یک دستگاه خودروی سواری توقیف و یک هزار و ۳۰۶ ثوب پوشاک قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ "امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر گفت: تیمی از ماموران انتظامی شهرستان، روز گذشته در حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

وی افزود: با هوشیاری پلیس، خودرو در عملیاتی متوقف و پس از بازرسی از آن تعداد یک هزار و ۳۰۶  ثوب پوشاک قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش واطلاع پیرامون مشکوک شدن به جابجایی کالای قاچاق و یا تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی شان را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارتقاء سواد رسانه ای ضرورتی برای مقابله اثربخش با آسیب های فضای مجازی

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در جمع کارکنان پلیس راه آهن اراک ارتقاء سواد رسانه ای را ضرورتی برای مقابله اثربخش با آسیب های فضای مجازی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر "عباسعلی شهیدی" در جمع کارکنان پلیس راه آهن اراک بیان داشت: فضای مجازی همانند هر مقوله ای دیگری که در عالم واقع وجود دارد باید از منظر تهدید و فرصت تواما دیده شود، فضای مجازی سکه ای است که باید دو روی آن را باهم دید، رویی که ناظر به فرصت و نقاط قوت آن بوده و روی دیگر آن ناظر به تهدیدهای این فضا می باشد.

وی اضافه کرد: در واقع قبل از هر چیز ما بایستی بدانیم که چه نوع نیازی از فضای مجازی داشته و برای رفع آن نیاز به چه شکل و چه اندازه احتیاج به رسانه و این فضا داریم که آموزش این موارد در قالب سواد رسانه ای میسر خواهد شد.

شهیدی ادامه داد:در دنیای کنونی که بیشتر رسانه ها به سمت رسانه های تعاملی سوق یافته اند، سواد رسانه ای به رمزگشایی پیام از سوی مخاطب کمک می کند و به این خاطر فرد کمتر در معرض اثرات نامطلوب پیام رسانه ای قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی سربلندی و موفقیت پلیس در انجام ماموریت های محوله و همچنین محبوبیت در بین مردم را، در گرو صیانت کارکنان از همدیگر، صحت عمل، صداقت و امانتداری هریک از آنان دانست.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با برشمردن مولفه های دستیابی به این توفیق بزرگ ، ادامه داد: اهتمام جدی به امر آموزش، صیانت از یکدیگر، تعالی رفتار، توجه به معنویت وتقویت باورهای دینی ،اشرافیت اطلاعاتی درتمامی حوزه ها، انضباط خواهی، خدمت خالصانه به مردم، برخورد خوب و اسلامی ، جلب اعتماد عمومی، مشارکت دادن مردم در ایجاد امنیت پایدار و استفاده از ظرفیت های موجود را از مولفه هایی است که با توجه به ارتقاء‌ آن می توان در تمامی عرصه ها به موفقیت رسید.

وی خاطر نشان کرد: روحیه شهادت طلبی، آزادگی و شرف و عزت نفس، مبارزه با ظلم در عرصه های مختلف سیاست خارجی و روابط با دیگر کشورها و همچنین عرصه سیاست داخلی ، از سیاست گزاری در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گرفته تا بخش های اجرایی،همه باید با آموزه های نهضت امام حسین(ع)و فرهنگ عاشورا پایبند باشند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ارزشمند ترین کار فرهنگی در دوران حاضر احیاء امر به معروف و نهی از منکر می باشد، تاکید کرد : حفظ فریضه امر به معروف و نهی از منکر خط مقدم مبارزه با نفوذ دشمن است، اما ما باید بدانیم که فردی که عمل منکر انجام می دهد انسان بدی نیست بلکه عمل آن بد است و این دو با هم تفاوت دارند.

این مقام مسئول با تاکید بر برکات ادای فریضه نماز تصریح کرد: همه همت گماریم که نماز را در جایگاه شایسته‏ ‌خود که قرآن و حدیث به آن ناطق است، بشناسیم و بشناسانیم و عمل شخصی خود را نیز به ‌تناسب آن تعالی بخشیم، اما نباید از این نکته غافل شویم که در هیچ کجای قرآن کریم نیامده که نماز را بخوانید بلکه در این کتاب آسمانی انسان را به اقامه نماز سفارش کرده است یعنی نه تنها خود نماز بخوانیم باید دیگران را به امر واجب سفارش و به جماعت برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در ادامه در خصوص راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه بیت المقدس نقطه رویارویی ایمان و شرک، اسلام و کفر و مستضعفین مظلوم در برابر استکبار جهانی است، گفت: قدس عزیز، مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و خصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی استان مرکزی در خاتمه بیان داشت: مسلمین جهان روز قدس را روز تقابل تمامی اسلام در برابر تمام کفر دانسته و با اتحاد، یکپارچگی و انسجام اسلامی شان، دوشادوش یکدیگر، همگام و همصدا برای نجات و آزادی قدس که نجات اسلام و مسلمین است به پا خواسته و عزت و عظمت خویش را علیه استکبار جهانی و مولود نامشروعش، اسرائیل غاصب، این غده سرطانی به نمایش می گذارند.

کشف ۹ تن شکر احتکار شده در یک سوله

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹ تن و۶۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در یک سوله تولید مبل در شهرستان اراک خبر داد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار شکر در یک سوله تولید مبل در شهرستان اراک با خبر شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، سوله مذکور شناسایی و در بازرسی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت از آن ۹ تن و ۶۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش ۸ میلیارد ریالی کالاهای کشف شده در این انبار بیان داشت: فرد محتکر پس از تشکیل پرونده، به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ" سپهوند"در پایان با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان وظیفه شناس خواست تا در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی مورد نیاز مردم، مراتب را به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدام های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.#

کشف ۲ تن مغز گردو قاچاق در آشتیان

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان آشتیان، ۲ تن مغز گردو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون کشف شد.

سرهنگ "محمدعلی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در این باره گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاو ارز، ماموران انتظامی پاسگاه مزرعه نو این شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودروی کامیون حامل اقلام قاچاق را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند.

وی افزود: با توقف خودرو و در بازرسی از این خودرو ۲ تن مغزگردو قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است .

قاچاق مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی/کشف ۴ کیلوگرم شیشه در اراک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: یک قاچاقچی مواد مخدر که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به جابجایی مواد مخدر می کرد، شناسایی و از او مقدار ۴ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ " احمد رضا چگنی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم برنامه ریزی پلیس در مبارزه با معضل مواد مخدر، ماموران این پلیس در تحقیقاتی از حمل مقادیری مواد مخدر توسط یک توزیع کننده گسرتده  مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس این فرد که در پوشش مسافرتی در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک بود، شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ در بازرسی از خودروی این فرد مقدار حدود ۴ کیلوگرم شیشه که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ" چگنی" در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان می توانند هر گونه فعالیت مجرمانه افراد سودجو را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

,

دستگیری ۶۷۰ نفر سارق،‌ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در عملیات های یک ماهه اخیر پلیس اراک

, دستگیری ۶۷۰ نفر سارق،‌ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در عملیات های یک ماهه اخیر پلیس اراک, دستگیری ۶۷۰ نفر سارق،‌ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در عملیات های یک ماهه اخیر پلیس اراک,

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۶۷۰ نفر سارق، معتاد و خرده فروش مواد مخدر در عملیات های یک ماهه اخیر پلیس شهرستان اراک خبر داد.

,

سرهنگ"امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح های عملیاتی پلیس در ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و در پیگیری درخواست شهروندان در حوزه ماموریت های ناجا، طرح های متعددی عملیات و پاک سازی نقاط آلوده در سطح شهرستان اجرایی می شود.

,

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای پلیس شهرستان در برخورد با سارقان در اردیبهشت ماه گفت: در یک ماهه اخیر با طرح ریزی و در روند تحقیقات جامع پلیسی، ۲۱۲ نفر سارق در سطح شهرستان دستگیر و ۳۳۹ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

,

وی همچنین با اشاره به کشف ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر دراین مدت، در پاک سازی نقاط جرم خیز شهرستان اراک افزود: به منظور مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، ۴۵۸ نفر در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر در یک  ماهه اخیر در عملیات های ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

,

این مقام انتظامی در پایان نیز با قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای مأموریت های مختلف پلیسی، از آنان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات را ادر زمینه فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

,

سرهنگ مختاری با بیان برنامه ریزی مستمر پلیس در بازخوردگیری از دیدگاه های شهروندان گفت:‌ سامانه تلفنی ۱۹۷ نیز آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات، شکایات و هر گونه نقطه نظر شهروندان می باشد.

,

توقیف خودروی حامل پوشاک قاچاق در اراک

, توقیف خودروی حامل پوشاک قاچاق در اراک, توقیف خودروی حامل پوشاک قاچاق در اراک,

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک یک دستگاه خودروی سواری توقیف و یک هزار و ۳۰۶ ثوب پوشاک قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

,

سرهنگ "امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر گفت: تیمی از ماموران انتظامی شهرستان، روز گذشته در حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

,

وی افزود: با هوشیاری پلیس، خودرو در عملیاتی متوقف و پس از بازرسی از آن تعداد یک هزار و ۳۰۶  ثوب پوشاک قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

,

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش واطلاع پیرامون مشکوک شدن به جابجایی کالای قاچاق و یا تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی شان را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

,

ارتقاء سواد رسانه ای ضرورتی برای مقابله اثربخش با آسیب های فضای مجازی

, ارتقاء سواد رسانه ای ضرورتی برای مقابله اثربخش با آسیب های فضای مجازی, ارتقاء سواد رسانه ای ضرورتی برای مقابله اثربخش با آسیب های فضای مجازی,

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در جمع کارکنان پلیس راه آهن اراک ارتقاء سواد رسانه ای را ضرورتی برای مقابله اثربخش با آسیب های فضای مجازی دانست.

,

حجت الاسلام والمسلمین دکتر "عباسعلی شهیدی" در جمع کارکنان پلیس راه آهن اراک بیان داشت: فضای مجازی همانند هر مقوله ای دیگری که در عالم واقع وجود دارد باید از منظر تهدید و فرصت تواما دیده شود، فضای مجازی سکه ای است که باید دو روی آن را باهم دید، رویی که ناظر به فرصت و نقاط قوت آن بوده و روی دیگر آن ناظر به تهدیدهای این فضا می باشد.

,

وی اضافه کرد: در واقع قبل از هر چیز ما بایستی بدانیم که چه نوع نیازی از فضای مجازی داشته و برای رفع آن نیاز به چه شکل و چه اندازه احتیاج به رسانه و این فضا داریم که آموزش این موارد در قالب سواد رسانه ای میسر خواهد شد.

,

شهیدی ادامه داد:در دنیای کنونی که بیشتر رسانه ها به سمت رسانه های تعاملی سوق یافته اند، سواد رسانه ای به رمزگشایی پیام از سوی مخاطب کمک می کند و به این خاطر فرد کمتر در معرض اثرات نامطلوب پیام رسانه ای قرار می گیرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی سربلندی و موفقیت پلیس در انجام ماموریت های محوله و همچنین محبوبیت در بین مردم را، در گرو صیانت کارکنان از همدیگر، صحت عمل، صداقت و امانتداری هریک از آنان دانست.

,

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با برشمردن مولفه های دستیابی به این توفیق بزرگ ، ادامه داد: اهتمام جدی به امر آموزش، صیانت از یکدیگر، تعالی رفتار، توجه به معنویت وتقویت باورهای دینی ،اشرافیت اطلاعاتی درتمامی حوزه ها، انضباط خواهی، خدمت خالصانه به مردم، برخورد خوب و اسلامی ، جلب اعتماد عمومی، مشارکت دادن مردم در ایجاد امنیت پایدار و استفاده از ظرفیت های موجود را از مولفه هایی است که با توجه به ارتقاء‌ آن می توان در تمامی عرصه ها به موفقیت رسید.

,

وی خاطر نشان کرد: روحیه شهادت طلبی، آزادگی و شرف و عزت نفس، مبارزه با ظلم در عرصه های مختلف سیاست خارجی و روابط با دیگر کشورها و همچنین عرصه سیاست داخلی ، از سیاست گزاری در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گرفته تا بخش های اجرایی،همه باید با آموزه های نهضت امام حسین(ع)و فرهنگ عاشورا پایبند باشند.

,

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ارزشمند ترین کار فرهنگی در دوران حاضر احیاء امر به معروف و نهی از منکر می باشد، تاکید کرد : حفظ فریضه امر به معروف و نهی از منکر خط مقدم مبارزه با نفوذ دشمن است، اما ما باید بدانیم که فردی که عمل منکر انجام می دهد انسان بدی نیست بلکه عمل آن بد است و این دو با هم تفاوت دارند.

,

این مقام مسئول با تاکید بر برکات ادای فریضه نماز تصریح کرد: همه همت گماریم که نماز را در جایگاه شایسته‏ ‌خود که قرآن و حدیث به آن ناطق است، بشناسیم و بشناسانیم و عمل شخصی خود را نیز به ‌تناسب آن تعالی بخشیم، اما نباید از این نکته غافل شویم که در هیچ کجای قرآن کریم نیامده که نماز را بخوانید بلکه در این کتاب آسمانی انسان را به اقامه نماز سفارش کرده است یعنی نه تنها خود نماز بخوانیم باید دیگران را به امر واجب سفارش و به جماعت برگزار کنیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در ادامه در خصوص راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه بیت المقدس نقطه رویارویی ایمان و شرک، اسلام و کفر و مستضعفین مظلوم در برابر استکبار جهانی است، گفت: قدس عزیز، مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و خصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین است.

,

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی استان مرکزی در خاتمه بیان داشت: مسلمین جهان روز قدس را روز تقابل تمامی اسلام در برابر تمام کفر دانسته و با اتحاد، یکپارچگی و انسجام اسلامی شان، دوشادوش یکدیگر، همگام و همصدا برای نجات و آزادی قدس که نجات اسلام و مسلمین است به پا خواسته و عزت و عظمت خویش را علیه استکبار جهانی و مولود نامشروعش، اسرائیل غاصب، این غده سرطانی به نمایش می گذارند.

,

کشف ۹ تن شکر احتکار شده در یک سوله

, کشف ۹ تن شکر احتکار شده در یک سوله, کشف ۹ تن شکر احتکار شده در یک سوله,

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹ تن و۶۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده در یک سوله تولید مبل در شهرستان اراک خبر داد.

,

سرهنگ "یوسف سپهوند" در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار شکر در یک سوله تولید مبل در شهرستان اراک با خبر شدند.

,

وی خاطر نشان کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، سوله مذکور شناسایی و در بازرسی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت از آن ۹ تن و ۶۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده کشف شد.

,

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش ۸ میلیارد ریالی کالاهای کشف شده در این انبار بیان داشت: فرد محتکر پس از تشکیل پرونده، به دستگاه قضائی معرفی شدند.

,

سرهنگ" سپهوند"در پایان با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان وظیفه شناس خواست تا در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی مورد نیاز مردم، مراتب را به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدام های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.#

,

کشف ۲ تن مغز گردو قاچاق در آشتیان

, کشف ۲ تن مغز گردو قاچاق در آشتیان, کشف ۲ تن مغز گردو قاچاق در آشتیان,

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان آشتیان، ۲ تن مغز گردو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون کشف شد.

,

سرهنگ "محمدعلی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در این باره گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاو ارز، ماموران انتظامی پاسگاه مزرعه نو این شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودروی کامیون حامل اقلام قاچاق را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند.

,

وی افزود: با توقف خودرو و در بازرسی از این خودرو ۲ تن مغزگردو قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف شد.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی منتقل شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است .

,

قاچاق مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی/کشف ۴ کیلوگرم شیشه در اراک

, قاچاق مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی/کشف ۴ کیلوگرم شیشه در اراک, قاچاق مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی/کشف ۴ کیلوگرم شیشه در اراک,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: یک قاچاقچی مواد مخدر که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به جابجایی مواد مخدر می کرد، شناسایی و از او مقدار ۴ کیلوگرم شیشه کشف شد.

,

سرهنگ " احمد رضا چگنی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم برنامه ریزی پلیس در مبارزه با معضل مواد مخدر، ماموران این پلیس در تحقیقاتی از حمل مقادیری مواد مخدر توسط یک توزیع کننده گسرتده  مواد مخدر مطلع شدند.

,

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس این فرد که در پوشش مسافرتی در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک بود، شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ در بازرسی از خودروی این فرد مقدار حدود ۴ کیلوگرم شیشه که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

,

سرهنگ" چگنی" در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان می توانند هر گونه فعالیت مجرمانه افراد سودجو را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه