اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان در گفتگو با رهیاب:

راهپیمایی روز قدس اقتدار نظام اسلامی را به رخ استکبار می کشد

راهپیمایی روز قدس اقتدار نظام اسلامی را به رخ استکبار می کشد
نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ استکبار بکشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در گفتگو با رهیاب با دعوت از همه مردمان سلحشور، ولایتمدار، و شهیدپرور و استکبارستیز استان خوزستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم استان خوزستان در ۴ دهه اخیر همواره پیشتاز صحنه‌های سخت بودند و آبرومند از صحنه‌ها بیرون آمدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار به ویژه رژیم اشغالگر قدس همواره دغدغه امام راحل و مردان انقلابی است، عنوان داشت: امسال که چهارمین دهه انقلاب اسلامی را جشن گرفته و وارد دهه پنجم شدیم حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ استکبار بکشاند.

رستگار خاطرنشان کرد: برای مردم فایده حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس علی رغم همه تبلیغات سوء دشمن مبرهن و آشکار شده و حنای دشمنان نقش بر آب شده و رنگی ندارد.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه‌های انقلاب مساوی با نابودی استکبار است، افزود: بر همین اساس امسال که سرآغاز دهه پنجم انقلاب و به تعبیر رهبر انقلاب سرآغاز گام دوم انقلاب اسلامی است، باید چنین گامی را محکم‌تر برداشته و همه اقشار حضور پررنگ تری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه دنیای استکبار به دنبال معامله قرن است، بیان داشت: استکبار به دنبال رقم زدن سازش مجدد است البته چنین طرحی را به گور خواهد برد چرا که ملت انقلابی فلسطین به این جمع بندی رسیده که تنها راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی، مقاومت و استکبارستیزی است.

رستگار با بیان اینکه فلسطینی ها، جمعه بازگشت را در دستور کار قرار دادند، گفت: از مردم ایران می‌خواهم با همت و قوت بیشتر و حضور پررنگ‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و همانطور که رهبر انقلاب گفتند شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی به شمارش درآمده و ما می‌گوییم زودتر از زمان پیش بینی شده شاهد فروپاشی دنیای استکبار خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و دنیای استکبار بار دیگر بر خاک مذلت خواهد نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه