اخبار داغ

تنی چند از مسئولین استان کرمان تأکید کردند؛

حضور در راهپیمایی روز قدس موجب تضعیف دشمن می شود/ مسلمانان با توجه به اقدامات اخیر آمریکا در راهپیمایی شرکت کنند

حضور در راهپیمایی روز قدس موجب تضعیف دشمن می شود/  مسلمانان با توجه به اقدامات اخیر آمریکا در راهپیمایی شرکت کنند
تنی چند از مسئولین استان کرمان ضمن دعوت از حضور مقتدرانه مردم بیان کردند: ملت ایران با سر دادن شعارهای کوبنده بر علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی انزجار خود را نسبت به نظام سلطه بین الملل اعلام خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ بنا به اعلام معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده است؛ روزی که مردم مسلمان در تمامی کشورهای اسلامی به منظور حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

با توجه به اهمیت این روز با تنی چند از مسئولین استان کرمان به گفتگو پرداخته ایم که مشروح آن را در گزارش زیر خواهید خواند.

,

حمزه: مسلمانان با توجه به اقدامات اخیر آمریکا در راهپیمایی شرکت کنند

, حمزه: مسلمانان با توجه به اقدامات اخیر آمریکا در راهپیمایی شرکت کنند, حمزه: مسلمانان با توجه به اقدامات اخیر آمریکا در راهپیمایی شرکت کنند,

احمد حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان و راهپیمایی روز قدس گفت: حضرت امام خمینی (ره) یادگاری های بسیار زیادی برای ما به جا گذاشته اند که یکی از باقیات و الصالحات ایشان روز قدس است که یکی از یادگاری های بزرگ امام برای ما محسوب می شود.

, راه آرمان,

وی ادامه داد: بعد از شکل گیری رژیم غاصب صهیونیستی حضرت امام همواره مخالفتشان را با این رژیم جعلی عنوان کردند ؛ لذا پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل برای اینکه بتوانند ملت های مسلمان را متوجه مسئله فلسطین کنند و اتحادی را در دنیا اسلام شکل دهند آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق افزود: تا در روز قدس مسلمانان به صورت متحد و یکپارچه در سراسر دنیا حضور پیدا کنند و مخالفت خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

,

حمزه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی که در حق مردم فلسطین به عنوان پاره تن اسلام روا داشته اند، بیان کرد: شاهد جنایات متعدد استکبار جهانی بر علیه دنیا اسلام بوده ایم و اخیرا هم فشارهای بسیار زیادی را بر ملت ما افزایش داده اند؛ لذا بر تک تک ما واجب است در صحنه حضور پیدا کنیم.

,

این مقام مسئول ادامه داد: ملت ایران با سر دادن شعارهای کوبنده بر علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی به نظام سلطه بین الملل اعلام خواهد کرد که نه تنها از نظام جمهوری اسلامی ایران روی گردان نخواهیم شد بلکه در حمایت از مسئولین نظام و کشورمان و بر علیه شما ستمکاران رو سیاه تاریخ محکم تر از همیشه حضور پیدا خواهیم کرد.

,

کمالی پور:روز قدس متعلق به همه دنیا است/حضور مردم در راهپیمایی می تواند در فضای بین المللی تاثیرگذار باشد

, کمالی پور:روز قدس متعلق به همه دنیا است/حضور مردم در راهپیمایی می تواند در فضای بین المللی تاثیرگذار باشد, کمالی پور:روز قدس متعلق به همه دنیا است/حضور مردم در راهپیمایی می تواند در فضای بین المللی تاثیرگذار باشد,

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛در رابطه با ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مدت هاست که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامیده شده است و در کشورهای اسلامی از این روز برای دفاع و صیانت از آرمان های فلسطین و کشورهای مظلوم یاد می شود.

, راه آرمان,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در روز قدس فریاد آزادی خواهی برای مردم مظلوم فلسطین سر می دهند و حمایت خود را از آن ها اعلام می کنند.

,

وی با اشاره به این که تعدادی از کشورهای سرسپرده عربی و آمریکایی به دنبال شکست محور مقاومت هستند؛ خاطر نشان کرد: شاید در گذشته روز قدس روز دفاع از قدس و آرمان یک نفر بود اما امروزه روز دفاع از آرمان همه آزادی خواهان جهان و مظلومین است .

,

کمالی پور توضیح داد: اکنون روز قدس چهره جهانی به خود گرفته و مختص به یک گروه و منطقه خاص نیست و متعلق به همه دنیاست.

,

این نماینده مجلس ادامه داد: در چنین شرایطی دشمن با تمام توان به دنبال شکستن محور مقاومت در جهان است و انتفاضه مردم فلسطین نیز یکی از این موارد است و شرایط ایجاب می کند ملت های مسلمان دنیا با قدرت و شدت بیشتری به صحنه بیایند و فریاد مظلوم خواهی خود را فریاد بزنند .

,

وی افزود: ما در هر گوشه ای از عالم وظیفه داریم در برابر فریاد مظلومین صدای آن ها را بشنویم و از او حمایت کنیم .

,

کمالی پور با بیان این که ایران کانون حمایت از محور مقاومت است؛ اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بعد از اقدامات متعدد کشورهای غربی علیه ایران می تواند در فضای داخلی و بین المللی با وجود همه مشکلات و گرفتاری ها تاثیرگذار و چشم گیر باشد.

,

توکلی: حضور در راهپیمایی روز قدس موجب تضعیف دشمن می شود

, توکلی: حضور در راهپیمایی روز قدس موجب تضعیف دشمن می شود, توکلی: حضور در راهپیمایی روز قدس موجب تضعیف دشمن می شود,

حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی رئیس هیات استانی نظارت بر انتخابات در کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان و برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: با توجه به شرایطی که اخیرا آمریکا در منطقه به وجود آورده است و همچنین تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر قابل اعتماد نبودن آمریکا اقتضا می کند که همه مسلمانان با ارده محکم حضور پیدا کنند.

, راه آرمان,

وی ادامه داد: اخیرا شاهد هستیم آمریکایی ها در نزدیکی راهپیمایی های ایران اسلامی دست گل آب می دهند و همین امر موجب می شود   که مردم ما موضع محکمی را برای حضور اتخاذ کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین توکلی بیان کرد: شاهد خروج امریکا از برجام و تروریست خواندن سپاه پاسداران و ملت ایران بودیم و همچنین وزیر امرو خارجه این کشور هر روز اعلام جنگ می کند و سریعا موضع خود را تغییر می دهد که ما به دنبال جنگ نیستیم و از سوی دیگر برخی کشورها را  برای واسطه به ایران می فرستد.

,

رئیس هیات استانی نظارت بر انتخابات در کرمان با اشاره به مطلب فوق افزود: این مسائل نشان می دهد که سیاست خارجی و داخلی آمریکا از ثبات لازم برخوردار نیست و شرایطی داخلی این کشور به گونه ای است که ناچار هستند هر روز موضعی را اتخاذ کنند.

,

وی با بیان اینکه ترامپ با دو مجلس آمریکا هماهنگ نیست و تصمیمات سرخود می گیرد، اظهار کرد: با توجه به پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه، یمن و عراق اقتضا می کند که ملت ایران در مراسم روز قدس برای نشان دادن اقتدار کشور حضور پیدا کنند؛ چرا که حضور می تواند موجب تضعیف روحیه دشمن و تقویت اعتماد به نفس ملت ایران شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه