اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت سرخس عنوان کرد:

برداشته شدن نقاب نفاق از چهره مرتجعان منطقه ای/ روز قدس رستاخیز استکبارستیزی است

برداشته شدن نقاب نفاق از چهره مرتجعان منطقه ای/ روز قدس رستاخیز استکبارستیزی است
امام جمعه اهل سنت سرخس تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت های متجاوزی است که دهه ها حقوق مظلومان و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می افزایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم سرخس، مولوی عبدالعزیز پارسا، امام جمعه اهل سنت سرخس ضمن دعوت از مردم شیعه و سنی شهرستان سرخس برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیانیه ای صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

 

,

متن این بیانیه به شرح زیر است:

,

 

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان های حقیقت طلب و عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

,

 

,

شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت های متجاوزی است که دهه ها حقوق مظلومان و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می افزایند.

,

 

,

در برهه کنونی که نقاب نفاق از چهره برخی مرتجعان منطقه ای برداشته شده، ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم صدا در سراسر عالم یکبار دیگر و بلندتر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد کنند و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند که تلاش های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بیش از هر زمان دیگری در آستانه فرو ریختن و نابودی است.

,

 

,

بدینوسیله از آحاد امت اسلامی و ایرانیان عزیز، به ویژه مردم عزیز سرخس (شیعه و سنی) دعوت می شود تا دست در دست هم با اراده ای راسخ، خشم خود را از دشمنان ظالم و بی عدالت نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان های اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی بیعت کنند تا استکبار جهانی بداند که مسئله  فلسطین همچنان مسئله اول عالم اسلام است.

,

 

,

سید عبدالعزیز پارسا

,

امام جمعه اهل سنت سرخس

,

۱۳۹۸/۰۳/۰۹

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه