اخبار داغ

«روز قدس» رونمایی از رویای رنگ باخته از نیل تا فرات؛

خروش ملت انقلابی ایران علیه «رژیم کودک کش»/ فردا همه می‌آییم

خروش ملت انقلابی ایران علیه «رژیم کودک کش»/ فردا همه می‌آییم
آخرین جمعه ماه رمضان روز قدس نامگذاری شده تا با وحدت، اتحاد و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، با سر دادن شعارهایی خشم و نفرت خود را علیه آمریکا و اسرائیل فریاد بزنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، نام‌گذاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) است که هرساله این راهپیمایی در شهرهای مختلف با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

روز قدس، مسلمانان با اتحاد و وحدت بیشتر، خشم و انزجار خود را علیه استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی فریاد می‌زنند و در این روز با مشت‌های گره‌کرده نشان می‌دهند که در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و تا رهایی کامل قدس از چنگال رژیم صهیونیستی آرام نخواهند نشست.

,

 

,

بیش از 70 سال است که رژیم صهیونیستی در این سرزمین چنبره انداخته و در این سال‌ها توطئه‌ها و ترفندهایی به‌کاربرده‌اند تا مردم فلسطین را ناچار به عقب‌نشینی کنند اما ملت مسلمان فلسطین در برابر آن‌ها ایستاده‌اند و قدرت روزافزون جبهه مقاومت سبب نگرانی و هراس آمریکا و اسرائیل شده است.

,

 

,

Image result for ‫راهپیمایی روز قدس‬‎

, Image result for ‫راهپیمایی روز قدس‬‎,

 

,

هرساله راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه روزه‌داران در سراسر کشور برگزار می‌شود و ملت ایران با شعارهای خود علیه آمریکا و اسرائیل نشان می‌دهند که همچنان فریاد و ندای مظلوم ملت فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

,

 

,

ولیپوری یکی از دانشجویان بروجردی در گفت‌وگو با سفیر افلاک با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس یک فرصت مناسب است تا حمایت از ملت فلسطین و سایر ملت‌های مظلوم جهان اعلام شود و وحدت مسلمانان در این روزبه دنیا ثابت گردد.

,

 

,

وی افزود: فردا روز بزرگی است و با  سردادن شعارهای کوبنده علیه استکبار خصوصاً آمریکای جنایتکار و اسرائیل، پاسخ محکمی به توطئه‌ها و جنایت‌های آنان داده خواهد شد.

,

 

,

ولیپوری بیان کرد: هر چه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس که یادگار امام(ره) است بیشتر باشد قطعاً توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و این حضور پرشور، دشمن را نگران خواهد کرد.

,

 

,

Image result for ‫راهپیمایی روز قدس‬‎

, Image result for ‫راهپیمایی روز قدس‬‎,

 

,

محمدی یکی دیگر از شهروندان بروجردی گفت: راهپیمای روز قدس به‌منظور حمایت همه‌جانبه از فلسطین است و با توجه به طراحی‌ها و توطئه‌های جدید آمریکا و اسرائیل، حضور در این راهپیمایی نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

,

 

,

وی عنوان کرد: ملت مظلوم فلسطین سال‌هاست که در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و تا نابودی کامل اسرائیل آرام نخواهند گرفت و ما نیز با حضور در راهپیمایی نشان می‌دهیم که در کنار این ملت مظلوم هستیم و سرانجام روزی قدس از چنگال این رژیم آزاد می‌شود.

,

 

,

Image result for ‫راهپیمایی روز قدس‬‎

, Image result for ‫راهپیمایی روز قدس‬‎,

 

,

محمدی تصریح کرد: حضور پرشور ملت در راهپیمایی روز قدس سبب می‌شود تا با اتحاد و همبستگی برای پیروزی و عقب راندن دشمن از توطئه‌ها گام‌هایی اساسی برداریم.

,

 

,

لازم به ذکر است مراسم راهپیمایی روز قدس در بروجرد فردا جمعه ساعت 11 صبح از میدان شهدا آغاز می‌شود و مسیر مشخص‌شده راهپیمایی میدان شهدا- خیابان آیت اله کاشانی- خیابان بحرالعلوم- خیابان صفا و مصلی نماز جمعه است و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه فردا در بروجرد سید موسی خادمی استاندار لرستان است.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه