اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد:

لزوم استقرار کنسولگری عراق در ‌ایلام با تردد ۶۰ درصدی زائران/ اخذ ویزا برای زائران در مرز مهران باید در ایلام صورت بگیرد

لزوم استقرار کنسولگری عراق در ‌ایلام  با تردد ۶۰ درصدی زائران/ اخذ ویزا برای زائران در مرز مهران باید در ایلام صورت بگیرد
فرمانده انتظامی استان ایلام ‌از ضرورت استقرار کنسولگری در استان ایلام یاد کرد و گفت: تردد ۶۰ درصدی زائران اربعین از مرز مهران ‌استقرار کنسولگری عراق در ‌ایلام را دوچندان می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نورعلی یاری شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی اربعین حسینی اظهار داشت: تردد 60 درصدی زائران اربعین از مرز مهران نیازمند استقرار کنسولگری در استان ایلام را دوچندان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به حذف هزینه ویزا برای زائران عتبات عالیات و نبود کنسولگری در استان ایلام، زائران را با هزینه مضاعف روبه‌رو می‌کند چرا که، زائران برای اخذ ویزا به الاجبار در استان‌های همجوار باید نسبت به اخذ ویزا کنند.

,

وی با بیان این که اخذ ویزا در استان مبدا برای زائران عتبات عالیات می‌تواند  هزینه عنوانی را برای آنان در پی نداشته باشد گفت: زائران استان ایلام ضمن عدم برخورداری از این امکان برای اخذ ویزا هزینه‌ای بیش از مبلغ تخفیف داده شده تقبل می‌کنند که استقرار کنسولگری این موارد را رفع می‌کنند.

,

یاری مبحث امنیت زائران و پیش‌بینی‌های انجام شده برای استقرار امنیت در اربعین پیش رو را مطرح و افزود: از همین الان برنامه‌ریزی ها و تمهیدات لازم و مناسب را برای امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی (ع) آغاز کرده است.

,

این مقام انتظامی سهولت در تردد زائران در ابعاد ترافیکی، انتظامی و امنیتی را از اقدامات انجام شده دانست و تصریح کرد: سهولت عبور و مرور و امنیت زائران، اولویت ما در اربعین امسال است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه