اخبار داغ

در گفتگوهای جداگانه عنوان شد؛

روز قدس یعنی امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود/تا روز آزادی قدس در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد

روز قدس یعنی امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود/تا روز آزادی قدس در این راهپیمایی شرکت خواهیم کرد
هر ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف رهبر کبیر انقلاب “روز قدس” نامگذاری شده است؛ به همین مناسبت به سراغ مردم رفتیم و از نزدیک شاهد گفتگوهای دلنشین و کوبنده آنان بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ هر ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف رهبر کبیر انقلاب “روز قدس” نامگذاری شده است و این روز در تمام جهان نهادینه شده و مردم مسلمان روزه دار با وحدت و یکپارچگی در این روز برای محکوم کردن اشغالگران قدس و حمایت از مردم بی گناه فلسطین احساس انزجار می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   راه آرمان,

به همین مناسبت به سراغ مردم رفتیم و از نزدیک شاهد گفتگوهای دلنشین و کوبنده آنان بودیم که از نظرتان می گذرد:

,

کسبه بازار: وظیفه ام هست و به عنوان یک مسلمان با شرکت در این راهپیمایی به فرمان رهبرم لبیک می گویم و انشاءالله که مشت محکمی بر دهان اسرائیل و صهیونیست باشد.

,

کسبه بازار: روز قدس، روز برائت از مشرکین است، من هر ساله با اهل خانواده ام در راهپیمایی شرکت می کنم.

,

دانش آموز: ما به خیابان می آییم و یکپارچه شعار می دهیم “مرگ بر اسرائیل”.

,

عابر پیاده: روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است و من با مشتانی گره کرده و عزمی راسخ در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد.

,

دانشجو: روز قدس چیز کوچکی نیست. روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد. نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی این است که امت اسلامی اولاً زیر بار ظلم نمیرود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولتهای عالم برخوردار باشد. ما دانشجویان نیز در این راهپیمایی باشکوه شرکت خواهیم کرد.

,

کارمند: روز قدس، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صهیونیزم است که به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرتهای استکباری به جان امت اسلامی افتاده است. من نیز به همراه همکاران و اهل خانواده در این روز باشکوه شرکت خواهیم کرد.

,

کارگر: روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است. با دهان روزه و توکل بر خدا در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد.

,

خانه دار: روز قدس، از روزهای بسیار مهم و تعیین کننده است. من به همراه فرزند خردسالم شرکت می کنم.

,

جانباز ۷۰ درصد: روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است و لذا در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی خود نشان می دهند. من با دوست صمیمی و همراه همیشگی خودم یعنی ویلچرم در این روز به میدان خواهم آمد.

,

همسر جانباز: یکی از اهداف دشمن این است که ما مسلمانان نام فلسطین را به فراموشی بسپاریم ولی روز قدس نمی گذارد و امام بزرگوار ما با تدبیر خودش نگذاشت. این کار بزرگی بود. پس وظیفه همه ما هست که در این روز به خیابان بیاییم و با مشتانی گره کرده بر دهان صهیونیست ها بزنیم و بگوییم که ملت ایران همیشه و تا روز آزادی قدس در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد.

,

خبرنگار: ان‌شاءاللَّه امیدواریم امسال هم در مقابل توطئه‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه ملت فلسطین شده است، روز قدس بتواند مشت محکمی به دهان دشمنان ملت فلسطین و دشمنان دنیای اسلام بزند. جامعه رسانه نیز همیشه همراه مردم بوده و خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه