اخبار داغ

معامله ای برای مشروعیت بخشی به اشغال 70 ساله/شمارش معکوس نابودی اسرائیل با معامله قرن تند تر می شود

معامله ای برای مشروعیت بخشی به اشغال 70 ساله/شمارش معکوس نابودی اسرائیل با معامله قرن تند تر می شود
شماره معکوس برای نابودی اسرائیل فرا رسیده است و با طرح ها و نقشه های چون معامله قرن این سقوط متوقف نخواهد شد؛ بلکه اتحاد بیشتر مسلمانان را در بر خواهد داشت و نابودی اسرئیل را سرعت خواهد بخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ بدون شک نقطه حساس خاورمیانه از هر نظر بر کسی پوشیده نیست؛ در این میان اسرائیل که قرار بود خاورمیانه جدیدی را رقم بزند و این منطقه حساس و البته غنی از نفت و گاز و برخی معادن و دارای نقاط و مسیر های آبی ویژه را در اختیار بگیرد در محاسبات خلق کننده های خود با یک مشکل رو به رو شد و آن هم پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نقشه ای که برای خاورمیانه طراحی شده بود به نظر کارشناسان غربی بدون عیب و ایراد بود؛ اما انقلاب اسلامی ایران کابوس آن ها شد و برنامه ها و معادلات را در خاورمیانه بهم زد.

,

انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و سد محکمی برای صهیونیست ها شد، امام خمینی روز قدس را پایه گذاری کرد تا مقدمه نابودی اسرائیل ایجاد شده باشد؛ خیلی زود تمام آن نقشه ها و ایجاد خاورمیانه جدید در لابی های آمریکایی- صهیونیستی از بین رفت و فقط یک هدف اصل شد و آن هم حفظ اسرائیل در خاورمیانه بود.

,

در این مدت تمام تمرکز در اتاق های فکری غربی- آمریکایی_ صهیونیستی که با دوشیدن کشورهای عربی هزینه تفکرات و راهکارهایشان را تامین می کرد برای حفظ اسرائیل حرکت می کرد اما خروجی تمام نقشه ها، لابی ها و دلارهای میلیاردی نفتی نتوانست پایه محکمی را برای اسرائیل ایجاد کند و نقشه ها یکی پس از دیگری پوچ  شد.

,

حمایت های همه جانبه آمریکایی ها و متحدانشان  از اسرائیل هم راه به جایی نمی برد و روز به روز اسرائیل شکننده تر و به پرتکاه نابودی نزدیک تر می شود؛ شاید بهتر از هر کسی خود اسرائیلی ها و آمریکایی ها سقوط خود را حس کنند و آخرین تقلاها خود را سراسیمه به کار می گیرند تا فقط بودن خود را رقم بزنند که یکی از آن ها طرح معامله قرن است.

,

*معامله قرن چیست؟

, *معامله قرن چیست؟, *معامله قرن چیست؟,

محمود معلمی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه معامله قرن به دلیل پیروزی‌ها اخیر جبهه مقاومت و مقابل با این جبهه است، اظهار کرد: جریان استکبار می‌خواهد با این طرح جبهه مقاومت را به حاشیه ببرند که قطعاً نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: پس از اینکه در سال اخیر جبهه‌های مقاومت قوی شد و توانست در بسیاری از حوزه‌ها جریانات استکباری را شکست دهد، عربستان سعودی، رژِیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها برای مقابله با ادامه پیروزی‌ها می‌خواهند طرح معامله قرن را اجرا کنند.

,

وی با اشاره به حضور برخی از کشورهای عربی و مسلمان در این معامله، افزود: آمریکا و اسرائیلی‌ها با همراهی شدن برخی از کشورهای عربی در این طرح، پافشاری می‌کنند که به دنیا اعلام کنند که خود اعراب به دنبال اجرای این طرح هستند و به قول خود مسائله اسرائیل و فلسطین را برای همیشه حل کنند.

,

معلمی بیان کرد: عامه مردم فلسطین و دنیای اسلام این طرح را نخواهند پذیرفت؛ دنیا انتقال سفارت آمریکا به قدس را نپذیرفت و این طرح را هم نمی‌پذیرند.

,

وی تأکید کرد: معامله قرن یک طرح شکست‌خورده است اما عربستان که خود را همسوی اسرائیل و آمریکا می‌داند و به دنبال اجرای این طرح هستند؛ اسرائیل یک روز برای گسترش می‌جنگید و امروز برای بقاع می‌جنگند.

,

کارشناس سیاسی با توضیح اینکه امروز رژیم جنایت‌کار اسرائیل محاصره جبهه مقاومت شده است، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل در هر صحنه‌ای ورود کرده شکست‌خورده است و امروز می‌بینیم که در مقابل گروه کوچکی مانند حماس نمی‌تواند ایستادگی کند.

,

وی اضافه کرد: قدرت اسرائیل رو به افول است اما جبهه مقاومت روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود که این نکته را کارشناسان دنیا می‌گویند؛ مقامات رژیم صهیونیستی هم شاهد قدرتمندتر شدت جبهه مقاومت هستند و به همین دلیل چنین طرح‌هایی را دنبال می‌کند.

,

*اسرائیلی ها می خواهد با معامله قرن اشغال 70 ساله خود را مشروعیت ببخشند

, *اسرائیلی ها می خواهد با معامله قرن اشغال 70 ساله خود را مشروعیت ببخشند, *اسرائیلی ها می خواهد با معامله قرن اشغال 70 ساله خود را مشروعیت ببخشند,

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه اهمیت روز جهانی قدس بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: خباثت‌هایی آمریکا از اول انقلاب تاکنون است اما اخیراً این خباثت‌ها بیشتر شده است که به گمان خود ملت ایران را خسته کنند.

, گفت‌وگو,

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و برخوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی باید پرشور و باشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند تا دشمن را از امیدهای کاذب خود ناامید کنند.

,

وی گفت: اسرائیلی‌ها به ایجاد یک لابی آمریکایی و عربی به دنبال این هستند که پس از 70 سال و اشغال سرزمین فلسطین این کار غیرقانونی خود را در سطح دنیا مشروعیت دهند.

,

دلیگانی با بیان اینکه برخی از کشورهای وابسته به آمریکا هم از این کار غیرقانونی حمایت می‌کنند، تصریح کرد: اگر موفق شوند که معامله قرن را انجام دهند قطعاً ملل یک و میلیارد و 700 میلیون مسلمان این کار غیرقانونی را نخواهند پذیرفت.

,

وی افزود: اسرائیل روزبه‌روز به سمت سقوط و نابودی می‌رود که نه‌تنها این دست‌وپا زدن‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت و به آن‌ها کمک نمی‌کند بلکه آن‌ها را زودتر به زباله‌دان تاریخ می‌رساند.

,

*افول آمریکا و اسرائیل نزدیک است

, *افول آمریکا و اسرائیل نزدیک است, *افول آمریکا و اسرائیل نزدیک است,

حجت الاسلام محمد تقی رهبر رهبر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: یکی از روزهای نمادین، استاتژیک و سرنوشت ساز برای جهان اسلام روز قدس است؛ اخیراً برخی از خود فروخته ها در  کشورهای اسلامی با  اسرائیل هم صدا شده و معامله قرن که همان شناختن کلیه اراضی اشغالی به نفع غاصبین حقوق ملت فاسطین است را مطرح می کنند.

,

نماینده ادوار گذشته مردم در مجلس با اشاره به شرایطی که وجود دارد، افزود: امسال روز قدس از هر سال مهمتر است؛ امت اسلام باید با شکوه بیشتر و با عظمت تر از حقوق مردم فلستطین دفاع کند و توطئه ها آمریکا و متحدانش و بخصوص کشورهای مرتجع منطقه را از بین ببرند.

,

رهبر عنوان کرد: در سراسر جهان شاهد حضور گسترده در روز قدس خواهیم بود و مردم کشور ما هم که انقلاب کشورمان پایه گذار روز قدس است باشکوه تر از همیشه در روز قدس شرکت خواهند کرد.

,

وی افزود: در این دنیا آنچه که پایه آن بر ظلم و بی عدالتی و جنایت است روبه نابودی خواهد رفت  واین  قانون خلقت است؛ اسرائیل جنایتکار و غاصب حقوق فلسطین و امت اسلام است، امام خمینی فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود این صحبت و پیش بینی رهبر معظم انقلاب را به فال نیک می گیریم.

,

محمد تقی رهبر بیان کرد: اسرائیل که کوچک است بلکه به گفته تمام  بسیاری از جامعه شناسان  افول تمدن غرب و جنایتکار آمریکایی هم فرا رسیده است.

,

*ننگ حامیان معامله قرن دامن حامیان آن را خواهد گرفت

, *ننگ حامیان معامله قرن دامن حامیان آن را خواهد گرفت, *ننگ حامیان معامله قرن دامن حامیان آن را خواهد گرفت,

حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه امام خمینی (ره) قبل از پیروزی انقلاب با ارتباط و همکاری رژیم صهیونیستی مخالت می‌کردند، اظهار کرد: حضرت امام راحل تا آخر روزهای عمر خود هم تاکید می‌کردند که این غده سرطانی باید از روی زمین پاک شود و فلسطینی‌ها به سرزمین خود بازگردند.
امام جمعه سابق شهرضا گفت: اخیرا طرحی را به عنوان معامله قرن مطرح می‌کنند که این معامله یک طرفه از جانب لابی اسرائیلی، امریکایی و عربی ایجاد شده عیله فلسطینی‌ها است که ننگ این کار دامن گیر همه حامیان این طرح می‌شود.
وی افزود: به رسیمیت شناخت قدس به عنوان پایخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت از تل آووی به قدس در دولت آمریکا، کارهایی است که طی یک سال گذشته برای به رسمیت شناخت این رژیم انجام شده است.
حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: این لابی آمریکایی-عربی می‌گویند قرار نیست کشوری به نام فلسطین باشد اما ما امت اسلامی همراه رهبر انقلاب اسلامی و همه ملت‌های به پا خواسته اجازه این کار را نمی‌دهیم.
وی تاکید کرد: سرزمین‌های فلسطین اشغالی باید به صاحبان اصلی خود بازگردد و رژیم اشغالگر صهیونیستی از منطقه باید حذف شود.
امام جمعه سابق شهرضا تصریح کرد: دعوت می‌شود همه مردم بیشتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

,
,
,
,
,
,

*معامله قرن آخرین دست و پاها بریا بقا است

, *معامله قرن آخرین دست و پاها بریا بقا است, *معامله قرن آخرین دست و پاها بریا بقا است,

حجت الاسلام مصطفی حسناتی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه روز قدس پیوسته جریان مبارزات و مقاومت را معنوی و روحانی کرده است، اظهار کرد: بحث حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال ویژه و استثنایی است.
امام جمعه نجف آباد گفت: آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای عربی تمام تلاش می‌کنند که با حرکت های مذبوحانه‌ ای از سقوط رژیم صیونیستی جلوگیری کنند.

,
,

وی افزود: معامله قرن آخرین دست‌وپاها و تلاش‌ها اسرائیلی ها برای بقا است و مقابله با این جریان نیازمند حضور جدی در راهپیمایی روز قدس است.
حجت الاسلام حسانی تاکید کرد: انسجام امت اسلام و پیروزی‌های متعدد مقاومت یکی پس از دیگری، این جریان را به بهترین سرمنزل می‌رساند.
وی با بیان اینکه جهان اسلام و آزادی خواهان دنیا به رسمت شناخت رژیم صهیونیستی را قبول ندارند، تصریح کرد: امت اسلامی نباید بگذارند که این تلاش‌های مذبوحانه آمریکا که حق حاکمیت از فلسطینی ها بگیرد.

,
,
,

دلیل این همه تلاش و لابی ها را  می توان در صحبت های رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان یافت؛ رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان می گوید: نابودی اسرائیل را امام خمینی، پیش‌بینی کرده و اکنون شاهدیم که اسرائیل رو به نابودی است؛ این موضوع را یک بچه دبستانی هم حس می کند که اسرائیل رو به نابودی است.

,

امروز هم مانند گذشته طرح جدیدی به میان آمده است که اسرائیل را حفظ کند اما با وعده الهی ظلم پایدار نخواهد ماند و با پیش بینی رهبر انقلاب که چندی پیش فرمودند: اسرائیل 25 سال آینده را نخواهند دید شماره معکوس برای نابودی اسرائیل فرا رسیده است و با طرح ها و نقشه های چون معامله قرن این سقوط متوقف نخواهد شد؛ بلکه اتحاد بیشتر مسلمانان را در بر خواهد داشت و نابودی اسرئیل را سرعت خواهد بخشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه