اخبار داغ

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیارآفتاب از قدس ۹۸

خروش ضد استکباری مردم استان مرکزی علیه توطئه «معامله قرن»+تصاویر

خروش ضد استکباری مردم استان مرکزی علیه توطئه «معامله قرن»+تصاویر
هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار «شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین» در سراسر استان مرکزی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مراسم راهپیمایی روز قدس صبح دهم خردادماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شعار "شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین" برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر استان مرکزی در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

, ,

, ,

یک‌بار دیگر مردم شهرستان‌ها، شهر و روستاهای دیار آفتاب همچون سراسر کشور با مشت‌های گره‌کرده که نشان از مقاومت، ایستادگی و عزم راسخ در مبارزه با ستم و تعدی دارد به خیابان‌ها آمده‌اند تا فریاد جهانی حمایت از مسلمانان فلسطین و بیزاری از جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی را به گوش جهان برسانند.

,

امروز هر فرد پیامی دارد، از پیرزنی خمیده تا کودکی نوپا یا جوانی که انسانیت را فریاد می‌زند. امروز با هر «مرگ بر اسرائیل» کابوس می‌شویم تا آرامش را از گرگ‌های صهیونیست بگیریم.

,

مردم روزه دار اراک، از ساعات ابتدایی امروز با حضور در میدان شهدای اراک خود را آماده خلق حماسه ای دیگر از جنس حضور و بصیرت می کنند.

,

خانواده های اراکی با در دست داشتن دست نوشته هایی به تدریج در محل میدان شهدای اراک گرد هم می آیند.

,

, ,

مسئولین استان مرکزی دوشادوش مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر آرمان آزادی قدس را به جهانیان نشان دادند و انزجار خود از رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش را با مشت های گره کرده به نمایش گذاشتند. 

,

نماینده ولی‌فقیه در استان:

, نماینده ولی‌فقیه در استان:,

معامله قرن بزرگ‌ترین خیانت به آرمان فلسطین است/حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان حمایت از آرمان امام راحل

, معامله قرن بزرگ‌ترین خیانت به آرمان فلسطین است/حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان حمایت از آرمان امام راحل, معامله قرن بزرگ‌ترین خیانت به آرمان فلسطین است/حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان حمایت از آرمان امام راحل,

 آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز قدس سال ۹۸ گفت: جنایت‌ها و شرارت‌های اسرائیل جنایتکار باعث آوارگی ملت مظلوم فلسطین در ۷۰ سال گذشته شده است و بسیاری از ملت‌های مسلمان نیز از آتش شرارت این غده سرطانی در امان نیستند و به همین جهت باید از فرصت روز جهانی قدس برای رسوایی و نابودی رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

,

, ,

دری نجف‌آبادی به نقل از امام (ره) راهپیمایی روز قدس را هدیه به مردم مظلوم فلسطین دانست و عنوان کرد: در این روز آزادیخواهان جهان با معرفی حق و باطل چشمان جهانیان را به روی حقیقت باز می‌کنند.

,

وی اضافه کرد: اگر روز قدس نبود جنایات اسراییل دامنه گسترده‌تری به خود می‌گرفت و کشورهای بیشتری را تحت ظلم خود قرار می‌داد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: رویه نسل‌کشی و خونریزی، تجاوز و تعدی به جان، مال و سرزمین یک ملت، تقویت و پشتیبانی گروه‌های تروریستی و جنایت علیه بشریت از سوی اسرائیل موجب شده تا شرکت در راهپیمایی روز قدس برای همه آزادیخواهان جهان به یک رسالت عمومی تبدیل شود.

,

وی ضمن اشاره به اینکه آمریکای جنایتکار در یک سال گذشته با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه و فشارهای اقتصادی سعی در ایجاد فاصله بین ملت و حاکمیت اسلامی را داشت تصریح کرد: در این شرایط ملت با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس یک‌بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌سنگ و منویات مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.

,

دری نجف‌آبادی ضمن بیان اینکه توطئه استکبار جهانی و عمال مرتجع آن‌ها در منطقه به‌عنوان معامله قرن، بزرگ‌ترین خیانت به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف است ادامه داد: در حقیقت معامله قرن نوعی نقشه شیطانی برای تثبیت و تأمین امنیت اسرائیل و نابودی آرمان‌های فلسطین و ملت آن است.

,

وی خاطرنشان کرد: امت اسلامی و تمامی ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه باید در برابر این توطئه جدید که معنای آن سلب حقوق یک ملت از سرزمین خود و نابودی شخصیت حقیقی و حقوقی آن‌ها و بزرگ‌ترین خیانت علیه ملت مظلوم، فداکار و باسابقه است، بایستند و اجازه ندهند متجاوزان تا این حد با سرنوشت یک ملت بازی کنند و در جهت حذف یک ملت و کشور از تاریخ و جغرافیای جهان توطئه نکنند.

,

استاندار مرکزی:

, استاندار مرکزی:,

مردم با حضور معنادار خود در روز قدس ندای عدالت‌خواهی را طنین‌انداز کردند

, مردم با حضور معنادار خود در روز قدس ندای عدالت‌خواهی را طنین‌انداز کردند, مردم با حضور معنادار خود در روز قدس ندای عدالت‌خواهی را طنین‌انداز کردند,

سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: روز جهانی قدس ثمره دوراندیشی‌های امام خمینی (ره) و نماد وحدت، انسجام و یکپارچگی جهان اسلام و خروش مسلمانان در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است.

,

, ,

آقازاده افزود: ملت غیور ایران اسلامی امسال نیز همگام با دیگر مسلمانان و آزادگان جهان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ثابت کردند که از آرمان‌های ملت فلسطین حمایت می‌کنند.

,

وی بیان کرد: مردم امسال با  توجه به وضعیت ویژه منطقه و جهان و تشدید دشمنی و توطئه‌های آمریکا و اسرائیل با همکاری سران مرتجع برخی کشورهای عربی، با حضور گسترده و معنادار خود در این همایش جهانی، ندای استکبارستیزی، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی را طنین‌انداز کرده و وحدت اسلامی را به نمایش گذاشتند.

,

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: از همه گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب و تشکل‌ها و مردم شریف، ولایتمدار و روزه‌دار استان مرکزی سپاس‌گزاریم که بار دیگر هم‌نوا با همه آزاداندیشان دنیا با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان را اعلام  کردند.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی:

, نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی:,

حمایت از مظلوم پیام اصلی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

, حمایت از مظلوم پیام اصلی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس, حمایت از مظلوم پیام اصلی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام حضور مردم در این راهپیمایی این است که ملت ایران حامی حقوق مظلوم بوده و با ظالم در هر لباسی مقابله می کند، امروزه ملت فلسطین مورد ظلم واقع شده است و قدرت های بزرگ و رژیم صهیونیستی نیز ظالم های جهان هستند.

,

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص راهپمایی روز قدس و تاثیر حضور مردم جهت مقابله با سیاست شوم معامله قرن با بیان اینکه این حضور دارای پیام های مهم و متعددی است، اظهار کرد: پیام اول حضور مردم در این راهپیمایی این است که ملت ایران حامی حقوق مظلوم بوده و با ظالم در هر لباسی مقابله می کند. امروزه ملت فلسطین مورد ظلم واقع شده است و قدرت های بزرگ و رژیم صهیونیستی نیز ظالم های جهان هستند.

,

وی افزود: پیام دوم ملت ایران در راهپیمایی روز قدس به قدرت های استکباری این است که ملت ایران تحت فشار عقب نشینی نخواهد کرد. اگر رژیم منحوس صهیونیستی در سال ۱۹۴۷ توانست سرزمین های فلسطین را غصب کند و در جنگ ۶ روزه توانست اعراب را شکست دهد، امروز این فضا کاملا تغییر کرده است و جبهه مقاومت و ملت ایران در راس آن نشان داده که تحت فشار عقب نشینی نکرده و از فضاسازی و هیاهو رعبی به دل راه نمی دهد.

,

سلیمی فضای ایجاد شده در کشور و پیام های متعدد آمریکا جهت مذاکره برای حل مشکلات را صرفا ابزاری جهت کلاهبرداری های بزرگ دانست و ادامه داد: مذاکره به تعبیر مقام معظم رهبری در این زمان سمی مهلک است و قطعا ملت ایران این سم مهلک را نمی نوشد.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به مذاکرات صورت گرفته کشورهای مختلف با طرف های غربی در زمینه های گوناگون اشاره کرد و گفت: تجربه مذاکرات صورت گرفته چه مذاکرات ایران با طرف های غربی مانند مذاکرات برجام و سعدآباد و چه مذاکرات فلسطینیان با رژیم صهیونیستی که برخی اوقات صورت گرفته نشان داده که مذاکرات ترفندی برای کلاهبرداری سیاسی جبهه غربی است و طی آن چیزی عاید طرف دیگر مذاکره نمی شود.

,

وی حضور مردم را خط بطلانی بر مذاکرات بی حاصل دانست و تاکید کرد: مردم با حضور خود بار دیگر آرمان فلسطین که آرمانی انسانی و اسلامی است را روی دست بلند خواهند کرد.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان آدم کشی، تعدی و تجاوز را جزو خوی رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود مخالفت خود را با خوی این رژیم منحوس نشان داده و آرمان جهانی فلسطین که نه به غصب، نه به تجاوز، نه به قتل و نه به تعدی است را به جهانیان نمایش می دهند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

, فرمانده انتظامی استان مرکزی:,

حضور مردم نشان داد که آرمان قدس همچنان زنده و جاری است

, حضور مردم نشان داد که آرمان قدس همچنان زنده و جاری است, حضور مردم نشان داد که آرمان قدس همچنان زنده و جاری است,

کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیرقابل‌انکار مسئله آزادی فلسطین از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف؛ "آرمان" همه مسلمانان جهان است.

,

عزیزی افزود: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز "قدس" نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده تا برای همیشه مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که فلسطین پاره تن اسلام است.

,

وی عنوان کرد: روز قدس؛ روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و نماد مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی و روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و فریاد  انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به‌عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: اطمینان داریم که با فریادهای حق‌طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم کرد.

,

وی، ضمن محکوم کردن جنایت اشغالگران و متجاوزان ، اظهار کرد: امروز با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (حفظه الله)، در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و خدمتگزاری به مردم بصیر ایران اسلامی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و همراه با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی را به گوش جهانیان رساندیم و به جهانیان اعلام شد که آرمان فلسطین و قدس شریف همچنان زنده و جاری  است.

,

عزیزی خاطر نشان کرد: طرح معامله قرن که هدفی جز حذف کامل فلسطین از جغرافیای اسلام و منطقه دنبال نمی کند، دستاوردی جز شکست و خفت و خواری بیشتر برای طراحان و حامیان آن به دنبال نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه