اخبار داغ

معاون استاندار لرستان:

حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به‌ فرمان امام و رهبری است

حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به‌ فرمان امام و رهبری است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: حضور پر شور مردم ولایت مدار در راهپیمایی روز قدس لبیک گفتن به‌فرمان امام و رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، قاسم ولی زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرمان امام خمینی(ره) برای مقابله باسیاست‌های اسرائیل غاصب و صهیونیست بین‌المللی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نام گرفت و در این رابطه امام خمینی(ره) فر موردند: " روز قدس روز اسلام است".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

 

,

وی با اشاره به اینکه مردم مسلمان و ولایت مدار ما برای لبیک گفتن به‌فرمان امام و رهبری هرساله در این مراسم شرکت می‌کنند افزود: مردم روزه‌دار ما با حضور در این راه‌پیمایی اعمالی با ثواب بیشتر در کارنامه اعمال خود بر جای می‌گذارند.

,

 

,

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مسئله اول جهان اسلام  است و در شرایط فعلی که نظام سلطه و امپریالیسم جهانی سعی دارد به هر شکلی برنامه‌هایی که تاکنون انجام‌نشده را با استفاده از خیانت کشورهای عربی منطقه انجام دهد که سبب هوشیاری و بیداری ملت می‌شود و ملتی که 40 سال و قبل از آن نیز مسئله فلسطین در آن مطرح بوده و همیشه در مسئله فلسطین و مبارزه با اسرائیل پیشگام بودند و بعد از چهل سال نیز همان حضور پرشور مردم را در راهپیمایی می‌بینیم.

,

 

,

وی بابیان اینکه معامله قرن به‌یقین شکست می‌خورد گفت: اگر ملت فلسطین در یک موضوعی حضور فعال نداشته باشد هر معامله‌ای محکوم‌به شکست است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه