اخبار داغ

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد؛

تسلیم سازی جریانات انقلابی در جهان هدف اصلی معامله قرن

تسلیم سازی جریانات انقلابی در جهان هدف اصلی معامله قرن
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:معامله‌ای که توسط این مثلث در حال انجام است، «تسلیم سازی تمام جریانات انقلابی در جهان» است و اولین این جریان‌ها نیز، جریان مقاومت اسلامی در فلسطین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی  رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان راهپیمایی روز قدس و در جمع مردم ایلام در مصلی این شهر گفت:استکبار جهانی در ۱۵۰ سال گذشته به دنبال تجزیه جغرافیای سیاسی جهان اسلام، مذهب و رهبری سازی دروغی و تشکیل یک حکومت ضد اسلامی نژاد پرست بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی ادامه داد:حضور گسترده مردم کشور و بخصوص ایلام در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده استکبار ستیزی ملت ایران و ایستادگی پای آرمان های انقلاب در تمام این سال ها بوده است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد:رژیم جنایتکار اسرائیل بعداز پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش تفکر انقلابی نتوانست در هیچ مبارزه ای علیه محور مقاومت پیروزی شود.
سعیدی همچنین به گسترش روز افزون تفکر انقلاب اسلامی که یکی از خواسته های بنیانگذار نظام مقدس اسلامی بود به جهان اشاره  و یادآورشد: گسترش این فرهنگ در میان ملت ها منطقه سبب شده که امروز دیگر رژیم منحوس صهیونیستی توانایی مقابله با محور مقاومت را نداشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به تحولات عرصه بین‌المللی و جهانی گفت: امروز ما شاهد شکل‌گیری یک مثلث شوم برای مقابله با انسانیت و اسلام هستیم که «صهیونیسم یهودی»، «صهیونیسم مسیحی» و «صهیونیسم وهابی»، اضلاع این مثلث شوم را تشکیل می‌دهند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه این مثلث شوم امروز درصدد تسلط بر جهان با تکیه بر پول، سلاح و زور است، عنوان کرد: معامله‌ای که توسط این مثلث در حال انجام است، «تسلیم سازی تمام جریانات انقلابی در جهان» است و اولین این جریان‌ها نیز، جریان مقاومت اسلامی در فلسطین است.
حجت الاسلام سعیدی افزود: اگر امروز در چهار دیواری سرزمینی اشغالی گرفتار هستند این برمی گردد به حماسه ملت ایران و رهبری ایران اعم از امام و رهبری معظم انقلاب، در یک خواب راحتی به سر می‌بردند که بتوانند منابع جهان اسلام را به غارت ببرند ناگهان انقلاب اسلامی ایران متولد شد، این انقلاب شعارهایی مثل نه شرقی و نه غربی، استکبار ستیزی و مقابله با ظلم، دفاع از مظلومین و مستضعفین و چهارم دفاع از آرمان فلسطین داشت.
وی تصریح کرد: استقلال و تکیه بر مقاومت یکی دیگر از شعارهای انقلاب بوده است.
وی افزود: مردم بزرگ و قهرمان ایلام بدانید قدم به قدم شما و هر نوع شعار شما در این پیروزی‌های بزرگ در منطقه غرب آسیا و در جهان مؤثر بوده و هست به خصوص شما مرزداران در دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتید، انقلاب کارهای بسیاری کرده از جمله خنثی سازی طرح خاورمیانه بزرگ است.
رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دومین اقدام خنثی سازی توطئه آمریکا در شکستن جبهه مقاومت بود و امروز مقاومت حرف اول را می‌زند و ایران اسلامی امروز به عنوان یک ابر قدرت در منطقه و در جهان پرچم داری می‌کند.
 
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه