اخبار داغ

امام جمعه قم:

ملت ایران در برابر تهدید و تحریم کوتاه نمی‌آید/ پیام روز قدس نفی معامله قرن است

ملت ایران در برابر تهدید و تحریم کوتاه نمی‌آید/ پیام روز قدس نفی معامله قرن است
آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه در راهپیمایی روز قدس قم از 100ملیت جهان حضور داشتند، گفت: پیام روز قدس نفی معامله قرن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه های آخرین جمعه ماه رمضان سال 98 اظهار داشت: حضور نماز و قرآن در خانه حتی قبل از تولد فرزند  روز تربیت او  اثرگذار است، که در اخلاق و فقه اسلام فصل های مختلف آن مورد تأکید قرارگرفته است که یکی از آن‌ها انتخاب همسر خوب است، فصل دیگر آن حفظ روابط خوب میان همسران است بدون اینکه ما خودمان در فضای خانه اصول و روش های درست را رعایت کنیم هرگز فرزندان خوب تربیت نمی شود همچنین کسب حلال در آینده فرزندان و نسل های آینده  تأثیرگذار است.

وی بیان داشت: باید به نجات و اصلاح خانواده بیندیشیم و اصول اسلام را در خانه صیانت کنیم و مراقبت های معنوی و سلسله اصول معنوی مورد عنایت قرار دهیم.
اعرافی ضمن گرامی داشت 14 خرداد روز رحلت امام خمینی(ره) و 15 خرداد روز قیام مردم قم اظهار داشت: درود بر مردمی که امروز در راهپیمایی روز قدس و به ندای رهبر لبیک گفتند، از قم انتظار می رود در پرتوی فرهنگ رمضان باشد و فضای قم نورانی و منطبق با ارزش های اسلام شود.

امام جمعه قم افزود: پیام روز قدس نفی معامله قرن و محکومیت معامله قرن و ایستادگی همه امت اسلام است، معامله قرن هنوز رسمی اعلام نشده اما بخش های از آن رونمایی شده است ازجمله رسمیت شناسی کامل اسرائیل و توسعه قلمرو اسرائیل و تضعیف حق فلسطین و عادی‌سازی  روابط با اسرائیل از طریق کنفرانس هایی که برگزار می شود.

وی گفت: همچنین در معامله قرن لغو حق بازگشت فلسطینان به فلسطین مطرح است  که این مسئله بسیار خطرناک است اکنون نزدیک 4 میلیون آواره فلسطینی وجود دارد، این مسئله یک مصیبت بزرگ برای عالم اسلام است، همچنین الحاق جولان از سوریه به اسرائیل، ممنوعیت داشتن ارتش برای فلسطین و حذف مقاومت در عالم اسلام ازجمله ایران و قطع حمایت ها از جریان مقاومت از دیگر بخش های معامله قرن است که این یعنی اسارت امت اسلام و بازگشت امت اسلام به عقب که این معامله قرن بخش های دیگری هم دارد.

ملت ایران در برابر تهدید و تحریم کوتاه نمی‌آیند

وی تصریح کرد: مقابله با معامله قرن و تجاوزگری اسرائیل باید از طریق قطع همه روابط دولت های اسلامی با اسرائیل ، قطع روابط اقتصادی با اسرائیل، و مطرح بودن این مسئله که همه فلسطین برای فلسطین  است و نفی همه اجزای معامله قرن، حمایت از جریان مقاومت و غزه و همراهی با فلسطین مظلوم در همه مجامع  در برابر اشغال و تحریم،  باید  در منطقه ایستادگی شود با اجرای این بندها اسرائیل نابود خواهد شد ملت های مسلمان باید از دولت ها و علما این مسائل مطالبه شود و با اجرای این بندها بدون جنگ اسرائیل نابود خواهد شد.

امام جمعه قم تأکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نسبت به سال های گذشته بیشتر بوده است در شهر قم از 100 ملیت جهان در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و این مردم علی رغم همه مشکلات آمده اند تا به دولت های غارت گر بگویند ما ایستاده ایم و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

اعرافی گفت: پیام ملت ایران به دشمنان  این است ملت ایران را تهدید و تحریم کردید و بار سنگین مشکلات را تحمیل کردید اما ما کوتاه نخواهیم آمد، از سویی شاخ و شانه می کشند از طرفی درخواست مذاکره می کنند مذاکره زمانی مطرح است که طرف مقابل  دروغگو و عهدشکن نباشد، در برابر تهدید و تحریم  ایستادگی می کنیم و ان شاالله گام دوم انقلاب را پایه گذاری کرده و دشمنان را به عقب خواهند راند.


انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از   قم فردا، ,   قم فردا،, قم فردا, قم فردا, ،, , , , , , , , ,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ملت ایران در برابر تهدید و تحریم کوتاه نمی‌آیند,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه