اخبار داغ

حاشیه‌نگاری خبرنگار از خروش ضد اسرائیلی مردم لرستان در روز قدس/«نه بزرگ» مردم به «معامله قرن»

حاشیه‌نگاری خبرنگار  از خروش ضد اسرائیلی مردم لرستان در روز قدس/«نه بزرگ» مردم به «معامله قرن»
مردم ولایتمداری استان لرستان امروز به خیابان آمدند تا «نه بزرگی» به معامله قرن و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، مردم ولایتمدار استان لرستان در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان برای پیروی از فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب به خیابان آمدند تا برگ زرین دیگری را به رنگ وحدت اسلامی در دفتر افتخاراتشان ثبت کنند و در کنار مردم دیگر کشورهای اسلامی به جهانیان نشان دهند «قدس» تنها نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

امروز مردم روزه‌دار لرستان با شرکت در راهپیمایی روز قدس، مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند؛ نفرت و انزجار از صهیونیست‌ها و استکبار جهانی، پیام روز قدس به جهانیان است و مردم از هر رده‌ سنی به خیابان آمده‌اند، از کودکانی در آغوش پدر و مادر تا سالخوردگانی که عصابه‌دست هستند.

,

 

,

, ,

 

,

شرکت گسترده مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس

, شرکت گسترده مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس, شرکت گسترده مردم لرستان در راهپیمایی روز قدس,

 

,

شرکت گسترده اقشار مختلف در راهپیمایی روز قدس اعلام همدلی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ندای عدالت‌خواهی و صلح‌طلبی مسلمانان است؛ روز قدس نماد آزادیخواهی، وحدت و همدلی امت اسلامی است و ملل آزادیخواه و عدالت‌طلب جهان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد نابودی رژیم صهیونیستی را سر می‌دهند و مسلمانان جهان همه‌ساله با راهپیمایی گسترده در جهان ضمن اعتراض به اشغالگران، آزادی قدس شریف را از چنگال رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند.

,

 

,

مردم با زبان روزه و در این هوای گرم به خیابان‌ آمده‌اند تا بر سر رژیم ظالم و نکبت‌بار صهیونیستی و حامیان رژیم کودک کش فریاد سر بدهند؛ امروز در دستان مردم از کوچک تا بزرگ پلاکاردهایی با عنوان «القدس لنا»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و تصاویری طنز از نتانیاهو و ترامپ به چشم می‌شود که نشان از روشن‌بینی این مردم دارد.

,

 

,

, ,

 

,

ثبت لحظات ناب وحدت

, ثبت لحظات ناب وحدت, ثبت لحظات ناب وحدت,

 

,

در میان جمعیت راهپیمایان عکاسان و خبرنگارانی حضور دارند که آمده‌اند لحظه‌به‌لحظه حضور و وحدت مثال‌زدنی مردم همیشه درصحنه لرستان را ثبت و ضبط کنند، مردمی که در انقلاب و دفاع مقدس حماسه‌سازان بی‌مثال بوده‌اند.

,

 

,

امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز قدس» نامید تا ملت‌های جهان با وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و مظلومیت ملت فلسطین آشنا شوند و به‌راستی‌که مردم لرستان همانند دیگر مردم آزاده جهان این روز را به درستی درک کرده و بار دیگر به امام خود لبیک گفته و آمده‌اند تا خشم خود را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها و حامیانشان اعلام کنند.

,

 

,

, ,

 

,

مشت‌های گره کرده بر دهان یاوه گویان

, مشت‌های گره کرده بر دهان یاوه گویان, مشت‌های گره کرده بر دهان یاوه گویان,

 

,

در میان سیل جمعیت جانبازانی دیده می‌شوند که بر روی ویلچر هستند و گرچه توان راه رفتند ندارند ولی با پای دل آمده‌اند تا همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس جانانه ایستادگی کردند و محکم بر دهان دشمن کوبیدند امروز نیز با مشت‌های گره‌کرده بر دهان آمریکا و مرتجعان منطقه بزنند.

,

 

,

آری، نظام کشور ما برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و ملت ایران با هوشیاری و بصیرت کامل پرشورتر از گذشته به میدان آمده‌اند تا با حضورشان آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی را به منصه ظهور بگذارند.

,

 

,

, ,

 

,

مردان غیور لُر امروز بالباس محلی و رزم خود به میدان آمده‌اند تا با بالا بردن پرچم سه رنگ کشورمان و به دست گرفتن پلاکاردهایی با شعارهای نابودی آمریکا و اسرائیل لرزه بر اندام دشمن بیندازند.

,

 

,

اعلام انزجار از کودک کشی رژیم صهیونیستی

, اعلام انزجار از کودک کشی رژیم صهیونیستی, اعلام انزجار از کودک کشی رژیم صهیونیستی,

 

,

مادران کودکان شیرخوار خود را در این هوای گرم به همراه آورده‌اند تا هم نشان دهند کودکان فلسطینی تنها نیستند و هم‌درس ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان را از هم‌اکنون به فرزندان خود بیاموزند.

,

 

,

, ,

 

,

در کنار مراسم راهپیمایی ایستگاه نقاشی نیز برای کودکان برپاشده و کودکانی که در مراسم راهپیمایی شرکت کردند کودک کشی رژیم صهیونیستی را با دستان کوچک خود ترسیم کردند.

,

 

,

جوانان و نوجوانان شرکت‌کننده در مراسم نیز خشم خود را با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل نشان دادند و با در دست داشتن آدمک‌های رئیس‌جمهور آمریکا و اسرائیل انزجار خود را به جهانیان به نمایش درآوردند.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه