اخبار داغ

استاندار لرستان:

مسلمانان با اتحاد و همدلی نابودی اسرائیل را رقم می‌زند/ شکست معامله قرن

مسلمانان با اتحاد و همدلی نابودی اسرائیل را رقم می‌زند/ شکست معامله قرن
استاندار لرستان با بیان اینکه مسلمانان با اتحاد و همدلی نابودی اسرائیل را رقم می‌زند گفت: هدف از طرح معامله قرن، تثبیت آمریکا در منطقه است اما این خواب آشفته دشمنان تعبیر نمی‎شود و شکست می‌خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،سید موسی خادمی در سخنرانی مراسم روز قدس در مصلی نماز جمعه با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند و در این روز مسلمانان با راهپیمایی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند فلسطین موضوع جهان اسلام است و رژیم غاصب صهیونیستی باید از نقشه جهان حذف شود چرا که صهیونیستها می کوشند تا اهداف و توطئه های خود را در این منطقه اجرا کنند.

,

 

,

استاندار لرستان عنوان کرد: روز قدس یکی از یادگارهای امام(ره) است و در این روز مسلمانان با اتحاد و همدلی در صحنه حضور دارند و وحدت مسلمانان نابودی اسرائیل را رقم می زند و روز به روز بر جمعیت ملت های آزادی خواه و عدالت طلب افزوده می شود.

,

 

,

وی با اشاره به این که منفعت طلبی کشورهای عربی سبب شده تا از اسرائیل حمایت کنند تصریح کرد: این کشورها به دلیل منافع و خواسته های خود از اسرائیل و برنامه های آنها حمایت می کنند؛ طرح معامله قرن با شکست همراه می شود، این طرح یکی دیگر از توطئه های اسرائیل و آمریکا است که هدف آنها از این طرح، تثبیت اسرائیل در این منطقه است اما این طرح با شکست روبه رو خواهد شد.

,

 

,

خادمی گفت: ملت فلسطین با ایستادگی در برابر ظالمان و ملت های مسلمان اجازه نخواهند داد این توطئه ها و برنامه ها اجرایی شود و این خواب دشمنان و زورگویان تعبیر نمی شود چرا که جامعه اسلامی تلاش دارند تا حکومت اسلامی با رای و نظر مردم در فلسطین ایجاد شود.

,

 

,

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام در بروجرد افزود: یکی از پروژه های نیمه تمام بروجرد پل شهدای دانش آموز است که تلاش می شود تا این پروژه امسال به سرانجام برسد؛ سد شهید بروجردی و آبسرده از پروژه های نیمه تمام بروجرد است که چند سالی اعتبار این پروژه ها حذف شده بود اما این دو پروژه طی سال گذشته و در بودجه امسال اعتبار و تخصیص گرفتند.

,

 

,

وی بیان کرد: راه آهن بروجرد وارد پیوست بودجه شده و طبق اعتبارات در نظر گرفته شده اجرایی می شود؛ در شهرستان بروجرد پروژه های صنعتی زیادی وجود دارد که برخی از آنها نمیه فعال و یا تعطیل شده که باید برای احیای دوباره آنها تلاش کرد و در فعال کردن دوباره پروژه ها می توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد تا در آن راستا به آبادانی و توسعه برسیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه