اخبار داغ

امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم: صهیونیست ها درسایه سکوت حکام مرتجع عرب جری شده اند/ مسائل زیست محیطی استان تعیین تکلیف شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم: صهیونیست ها درسایه سکوت حکام مرتجع عرب جری شده اند/ مسائل زیست محیطی استان تعیین تکلیف شود
نماینده ولی‌فقیه دراستان گفت: از مسئولین می خواهم برای تنویر افکارعمومی و روشن شدن وضعیت مجموعه های صنعتی توضیحات لازم را ارائه کنند. تریبون نمازجمعه در اختیارمسئولان سازمان محیط زیست قراردارد تا شک و شبهه را برطرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: برجسته‌ترین مولفه فکری امام راحل(ره)، دفاع از مردم مظلوم جهان، به خصوص مردم فلسطین بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: برجسته‌ترین مولفه فکری امام راحل(ره)، دفاع از مردم مظلوم جهان، به خصوص مردم فلسطین بود.,

وی گفت: ارتجاع عرب و ظالمان صهیونیسنی، چندین دهه است که ملت فلسطین را زیر ظلم خود قرار داده اند، استکبار جهانی با همکاری کشورهای مرتجع عربی در صدد تدوین طرحی است که به اصطلاح خودشان فلسطین جدید را ایجاد کنند.

,

خطیب نماز جمعه تبریز یادآور شد: اهمیت این طرح به حدی است که سیدحسن نصرالله، این روز را به نام روز نه به معامله قرن نامگذاری کرد، امروز امید فلسطینیان به جنبش های اعتراضی است که در سرتاسر جهان علیه صهیونیسم شکل می گیرد.

,

وی با اشاره به سکوت کشورهای عربی درقبال مسئله فلسطین خاطرنشان کرد: برگزاری تظاهرات روز قدس باعث محدودیت و انزوای رژیم صهیونیستی شد ولی سکوت کشورهای عربی منطقه این رژیم را بیش از پیش جری تر کرده است.

,

امام جمعه تبریز یادآورشد: در شرایط فعلی اگر افکار عمومی جهان همراه مردم فلسطین باشد، موجب نابودی این طرح خواهد شد،

,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وضعیت پالایشگاه تبریز و دیگر مجموعه های تولیدی دراستان، گفت: حرفوحدیث‌هایی درباره پالایشگاه تبریز،کارخانه کاوه سودای مراغه و سایر واحدهای ،از مسئولین مربوطه می خواهم برای تنویر افکارعمومی و روشن شدن وضعیت این مجموعه ها توضیحات لازم را ارائه کنند. تریبون نمازجمعه در اختیارمسئولان سازمان محیط زیست قراردارد تا شک و شبهه را برطرف کنند.

,

خطیب جمعه تبریز اظهارداشت: امام خمینی(ره) به تبعیت از ائمه معصومین دربرابر ظلم ایستاد و حق مردم را بازستاند. امام در مقابل تحجرگرایان ایستادگی کرد. اگر امروز می بینیم که شعارهای انقلاب از گوشه‌کنار دنیا شنیده می شود، نشات گرفته از آرمان سازی انقلاب اسلامی است.

,

حجت الاسلام‌والمسلمین آل هاشم یادآورشد: آن‌کسانیکه می گویند جوانان کشور از دست رفته‌اند، کاش آمده و ناله های این جوانان را در شب‌های قدر می دیدند.

,

امام جمعه تبریز عنوان کرد: حیات دوباره آیت الله خامنه‌ای، از عنایات خداوندبود که ایشان را به رهبری انقلاب اسلامی انتخاب کنند. ایشان با تدابیرحکیمانه خود چندین فتنه را دفع کرده اند، قیام 15خرداد موجب شکل گیری اندیشه حکومت اسلامی شد.

,

وی ادامه داد: برکات حضورجوانان در عرصه مدیریت کشور امری بدیهی است، اگر جوانان بتوانند وارد عرصه های مدیریتی شوند تغییرات بزرگی در عرصه ها شاهد خواهیم بود.

,

امام جمعه تبریز با اشاره به شهادت امام جمعه کازرون بیان داشت: اگر میخواهید ما را با این حوادث بترسانید و ائمه‌ی جمعه را از راه خود باز بدارید، بدانید که ما را اگر با چاقو بکشید و حتی تکه تکه هم کنید، خودمان را فدای اسلام و انقلاب خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه