اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در مراسم روز قدس رشت:

دشمن امروز از حضور حزب الله در لندن و واشنگتن نیز هراس دارد/ بزرگترین جلوه مبارزه با استکبار، خدمتگزاری به مردم است

دشمن امروز از حضور حزب الله در لندن و واشنگتن نیز هراس دارد/ بزرگترین جلوه مبارزه با استکبار، خدمتگزاری به مردم است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در سخنرانی مراسم روز قدس در رشت گفت: باید به مسئولین گفت قدرشناس این ملت باشند که بزرگترین مبارزه با استکبار خدمتگزاری به این‌مردم است و هرکه بیشتر خدمت کند نقشش در سنگرنشینی این جبهه بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حجت‌الاسلام شیخ عبدالله حاج‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه مردم ایران۴۰سال است در برابر انواع فشار هاو تهاجم ها مردانه ایستادند، اظهار کرد: به فرموده امام این مردم هم سابقه بهتری از مردم مدینه زمان پیامبر و هم سابقه زیباتری از مردم عراق زمان اهل بیت (ع) نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با اشاره به اینکه اگر خداوند به‌ ما ثبات قدم نداده بود دشمنان در ما تاثیر می گذاشتند، بیان کرد: به دستور الهی وظیفه تشکر از مردم را داریم که به رغم همه فتنه ها، حمله ها، ناملایمات جبهه استکبار و قصورات توسط برخی مدیران، حساب انقلاب را از همه چیز جدا کردند و ثابت کردند که اجازه نخواهند داد که دشمن مانند صدر اسلام اساس دین و اسلام را تحت ثاتیر قرار دهد.

,

 

,

** بزرگترین مبارزه با استکبار خدمتگزاری به مردم است

, ** بزرگترین مبارزه با استکبار خدمتگزاری به مردم است, ** بزرگترین مبارزه با استکبار خدمتگزاری به مردم است,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: باید به مسئولین گفت قدرشناس این ملت باشند و خدمت به این هارا بزرگترین نعمت بدانید که بزرگترین مبارزه با استکبار خدمتگزاری به این‌مردم است و هرکه بیشتر خدمت کند نقشش در سنگرنشینی این جبهه بیشتر است.

,

حاجی صادقی با اشاره به اقلیت یهودی هایی به‌نام صهیونیست که جنبه فتنه گری داشتند بیان کرد: در دوران ما نیز این اقلیت یهودی ها بدترین کودک کشی ها را انجام دادند.

,

وی با تاکید بر اینکه آن هایی که مدعی کل منطقه بودند و با جنایات می خواستند همه چیز را بر کام خودشان باشد اما اراده الهی چیزی دیگر بود، خاطرنشان کرد: دوره اول تمام شد و اکنون در دوران دوم انقلاب اسلامی مردم با صراحت تمام گفتند که ما شما را به مشروعیت نمیشناسیم و آرمان ما حذف شما از صفحه روزگار است.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: این اعتراف را از زبان خودشان بشنویم که می گویند انقلاب مرگ تدریجی ما را رقم زده پس نیاز نیست صبر کنیم تا ۲۵سال برسد هم اکنون هم گام هایی از مرگ آن ها را رقم زدیم.

,

وی به برکت روزهای قدس، استقامت و ایستادگی فرزندان و ایستادگی رزمندگان،اشاره کرد و گفت: رژیم اشغالگر نگران اصل موجودیت خود است و اکنون در چند روز مقاومت خود را از دست می دهد.

,

 

,

 

,

حاج‌صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایستاده است و رژیم تجاوزگر حق دارد از این انقلاب عصبانی باشد، ادامه داد: دشمن می داند فرزندان شما در سپاه پاسداران و بسیج آماده اند تا هر زمان با دستور فرمانده معظم کل قوا رژیم اشغالگر و آل سعود را یکجا نابود کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه با هدایت های مقام معظم رهبری، لطف الهی و روحیه جهادی فرزندان شما امروز سپاه، ارتش و همه نیروها در عالی ترین وضعیت به لحاظ امکانات، ابزار ها، نیروی انسانی و اطلاعات به سر می برد، گفت: مطمئن باشید که انقلاب اسلامی در حرکت شتابان خود به سوی آرمان ها با سرعت در مسیر است و امروز می گوییم انقلاب شما صادر شده است.

,

 

,

** دشمن امروز از حضور حزب الله در لندن و واشنگتن نیز هراس دارد

, ** دشمن امروز از حضور حزب الله در لندن و واشنگتن نیز هراس دارد, ** دشمن امروز از حضور حزب الله در لندن و واشنگتن نیز هراس دارد,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه عبادت روز قدس از بهترین ابزار تقرب آفرین الهی است، گفت: دشمن اعتراف کرده که امروز فقط نگران حزب الله لبنان،سوریه و عراق نیستند و از سربلند کردن حزب الله و مقاومت در لندن و واشنگتن هراس دارند.

,

وی با تاکید بر اینکه دشمن ذلت را پذیرفته و انقلاب عزت خود را پیدا کرده است اما هنوز توطئه ها طراحی می شود گفت: پس از ۴۰ سال انواع فتنه ها و حربه ها به این نتیجه رسیدند که روحیه و استقامت مردم به ولایت‌ورهبری، و روحیه جهادی‌وانقلابی بستگی دارد و باید این هارا از مردم دور کنند.

,

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی در ادامه تصریح‌ کرد: انقلاب اسلامی به برکت ولایت، شرک ستیز و توحید گرا است و در ادبیات دینی ما مرگ بر آمریکا همانقدر ثواب دارد که درود بر امام ثواب دارد.

,

وی با بیان اینکه سیاست گذار، ولایت است و همه به عنوان سرباز و فرمانبر باید تلاششان این باشد که سیاست هارا بگیرند و به خوبی عمل کنند افزود: مردم ارباب و مسئولین نوکران آن ها هستند حالا مردم از شما می خواهند که در همه صحنه های سیاسی، فرهنگی و حقیقی و مجازی فرمانبر ولایت فقیه باشید.

,

 

,

** ضرورت تقویت دوعامل استقامت فکری و عملی 

, ** ضرورت تقویت دوعامل استقامت فکری و عملی , ** ضرورت تقویت دوعامل استقامت فکری و عملی ,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه دشمن به شدت در حال تلاش برای از بین بردن دوعامل صبر و استقامت است، ادامه داد: به لطف الهی در راستای گام دوم ماموریت داریم تا عالم را آماده ظهور کنیم پس باید دوعامل استقامت فکری و استقامت عملی را در خود تقویت کنیم.

,

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی ادامه داد: امروز دانشگاه ها، رمضان و محرم ها، بازار و ادارات، حوزه های علمیه ... همه باید صحنه تقویت دوعامل استقامت باشند تا لغزش فکری جوانان را کنترل کنیم و همه توطئه های دشمن نابود شوند هرچند که امروز دشمن متوجه است که دیگر قدرت و توان ایستادگی ندارد.

,

وی در رابطه با معامله قرن با تاکید بر اینکه محتوای معامله قرن مسلمانان را به جان اسلام انداختن است ابراز کرد: می خواهند کشورهای حاشیه خلیج فارس را به جان اسلام بیاندازد اما تاریخ هرگز تکرار نخواهد شد و این معامله اوج درماندگی استکبار را نشان می دهد.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به آمادگی کامل سربازان در خلیج فارس گفت: این سربازان فرزندان شما هستند و اگر روزی دشمن بخواهد تعرضی علیه ایران داشته باشند آن روز پاسخ فرزندان بسیج و سپاه شکست مفتضحانه ای برای استکبار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه