اخبار داغ

اظهار نظر مسئولان در راهپیمایی روز قدس سمنان؛

اسرائیل غزل خداحافظی اش را بخواند/ مسئله فلسطین به مسئله بشریت و انسانیت تبدیل شده است

اسرائیل غزل خداحافظی اش را بخواند/ مسئله فلسطین به مسئله بشریت و انسانیت تبدیل شده است
مسئولان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 98 در سمنان، از تاثیر حضور پرشکوه مردم برای حمایت از فلسطین و "نه" گفتن به طرح "معامله قرن" و شکست اسرائیل سخن گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، راهپیمایی جهانی روز قدس 98 در استان‌ سمنان علاوه بر حضور باشکوه مردم میزبان برخی مسئولان ملی و استانی هم بود، چهره‌هایی که حماسه ملت را ستودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مسئولان با حضور در راهپیمایی، از تاثیر حضور پرشکوه مردم برای حمایت از فلسطین و "نه" گفتن به طرح "معامله قرن" و شکست اسرائیل سخن گفتند.

,

چمران: اسرائیل غزل خداحافظی اش را بخواند

, چمران: اسرائیل غزل خداحافظی اش را بخواند,

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در حاشیه راهپیمایی بزرگ روز قدس 98 در سمنان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت، به تفاوت راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال ها گذشته اشاره کرد وگفت: این تفاوت را در قدرت رو به افزون مسلمانان و جبهه مقاومت و افول بیشتر آمریکا و اسرائیل می دانم.

, مرآت,

 وی تصریح کرد: مشکلاتی که آمریکا و اسرائیل دارند به رغم فریادهایی که می کنند، نشان از آن دارد که در حال افول هستند و مقاومت در حال اوج گرفتن می باشد.

,

رئیس سابق شورای شهر تهران شکست معامله قرن را تفاوت عمده دیگر راهپیمایی امسال، دانست و ادامه داد: استکبار می خواهد معامله قرن را جا بیدازد ولی ما می دانیم این امر تحقق پیدا نمی کند و به شکست خواهد انجامید و این شکست هم زمینه ای برای شکست های بعدی خواهد بود.

,

چمران با اشاره به اینه در 40 سال گذشته اسرائیل از نیل تا فرات را فریاد می کشید ولی الآن فقط می خواهد مرزهای خود را نگه دارد، افزود: اسرائیل از ترس خود به بمباران سوریه اقدام می کند و نگران جولان و مرزها داخلی خود است و از طرفیدیگر نتانیاهو هوز نتوانسته کابینه خود را تشکیل دهد.

,

وی با تاکید بر اینکه در گذشته مهاجرت به اسرائیل انجام می شد ولی الآن مهاجرت معکوس شده است و شرایط خوبی در منطقه ندارد، گفت: اسرائیل قبلا غرور جنگ 6 روزه را داشت ولی امروز در مقابل غزه دو روز بیشتر نتوانست مقاومت کند.

,

رئیس سابق شورای شهر تهران خاطر نشان کرد:همه اینها نشان آن دارد که اسرائیل غزل خداحافظی اش را باید بخواند و به 25 سال هم نخواهد کشید.

,

آشناگر: حضور مردم نمایش قدرتمندی از اراده ملت مسلمان برای حمایت از مردم فلسطین است

, آشناگر: حضور مردم نمایش قدرتمندی از اراده ملت مسلمان برای حمایت از مردم فلسطین است,

علیرضا آشناگراستاندار سمنان نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار مرآت، گفت: امروز نیز مثل همه زمان های دیگر مردم در روز قدس آمدند تا از آرمان فلسطین حمایت کنند.

, مرآت,

وی تصریح کرد: این حرکت مردم که درسراسر کشور و جهان اسلام تکرار می شود نمایش قدرتمندی از اراده ملت مسلمان برای حمایت معنوی از مردم فلسطین است.

,

به گفته اساندار سمنان، این حضور گسترده مردم موجب از بین بردن شیطنت های آمریکا و حمایت های بی نظیری که کشور های هم پیمانش از رژیم صهیونیستی دارند،خواهد شد.

,

همتی: مسئله فلسطین به مسئله بشریت و انسانیت تبدیل شده است

, همتی: مسئله فلسطین به مسئله بشریت و انسانیت تبدیل شده است,

احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در راهپیمای روز قدس 98 سمنان به خبرنگار مرآت گفت: امسال از جهات مختلف روز قدس و برگزاری مراسم روز فلسطین ویژه است چرا که مسئله فلسطین به مسئله بشریت و انسانیت تبدیل شده است.

, مرآت ,

وی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال دولت آمریکا سفارت خود را به بیت المقدس منتقل کرده و این امر خلاف مصوبات بین المللی است و ازطرفی بحث معامله قرن را پیش آورده که نقشه ای برای ضایع کردن حقوق ملت فلسطین است و به غلط بلندی های جولان را به زعم خودش به رژیم صهیونیستی ملحق کرده، معنای ویژه ای دارد ونشان می دهد که اقدامات غیر قانونی و اقدامات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی پایان ندارد و باید همه دنیا در مقابل آن بایستند که خوشبختانه ایستاده اند.

,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با تاکید بر اینکه همه کشورهای آزادی خواه جهان از ملت فلسطین و حقوق به حق آنان دفاع می کنند، افزود: پشتیبان اصلی ملت فلسطین، نظام جمهوری اسلامی ایران است و با تدبیر و فکر در چهارچوب قوانین حرکت کرده و این نشان می دهد که ادامه این راه منجر به این می شود که فلسطین به حق قانونی خود برسد.

,

دامغانی: طرح معامله قرن نشان دهنده فروپاشی و پایان رژیم صهیونیستی است

, دامغانی: طرح معامله قرن نشان دهنده فروپاشی و پایان رژیم صهیونیستی است,

سرهنگ حمید دامغانی فرماند سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار مرآت، گفت: با توجه به اقداماتی که آمریکا ومتحدان رژیم صهیونیستی در طرح معامله قرن داشتند، مردم امسال با انگیزه بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

, مرآت,

وی طرح معامله قرن را نشان دهنده فروپاشی و پایان رژیم صهیونیستی دانست و افزود: هر چند این طرح برای نجات رژیم صهیونیستی از فرپاشی است ولی موثر نخواهد افتاد و قطعا شکست خواهد خورد.

,

فرماند سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: مردم ایران و سراسر کشورهای اسلامی و حتی کشورهای اروپایی امروز پاسخ محکمی به طرح معامله قرن خواهند داد.

,

دامغانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به گروهای مقاومت انگیزه و جهت داد، تصریح کرد: ایران با اعلام روز جهانی قدس، بسیج افکار عمومی بر علیه رژیم صهیونیستی و اقداماتی که در منطقه انجام داد باعث شد رژیم صهیونیستی بعد از 70 سال استقرار در مناطق اشغالی امروز بیشترین مشکل امنیتی، مشروعیت وهویتی را داشته باشد.

,

قاسمی: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال برای نه گفتن به معامله قرن است

, قاسمی: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال برای نه گفتن به معامله قرن است,

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس امسال در گفتگو با خبرنگار مرآت، گفت: از سال 58 که به فرمان امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی، راهپیمایی روزقدس طراحی شد شاهد هستیم که این راهپیمایی هر سال نسبت به سال گشته رونق بیشتری داشته است.

, مرآت,

وی تصریح کرد: امسال نیز به واسطه نه گفتن به معامله قرن حضور پرشور مردم را بیشتر شاهد هستیم و مردم بیشتر پای کار آمدند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه