اخبار داغ

حضور پررنگ شهرستان های آذربایجان شرقی در حمایت از آرمان قدس؛

مشت های گره کرده در استقبال از طرح ظالمانه/ معامله باطل است

مشت های گره کرده در استقبال از طرح ظالمانه/ معامله باطل است
امسال در حالی برای چهلمین سال متوالی روز قدس در کل دنیا گرامی داشته شد که مردم با مشتهای گره کرده با آرمان های انقلاب اسلامی و قدس بیعت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، برای چلمین سال در جهان گرامی داشته شد و امسال هم همچون سالهای گذشته مردم شهرستان های آذربایجان شرقی حضور پررنگی در راهپیمایی روز قدس داشتند و با آرمان های انقلاب اسلامی و قدس شریف تجدید بیعت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، برای چلمین سال در جهان گرامی داشته شد و امسال هم همچون سالهای گذشته مردم شهرستان های آذربایجان شرقی حضور پررنگی در راهپیمایی روز قدس داشتند و با آرمان های انقلاب اسلامی و قدس شریف تجدید بیعت کردند.,

امسال با توجه به طرح معامله قرن که از سوی لابی صهیونیستی آمریکا مطرح شده است، راهپیمایی روز قدس در شهرستان های تحت تاثیر محکومیت این طرح ظالمانه قرار گرفته بود. حمایت همه جانبه از فلسطین، دفاع از مظلوم، تقویت جبهه مقاومت و پایبندی به آرمان های قدس عمده خاسته مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس امسال در شهرستان های استان بود.

,

شعارهای راهپیمایی کننده های امسال در کنار محکومیت معامله قرن و زورگویی های آمریکا را ( هامی گره بیر اولا، اسرائیل نابود اولا- مقاومت می رزمد، اسرائیل می لرزد- خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست) تشکیل می داد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

گفتنی است حضور پر رنگ جوانان دهه هفتادی و دهه هشتادی یکی از نکات پررنگ راهپیمایی امسال روز قدس در شهرستان های استان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه