اخبار داغ

امام جمعه همدان:

هدف طرح معامله قرن تجزیه کشورهای اسلامی است

هدف طرح معامله قرن تجزیه کشورهای اسلامی است
امام جمعه همدان با بیان اینکه در لایه های زیرین معامله قرن مساله تجزیه کشورهای اسلامی مدنظرشان است افزود: امروز دشمنان اسلام با بحث معامله قرن, مساله تجزیه کشورهای اسلامی در خاورمیانه را دنبال میکند و برنامه ریزی های اساسی دارند که خداوند با گام های شما این حرکت را به شکست خواهد رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنافع،  حجت الاسلام حبیب الله شعبانی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی به بیان روایاتی در خصوص نماز جمعه پرداخت و گفت: در برخی روایات عنوان شده که انسان نکند بعد از ماه رمضان دچار افت معنوی بشود و توجهات آن کمتر بشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص شرکت در نماز جمعه گفت: مردم به میزان شرکت در نماز جمعه به پروردگار عالم نزدیک میشوند .

,

امام جمعه همدان به رحلت امام خمینی ( ره) اشاره کرد و گفت : امروز جامعه نیارمند بارخوانی اندیشه های امام ( ره)  هستند اگر آن آرمان های بلند احیا شود قطعا جامعه ما به آن آرمان ها خواهد رسید.

,

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) از همان ابتدا مساله مبارزه با آمریکا و استکبار را جدی گرفت و فرمودند همه مشکلات اسلام از مستکبر است و مرکز ثقل و محور اساسی مستکبر می باشد.

,

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به ارائه طرح معامله قرن از سوی ترامپ گفت: این معامله چند مساله دارد که اولین مساله این است یک فلسطین جدیدی در کرانه باختری و نوار غزه قرار است شکل بگیرد که در این خصوص دو نشست برگزار کرده که قرار است با کمک عربستان و کشورهای منطقه این طرح عملیاتی بشوذ

,

وی ادامه داد: بند دوم هم این بود که شهرک های منطقه به یهودیان داده شود و بند دیگر هم این بود که حماس کاملا خلع سلاح شود و تحویل کشور مصر شود و  برگشت آوارگان فلسطینی هم غیر ممکن است.

,

امام جمعه همدان اظهار کرد: فلسطین یک کشور به رسمت شناخته میشود اما در نوار باختری محدود می شود و این عملا به معنای ندیده گرفتن آرمان فلسطین و ندیده گرفتن آنها است.

,

وی با بیان اینکه در لایه های زیرین این معامله قرن مساله تجزیه کشورهای اسلامی هم مدنظرشان است افزود:  امروز دشمنان اسلام با بحث معامله قرن,  مساله تجزیه کشورهای اسلامی در خاورمیانه را دنبال میکند و برنامه ریزی های اساسی دارند که خداوند با گام های شما این حرکت را به شکست خواهد رساند.

,

 حجت الاسلام شعبانی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به عید فطر. قیمت گندم برای هر فرد را عنوان کرد و افزود: قیمت گندم  9 هزار تومان برای هر شخص می باشد.
امام جمعه تویسرکان:
برپایی روز قدس عین عبادت است/دیروز سنگ در دستان حماس بود و امروز موشک های نقطه زن

امام جمعه تویسرکان گفت:فلسطین به طورقطع آزاد خواهد شد چرا که حماس  عزه ای که روزگاری مجهز به سنگ بود امروز مجهز به موشک های نقطه زن شده است.
به گزارش رودآور حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های آخرین نماز جمعه تویسرکان با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس, گفت: سلام بعد از لعن معنا پیدا می کند و دوستی خدا بعد از دشمنی با دشمنی خدا معنا پیدا می کند چرا که دشمنان می خوهند نور هدایت الهی را خاموش کنند و با راه صراط مستقیم دشمنی می کنند.
وی اظهار کرد: دشمنان تا زمانی که از آنان تبعیت نکنیم دشمنی آنان ادامه دارد و به هیچ عنوان یهود و نصارا از مسلمانان راضی نمی شوند تا دست از دین اسلام کشیده و همراه آنان شوند.
خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: چرا می گوییم مذاکره نه, برای آن است تا تأکید کنیم مسلمانان زیر پرچم کفار نمی روند, دشمن سال ها  بر کشور ما حکومت می کرد تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: ما از این ننگ بری هستیم که زیر بار زور برویم و به این علت بعد اذان و نماز تکبیر می گوییم تا تأکید کنیم به خاطر خون شهدا امروز تمام قد در برابر استکبار ایستاده ایم و باید بدانیم تکبیر سعادت بزرگی است که نصیب مؤمن شده تا شیعه عزیز شود.
وی با اشاره به سخنان امام راحل(ره) که فرمودند مسئله فلسطین رمز فرج مسلمانان است تصریح کرد: ترامپ از اسرائیل حمایت می کند و با سقوط اسرائیل سلطه امریکا از منطقه برچیده می شود و آل سعود و دیگر سلاطین جور هم سقوط می کنند در نهایت حرمین شرفین آزاد شده و زمینه برای ظهور امام عصر (عج) فراهم می شود.
امام جمعه تویسرکان ادامه داد: امروز عامل اصلی و دشمن درجه یک اهل ایمان امریکا و حامیان آن است از این رو امام تاکید داشتند که روز قدس روز احیای اسلام و همبستگی مسلمین برای زمینه سازی حکومت جهانی ولی عصر (عج) است و تا مسلمانان اتحاد جهانی نداشته باشند و جهانی نیاندیشتند نمی توانند زمینه ساز شوند.
حجت الاسلام موحدی اظهار گفت: روز قدس قبل از اینکه سیاسی باشد عبادی است و مرگ بر اسرائیل گفتن در این روز عین عبادت است.
وی افزود: رهبر انقلاب هم بر این موضوع تاکید دارند که فلسطین به طورقطع آزاد خواهد شد چرا که حماس و عزه ای که روزگاری مجهز به سنگ بود امروز مجهز به موشک های نقطه زن شده است.
خطیب نماز جمعه تویسرکان تأکید کرد: اسرائیل هم بر این مسئله اقرار دارد که آرزوی اسرائیل بزرگ اکنون دیگر مرده است و وعده قرآن است که خداوند متعال آتش افروزی دشمن و یهود را خاموش می کند.
حجت الاسلام موحدی همچنین گفت: مسجد الاقصی از این جهت که قبله اول مسلمین است برای همه مهم است و باید با وحدت برای آزادی آن تلاش کنیم.
وی افزود: دفع ضرر و دفاع از مظلوم بر مسلمان لازم است و به این علت قدس اهمیت دارد و مقدس است.

,
, امام جمعه تویسرکان:
برپایی روز قدس عین عبادت است/دیروز سنگ در دستان حماس بود و امروز موشک های نقطه زن
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام‌جمعه نهاوند
پیام راهپیمایی روز جهانی قدس شکست معامله قرن و ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی است

, امام‌جمعه نهاوند
پیام راهپیمایی روز جهانی قدس شکست معامله قرن و ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی است
,
,

امام‌جمعه نهاوند گفت: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در سراسر کشور با حضور گسترده مردم حاوی این پیام مهم است که معامله قرن شکست‌خورده است و مقاومت تا آزادی قدس شریف از دست صهیونیست‌ها ادامه دارد.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز روز جهانی قدس نشان داد که مردم مسلمان ایران اسلامی همواره یاور مظلومان و دشمن ظالمان هستند.
وی اظهار داشت: مردم نشان دادند که آزادی قدس همیشه مسئله اول جهان اسلام است و تا آزادی قدس از دست صهیونیست‌ها از ملت فلسطین و مقاومت حمایت می‌کنند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: حضور پرشور و بااقتدار مردم در راهپیمایی امروز بار دیگر به سردمداران کفر و سازشکاران نشان داد که موضوع موسوم به معامله قرن شکست‌خورده است و مقاومت تنها راه آزادی قدس شریف است.
وی بیان داشت: دشمن صهیونیستی در سایه سکوت مجامع مدعی حقوق بشر دست به جنایت می‌زند و آمریکایی‌ها و رژیم‌های مرتجع منطقه نیز در مقابل این جنایت‌ها سکوت می‌کنند و دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا هستند.
مغیثی گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امروز موجب دلگرمی مردم فلسطین و محور مقاومت می‌شود و معادلات استکبار جهانی و برخی کشورهای عربی منطقه را برهم می‌زند.
وی بیان داشت: همان‌طور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند به یاری خدا قدس شریف آزاد خواهد شد و دشمنان اسلام شکست خواهند خورد.
امام‌جمعه نهاوند افزود: روز جهانی قدس روز نمایش وحدت، پایداری، مقاومت و استکبارستیزی مسلمانان در برابر استکبار جهانی و دشمن صهیونیستی است.
وی بیان داشت: آمریکایی‌ها در طول سال‌هایی که رژیم نامشروع صهیونیستی دست به جنایت زده است همواره حامی آن‌ها بوده است و در کشتار مردم مظلوم فلسطین دخالت دارد و از طرف دیگر با حمایت از سعودی‌ها در به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم یمن مشارکت می‌کند.
مغیثی گفت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا باهدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و فراموش‌شدن مسئله قدس در سال‌های اخیر گروه‌های تکفیری را به جان مردم مسلمان منطقه انداختند که با ورود کشورمان و با رشادت‌های محور مقاومت داعش از بین رفت و دشمنان شکست خوردند.
وی افزود: بعد از شکست داعش آمریکایی‌ها برای خوش‌خدمتی به صهیونیست‌ها اقداماتی کردند و باکارهایی مانند انتقال سفارت و موضوع معامله قرن درصدد هستند هرچه بیشتر امنیت صهیونیست‌ها را تأمین کنند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها در منطقه تقویت محور مقاومت است چون رژیم صهیونیستی طعم تلخ شکست از مقاومت را تجربه کرده است و می‌داند که مقاومت در مقابل تهدیدات بااقتدار جواب می‌دهد همان‌طور که در هفته‌های اخیر نیز این کار را انجام داد.
شهرستان کبودراهنگ:

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شهرستان کبودراهنگ:,

روز قدس روز تجلی حمایت از مظلومان عالم است

, روز قدس روز تجلی حمایت از مظلومان عالم است,

حجت الاسلام موسوی خطیب جمعه بخش گل تپه در خطبه های نماز جمعه این بخش اظهار کرد‌:امروز روز انزجار ازغده سرطانی اسرائیل است.

,

امام جمعه گل تپه این روز را تجلی حمایت از مظلومان جهان دانستند و تاکید کرد: قدس قلب تپنده اسلام است وحضور باشکوه مردم درراهپیمایی این روز نشان داد‌ که فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است.

,

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان رهبری در روز گذشته عنوان کرد:در کشور ما هیچکس شایسته تر از رهبرمان نیست و رهبری فرمودند این فشاری که آمریکا برما می اورد راهبردی وتاکتیکی دارد آن هم مذاکره است اما این مذاکره هیچ سودی برای ما ندارد و مذاکره نخواهیم کرد وهمه مسئولین باید به این مسئله اهمیت دهند.

,

وی با توجه به هوشیاری رسانه هاو مسئولین اضافه کرد:امروز باید رسانه های ما بیدار باشند و مسئولین محترم از وضع مردم آگاه باشند مردم امیدوارند که از این  نابسامانی نجات پیدا کنند مردم ما مشکل دارند ورئیس جمهور ومسئولین دیگر باید قدمی بردارند ومشکلات را حل کنند این مشکلات مردم را آزار میدهد کنترل بازار کار ساده ای است امیدواریم مسئولین سه قوه به همراه مسئولین دیگر به کار جهادی اقدام کنند.

,

موسوی با اشاره به اجرای سند ۲۰۳۰ گفت:در بعضی از مدارس بعضی از بندهای۲۰۳۰درحال اجرا است و این موضوع برای یک جامعه اسلامی زیبنده نیست.

,

شهرستان قهاوند:
حجت السلام حسین محققی ضمن تقدیر از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: این روز در اندیشه امام روز دفاع از مظلومیت است.

, شهرستان قهاوند:,
,

وی بیان داشت : ایران پشتیبان و حامی مظلومان ستمدیده در سراسر جهان بوده و روز قدس انعکاس صدای مظلومیت ملت فلسطین در کشورهای مختلف است

,

خطیب نمااز جمعه قهاوند افزود:حمایت از فلسطین و راهپیمایی روز قدس تاثیر خود را گذاشته و رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در دل جوامع اسلامی، در نهایت ضعف قرار گرفته و تابوی شکست ناپذیر بون این رژیم از بین رفته است.
شهرستان بهار:
امام جمعه شهرستان بهار در خطبه آخرین جمعه ماه رمضان با گرامیداشت روز قدس گفت: چندین دهه است که فریاد مظلومان فلسطین و غزه بلند است و امروز مردم شهر بهار به ندای قرآن لبیک گفته و از مردم مظلوم اعلام حمایت کردند.

,
, شهرستان بهار:,
,

حجت الاسلام حاتم نیا با اشاره به معامله قرن گفت: امروز ترامپ، نتانیاهو و بعضی از عرب های مرتجع منطقه جمع شده اند و میخواهند تحت عنوان معامله قرن فلسطینیان را از سرزمین خود بیرون کرده و در بیابانهای سینا سکونت دهند و فلسطین جدیدی ایجاد کنند.

,

وی ادامه داد: در این میان می بینیم که بعضی از عربهای مرتجع از امریکا و اسراییل پیشی گرفته و بیشتر در تلاش هستند که معامله قرن تحقق یابد.

,

حجت الاسلام حاتم نیا با اشاره به برخی از مفاد این توافق نامه گفت: در یکی از مفاد آن آمده که فلسطین جدید حق ندارد اسلحه و مهمات جنگی داشته باشد و حتی حماس و سران مقاومت نیز حق ندارند اسلحه داشته باشند.

,

وی ادامه داد: یکی دیگر از مفاد نحس معامله قرن این است که حتی یک نفر از پنج میلیون و نهصد هزار نفر آواره فلسطینی که در سراسر دنیا آواره هستند، حق برگشتن به فلسطین را ندارند؛ اما امروز روزی است که فلسطینی ها تنها نیستند و جهان هوادار فلسطین است و آینده از آن بیت المقدس و مردم مظلوم جهان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه