اخبار داغ

طرح "معامله قرن" خلاف عقل و شرع است/ ملت اسلام برای مقابله با "معامله قرن" به پا می خیزند

طرح "معامله قرن" خلاف عقل و شرع است/ ملت اسلام برای مقابله با "معامله قرن" به پا می خیزند
امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه طرح معامله ی قرن طرحی خلاف عقل و شرع می باشد، گفت: ملت اسلام برای مقابله با این طرح به پا می خیزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان ضمن عرض تشکر از ملت انقلابی برای حضور در مراسم شب های قدر و راهپیمایی روز قدس گفت: حضور مردم در این روز پیامی است به مردم مظلوم فلسطین که اسرائیل رفتنی و کشور فلسطین ماندنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه از گذشته تا کنون طرح های سازش و خائنانه ای وجود داشته است، افزود: یکی از طرح های شیطان بزرگ معامله ی قرن می باشد.

,

شاهچراغی در ادامه مطرح کرد: طرح معامله قرن یعنی اسرائیل به رسمیت شناخته شود و اشغالگر صاحب خانه و اختیار دار مردم مظلوم فلسطین باشد.

,

وی با بیان اینکه طرح معامله ی قرن طرحی خلاف عقل و شرع می باشد، گفت: این طرح آنقدر اشتباه است که خود محمود عباس هم آن را قبول ندارد.

,

نماینده ولی فقیه در سمنان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که فرمودند این طرح به جایی نمی رسد، اظهار کرد: امت اسلام به پا می خیزند و در نطفه دشمنان را خفه خواهند کرد.

,

شاهچراغی با توجه به 14 خرداد که روز تبریک و تسلیت است، گفت: تسلیت به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و به مناسبت جانشینی مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب از سوی خبرگان به مردم انقلابی استان تبریک می گویم.

,

وی در ادامه افزود:مقام معظم رهبری تجلی امام است، ایشان در فریاد، شجاعت، ساده زیستی و.. مانند امام خمینی (ره) هستند.

,

امام جمعه سمنان با گله مندی از حضور مسئولین استان در مراسم های سالگرد رهبر کبیر انقلاب، بیان کرد: حق امام به راستی اینگونه ادا نمی شود و هرچه بیشتر باید این مراسمات پرشور تر برگزار شده تا دشمن خوشحالی نکند.

,

شاهچراغی در پایان عنوان کرد: از ملت انقلابی استان می خواهم از آخرین روزهای پایانی ماه مبارک رمضان استفاده کافی را کرده و از خداوند متعال هدیه دریافت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه