اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

تغییر مقاومت از سنگ به موشک حقیقت رژیم صهیونیستی را بر باد داده است/معامله قرن جز خیانت به آرمان های فلسطین نیست

تغییر مقاومت از سنگ به موشک حقیقت رژیم صهیونیستی را بر باد داده است/معامله قرن جز خیانت به آرمان های فلسطین نیست
معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه سنگ های در دست فلسطینی ها که ابزار دفاعی آنها بود به موشک تبدیل شده است، گفت: تغییر مقاومت از سنگها به موشکها حقیقت رژیم صهیونیستی بر باد داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سردار سرتیپ یدالله جوانی، معاونی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مرکز خراسان شمالی در جمع راهپیمایان روز قدس اظهار کرد: روز قدس یکی از یادگارهای گرانقدر امام است که مردم با زبان روزه این روز و عظمتش را پاس داشتند و حق این روز را ادا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک،, عصراترک،,  سردار سرتیپ یدالله جوانی، معاونی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مرکز خراسان شمالی در جمع راهپیمایان روز قدس اظهار کرد: روز قدس یکی از یادگارهای گرانقدر امام است که مردم با زبان روزه این روز و عظمتش را پاس داشتند و حق این روز را ادا کردند.,

وی ادامه داد: امروز مردم ما در سراسر کشور در 950 نقطه از شهر های کوچک و بزرگ و ملتهای مسلمان در نقاط دیگری از جهان این روز را گرامی داشتند و با فریادهای خود استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و دولت های مرتجع  را به لرزه درآوردند.

,

سردار جوانی به جایگاه خاص روز قدس در منظومه فکری امام (ره) اشاره کرد و گفت: اسلام ناب در منظومه فکری ایشان یک اصل بنیادی و اساسی بود که همه ی مواضع و رفتار و جهت گیریهایش به این اصل اساسی بر می گردد.

,

وی افزود: همچینن امام (ره) معتقد بود آن عامل ضربه زننده به اسلام و مسلمین در طول تاریخ نگاه های غلطی است که در جوامع اسلامی نسبت به اسلام پدید آورده اند بنابراین ایشان نگاه واقعی را پدید آورد و اسلام ناب و حقیقتش را آشکار کرد.

,

 

,

روز قدس اولین اقدام راهبردی امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب

, روز قدس اولین اقدام راهبردی امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب, روز قدس اولین اقدام راهبردی امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب,

وی اظهار کرد: از آنجا که امام (ره) نسبت به مسلمانان جهان حساسیت داشتند بعد از پیروزی انقلاب نگاه ها را متوجه مهم ترین مسئله جهان اسلام یعنی فلسطین کردند و معتقد بودند که باید پاره تن اسلام (فلسطین) به پیکره اسلام برگردد.

,

سردار جوانی راهبرد امام (ره) را نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف خواند و گفت: بر این مبنا اولین اقدام راهبردی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با پرچمداری ولایت فقیه  قرار گرفتن سفارت رژیم صهیونیستی در اختیار فلسطین بود.

,

وی اضافه کرد:  از آنجا که آرمان رهایی فلسطین بنیان های اعتقادی اسلامی داشت، امام (ره) در سال 58 یک ابتکار راهبردی به خرج داد و آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرد و طی بیاینه از همه ملت های مسلمان خواست در این روز به صحنه بیایند و فریاد های خود را برسر ظالمان برآورند و بدانند تنها راه رسیدن به عزت و عظمت، در این اجتماع ها، با هم بودن و اعلام برائت از دشمنان اسلام است.

,

سردار جوانی خاطر نشان کرد: این گونه بود که افرادی که در چند دهه قبل رژیم صهیونیستی را ایجاد کرده بودند به وحشت افتادند و آنها دریافتند اگر جمهوری اسلامی ایران پا بگیرد و تفکر مبارزه با آمریکا در جهان اسلام منتشر شود بساط آنها را بر می چینند.

,

معاون سیاسی سپاه اظهار کرد:  لذا از همان ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی ایران به تنبیه و مجازات ملت ایران پرداختند ، زیرا این ملت در راه خدا قیام کرد بودند و با به اهتزاز درآوردن پرچم اسلامی، اسلام ناب را فریاد زده بودند.

,

 

,

دشمنان امروز نگران آینده ای هستند که در انتظارشان است

, دشمنان امروز نگران آینده ای هستند که در انتظارشان است, دشمنان امروز نگران آینده ای هستند که در انتظارشان است,

سردار جوانی گفت: با وجود توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری امروز چهلمین روز قدس را در حالی برگزار می کنیم که در این مدت اتفاقات بزرگی رخ داده، کشور ایران تمام این توطئه ها را پشت سر گذاشته و عبور از آنها به شکل مختلف در جغرافیای ایران و منطقه تنها با حضور در صحنه شما ملت ایرن میسر بوده است.

,

وی افزود: درود خدا بر شما ملت ایران، زنان و مردانش که چهل سال در صحنه بر مبنای آموزه های اسلام حرکت کردید و امروز یک ایران با صلابت، مقتدر و الهام بخش در منطقه و جهان به برکت مقاومت شاهد هستیم .

,

این مقام مسئول ادامه داد: اما آنچه بسیار مهم است، این است که در پرتو مقاومت ملت ایران در برابر توطئه ها، مقاومتی در منطقه پدید آمده که روند تحولات را دگرگون کرده و امروز دشمنان برخلاف چهل سال قبل ، نگران آینده ای هستند که در انتظار آنها است.

,

 

,

انقلاب ایران در چهل سالگی معادله قدرت را عوض کرده است

, انقلاب ایران در چهل سالگی معادله قدرت را عوض کرده است, انقلاب ایران در چهل سالگی معادله قدرت را عوض کرده است,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  انقلاب اسلامی در چهلمین سال از عمر با برکت خود معادله قدرت را در منطقه و دنیا عوض کرده است.

,

سردار جوانی خاطر نشان کرد: با تغییر معادله قدرت اگر چهل سال قبل کارشناسان جهان و تحلیلگران می گفتند رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است، امروز سخن دیگری می زنند و می گویند مجموعه ای که شکست ناپذیر است، مقاومت در منطقه است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز محور مقاومت با نقطه کانونی جمهوری اسلامی، با رهبری ولایت فقیه یک واقعیت در منطقه است، گفت: اگر روزی فلسطینی ها نگران از آینده خودبودند و خود را نابود شده می دیدند، امروز نسبت به هر زمان دیگری امیدوار هستند که روزی فلسطین را یکپارچه در اختیار بگیرند.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه سنگ های در دست فلسطینی ها که ابزار دفاعی آنها بود به موشک ها در کلاس های مختلف تبدیل شده است، افزود:  همگان می دانند که مسیری که با انقلاب پدید آمده است تغییر ناپذیر است و با تغییر مقاومت از سنگها به موشکها حقیقت رژیم صهیونیستی را بر باد داده است.

,

 

,

معامله قرن جز خیانت به آرمان های فلسطین نیست

, معامله قرن جز خیانت به آرمان های فلسطین نیست, معامله قرن جز خیانت به آرمان های فلسطین نیست,

وی افزود: یک واقعیت است که صهیونستی ها راهی جز پذیرش نابودی خود را ندارند و باید سرزمین را در اختیار صاحبان اصلی شان (فلسطینی ها)  قرار دهند.

,

سردار جوانی گفت: ترامپ زمانی که به قدرت رسید، حرف های بلند پروازانه زیادی را به زبان آورد، طرحی در منطقه به عنوان "معامله قرن" را مطرح کرد تا با اجرای این طرح رژیم صهیونیستی را از خطر نابودی نجات دهد و ماهیت معاهده چیزی جز خیانت به آرمان فلسطین از سوی آمریکا، اسرائیلی ها و چند دولت مرتجع در منطقه از جمله صعودیها و بحرین  نیست.

,

وی افزود: ترامپ بداند اگر صهیونیستی ها و دولت های خودباخته در این چهل سال به نتیجه رسیدند،در طرح معامله قرن هم به نتیجه خواهند رسید.

,

سردار جوانی به بربادرفتن طرح های دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز در منطقه مقاومت مردم پایه و شبکه انسانی بر مبنای اسلام ناب پدید آمده و این شبکه همان گروه های مقاومتی جهادی هستند و در این جغرافیای راهبردی  منطقه غرب آسیا این شبکه انسانی اسلامی مردم پایه، شکست ناپذیر است.

,

 

,

با بیداری ملتها اسرائیل مکوم به نابودی است

, با بیداری ملتها اسرائیل مکوم به نابودی است, با بیداری ملتها اسرائیل مکوم به نابودی است,

وی اضافه کرد: دشمن آگاه باشد که براساس فرمایشات مقاوم معظم رهبری این رژیم غاصب تا 25 سال آینده را نخواهد دید و محکوم به نابودی است چرا که ملت های منطقه بیدار شده اند.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: ای مردم روزه دار بدانید با کار بزرگی که امروز با حضورتان در روز قدس انجام دادید، معامله قرن را به گورستان بردید و دفن کردید و آنان بیشتر دست و پا نزنند همانطور توطئه های پیشین با شکست مواجه شد این طرح نیز شکست می خورد.

,

وی گفت: دشمن با معامله قرن به ظاهر می گوید، می خواهد فلسطین جدیدی در یک سرزمین جدید بنا کند و حقوقشان را ادا کند اما به واقع به دنبال خلع سلاح مقاومت و نابودی آرمان فلسطین و اشغال تمام سرزمین های آنها است.

,

سردار جوانی عنوان داشت: دشمن بداند که نه جرات، جسارت و نه توان این کار را دارید در گذشته نتوانستید از دست آنها سنگ ها را در بیاورید امروز چگونه می توانید از دست آنها موشک ها را خارج کنید؟ قطعا موفق به این کار نخواهید شد و بدانید مقاومت ادامه پیدا می کند.

,

 

,

فشارهای اقتصادی بر ایران نیز بخش از طرح معامله قرن است

, فشارهای اقتصادی بر ایران نیز بخش از طرح معامله قرن است, فشارهای اقتصادی بر ایران نیز بخش از طرح معامله قرن است,

وی فشارهای وارد  بر جمهوری اسلامی ایران، خصوصا در حوزه تحریم ها  و فشارهای مالی و اقتصادی بخشی از پروژه معامله قرن دانست و بیان کرد: این پروژه به فلسطین ختم نمی شود و  برای ایجاد تغییر و تحول در جغرافیای منطقه غرب آسیا است، هدف نهایی متوقف کردن حرکت مقاومت، جمهوری اسلامی ایران و حرکت ملت ایران است.

,

سردار جوانی افزود: دشمن بداند ملت ایران وقتی برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین در صحنه حضورپیدا می کند، مهر تاییدی بر مقاومت 40 ساله خود زد که ما در مقابل هر توطئه و فشاری می ایستیم و با رهبری مقام معظم رهبری راهی جز پیروزی بر دشمن در پیش روی خود نمی بیند.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: در چله دوم انقلاب بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب ما را به آرمان انقلاب که همانا تمدن سازی اسلامی است می رساند و این مسیر طی شدنی است ،در حالی که دشمن می خواهد به شکل های مختلف این مقاومت را تضعیف کند.

,

وی در انتها یادآور شد: اما شما امروز در این استان اثبات کردید و در این جهاد فی سبیل الله حضور داشتید و این مقاومت ما را بر قله های عزت وافتخار قرار خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه