اخبار داغ

مسئولان استان قم تصریح کردند:

فشار و تحریم نمی تواند ملت ایران را از آرمان های خود دور کند / طرح معامله قرن شکست خواهد خورد

فشار و تحریم نمی تواند ملت ایران را از آرمان های خود دور کند / طرح معامله قرن شکست خواهد خورد
مسئولان استان با بیان این که فشار و تحریم نمی تواند ملت ایران را از آرمان های خود دور کند، تصریح کردند: طرح معامله قرن در راستای اهداف رژیم صهیونیستی و شکست خواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  امروز نمایندگان ، مسئولان و مدیران استانی همگام و یک صدا با مردم ولایتمدار قم با حضور در راهپیمایی یوم الله روز قدس انزجار و نارضایتی خودشان را از اقدامات استکبار جهانی و رژیم های مرتجع منطقه نشان دادند و با مردم فلسطین همدردی و همدلی کردند.

ذوالنور: طرح معامله قرن با شکست روبرو است

حجت الاسلام ذوالنور در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ، اظهار داشت:  معامله قرن در حقیقت نقشه و برنامه ای از پیش شکست خورده است، اولین برنامه نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل برای نجات رژیم صهیونیستی نیست و آخرین هم نخواهد بود.

وی ادامه داد: این طرح از جنس سازش یک طرفه می باشد که حتی از حرکات سازشکارنه دوران عرفات و قبل از دوران محمود عباس هم بسیار خطرناک تر و خبیثانه تر است.

نماینده مردم در مجلس افزود: وقتی می بینیم که در برنامه های قبلی تا حدودی منافع فلسطینی ها برای راضی کردن آنها دیده بودند با شکست روبرو شد و حال این معامله قرن که در حقیقت یک حرکت خزنده و تسخیر کامل کرانه باختری و مناطق فلسطینی نشین است تا یک دولت بدون سلاح و ارتش در کرانه باختری ایجاد کنند که این توطئه را فلسطینی ها به خوبی درک کرده اند و یقینا تن به چنین حرکتی نخواهند داد.

وی ابراز داشت: امروز ما اتحاد و یکپارچگی به تمام جریان مقاومت را در گرایش های مختلف را شاهد هستیم و این طرح زود تر نسبت به طرح های گذشته با شکست روبرو خواهد شد.
ذوالنور بیان داشت: مردم ما هم پرشور و کوبنده در خیابان با زبان روزه حاضر هستند و ندای طرفداری از قدس شریف را سر می دهند که این نوید فروپاشی نظام نامشروع صهیونیستی را بشارت می دهد.


امیرآبادی: معامله قرن در راستای اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است

احمد امیرآبادی نیز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله روز قدس در شهر قم در گفتگو با خبرنگار ما،اظهار داشت: امسال مردم قم همانند سال‌های گذشته حضور باشکوهی در راهپیمایی دارند و البته نسبت به سال‌های قبل حضور مردم چشمگیرتر است.

وی ادامه داد: حساسیتی که پروژه‌ای معامله قرن ایجاد کرده است مردم را جدی‌تر و آگاه‌تر کرده و همین عامل باعث حضور گسترده‌تر شده است.

امیرآبادی افزود: این نشان می‌دهد که مردم نسبت به مسئله فلسطین بی‌تفاوت نیستند و در این زمینه احساس مسئولیت دینی، انسانی و انقلابی دارند.

وی ادامه داد: البته این مهم را هم نباید فراموش کنیم که هر پروژه و معاهده‌ای که حقوق مردم فلسطین را پایمال کند محکوم‌به شکست است و شکست خواهد خورد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: معامله قرن نیز در راستای اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ملت فلسطین اجازه‌ای عملی شدن آن را نخواهد داد.

استاندار قم: فشار و تحریم نمی تواند ملت ایران را از آرمان های خود دور کند

بهرام سرمست  نیز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهر مقدس قم در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: باید قدردان این ملت بزرگ و فهیم باشیم که با حضور گسترده خودشان نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و پای ارزش های انقلاب و اسلام ایستاده اند.

وی به پیام های این حضور گسترده به کشورهای منطقه و به خصوص استکبار جهانی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مهمترین پیام های این حضور این است که فشار و تحریم نمی تواند کارساز باشد و ملت ایران با مقاومت و پایداری پای ارزش های خودشان ایستاده اند و از آن عقب نشینی نخواهند کرد.

سرمست افزود: ملت ایران در عزم خود برای دفاع از کشور و آرمان های خود جدی است و این فشارها نمی تواند ذره ای از عزم ملت ایران اسلامی کم کند.


فرماندار قم: حضور باشکوه مردم قم در راهپیمایی روز قدس، غرور انگیز و مثال زدنی است

مرتضی حیدری فرماندار قم هم در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: امام خمینی(ره)حرکتی را بنیاد نهاده است و  تا زمانی که این حرکت به هدف نهایی خودش که آزادی قدس شریف است، نرسد مردم ایران اسلامی دست از این هدف خودشان برنخواهند داشت.

وی ادامه داد: صهیونیست ها و استکبار جهانی سعی در خاموش کردن این حرکت دارند اما مردم ایران اسلامی با بصیرت و تبعیت از رهبر انقلاب پرشکوه تر و منسجم تر از سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده اند.

حیدری بیان داشت: ایران اسلامی هیچ وقت دست از آرمان های خودش برنخواهد داشت و نشان خواهد داد که همواره پشتیبان مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم: مبارزه با استکبار تبدیل به یک تفکر و اندیشه‌ای جهانی شده است

عبدالله جلالی نیز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله روز قدس در شهر قم در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: مردم عزیز ایران اسلامی به‌خوبی موقعیت‌های سیاسی را رصد می‌کنند و در شرایط فعلی که در تحولات منطقه معامله قرن مطرح است مردم هوشیارتر و با آمادگی بیشتری در راهپیمایی حضور پیداکرده‌اند.

وی ادامه داد: حضور جدی مردم در راهپیمایی نشان می‌دهد که بحث مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم تبدیل به یک تفکر و اندیشه‌ای جهانی شده است.

جلالی ابراز داشت: خوشبختانه به تبعیت از ایران اسلامی در سراسر جهان این حرکت معنادار و خودجوش در این روز مقدس برپا می‌شود.

وی تأکید کرد: تمامی کشورهای آزادی‌خواه دنیا به این مهم باور دارند که اسرائیل یک کشور غاصب و کودک کش است و به همین دلیل باید در برابر این کشور به پا خواست.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: حمایت از مظلوم، اساس و پایه‌ای اعتقادات دینی و مذهبی است.


فرمانده انتظامی استان قم: امروز مردم با حضور خود توطئه های استکبار را خنثی خواهند کرد

سردار عبدالرضا آقاخانی  امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به حضور امسال مردم نسبت به سال قبلا بیشتر است اظهار داشت: این خروش و حضور مردم هر سال نسبت به سال قبل بیشتر هم می شود.

وی ادامه داد: امسال به دلیل حساسیت زمان و توطئه های سنگینی که استکبار علیه مسلمانان دارد این حضور اهمیت بیشتری دارد و حضور هم بیشتر شده است.

فرمانده انتظامی استان قم ابراز داشت: این حضور لبیکی به فرمان رهبر معظم انقلاب می باشد و آن احساس مسئولیت در تک تک مردم استان همیشه حاضر در صحنه قم مشخص است.

وی خاطرنشان کرد: انشالله این جمعیت مشت محکمی بر دهان همه یاوه گویان که در راس آنها استکبار جهانی ، رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل و امریکا قرار دارد، خواهد زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،  , قم فردا, قم فردا, ،  ,
,
, ذوالنور: طرح معامله قرن با شکست روبرو است,
,
, قم فردا، , قم فردا, قم فردا, ، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امیرآبادی: معامله قرن در راستای اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, استاندار قم: فشار و تحریم نمی تواند ملت ایران را از آرمان های خود دور کند,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فرماندار قم: حضور باشکوه مردم قم در راهپیمایی روز قدس، غرور انگیز و مثال زدنی است,
,
,
,
,
,
,
,
, رئیس شورای اسلامی شهر قم: مبارزه با استکبار تبدیل به یک تفکر و اندیشه‌ای جهانی شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فرمانده انتظامی استان قم: امروز مردم با حضور خود توطئه های استکبار را خنثی خواهند کرد,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه