اخبار داغ

گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی؛

مخالفت قاطع با معامله قرن،باعث ایجاد امنیت در منطقه خواهد شد/ دفاع از مردم فلسطین وظیفه دینی و سیاسی است

مخالفت قاطع با معامله قرن،باعث ایجاد امنیت در منطقه خواهد شد/ دفاع از مردم فلسطین وظیفه دینی و سیاسی است
ائمه جمعه خراسان شمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ها که با راهپیمایی روز جهانی قدس مصادف شده بود بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند و معامله قرن را مسئله اول فلسطین اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، امام جمعه آشخانه با اشاره به مسئله معامله قرن گفت: در شرایط فعلی اگر مردم جهان اسلام وافکار عمومی به کمک مردم فلسطین بروند با یاری قدرت بازدارنده و موشکی جبهه مقاومت،  نابودی اسراییل را رقم خواهد خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، امام جمعه آشخانه با اشاره به مسئله معامله قرن گفت: در شرایط فعلی اگر مردم جهان اسلام وافکار عمومی به کمک مردم فلسطین بروند با یاری قدرت بازدارنده و موشکی جبهه مقاومت،  نابودی اسراییل را رقم خواهد خورد, .,

حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه در خطبه های نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که بعد از راهپیمایی پرشور روز قدس برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران چهل سال خون به دل آمریکا و نظام سلطه کرده است، چرا که  استکبار جهانی نمی خواست انقلاب اسلامی چهل سال با صلابت و قدرت،  پابرجا باشد و به نهضت مبارزه با ظلم خود ادامه دهد.

, .,

وی ادامه داد: ملت ایران با پیروی از دستورات دین مبین اسلام و رهنمودهای مقام معظم رهبری به حول قوه الهی قدرتمندتر از گذشته این راه را ادامه خواهد داد.

, .,

احمدزاده با اشاره به سخن پیامبراسلام(ص) که اگرکسی در دنیا به داد مظلومی برسد، در بهشت همنشین پیامبر خواهد بود، تاکید کرد: امروز مردم ایران با وجود مشکلات اقتصادی و گرانی های لجام گسیخته، با زبان روزه با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به کمک مردم مظلوم فلسطین شتافتند.

, .,

امام جمعه آشخانه با بیان اینکه، رئیس جمهور آمریکا دیوانه نیست بلکه شیطان صفت است و هر روز یک حرف میزند و ثبات فکری ندارد، تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری، آمریکا قصد دارد روی مسائل دفاعی و موشکی که مانند ناموس کشور است مذاکره کند اما این اتفاق نخواهد افتاد، چرا که با وجود صرف کردن زمانی طولانی برای انجام مذاکره، اما شاهد بدعهدی آمریکا در این توافقات بودیم و معلوم میشود که برای تعهدات خودشان ارزشی قائل نیستند.

, .,

وی با اشاره به اینکه رویکرد جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مسئله فلسطین، یک رویکرد تاکتیکی است، گفت:حتی اگر از منظر دینی نیز ببه این مسطله نگاه نکنیم، دست کم از نظر جنبه بشردوستی و انسانی مردم جهان باید به فریاد مردم مظلوم فلسطین برسند.

, .,

احمدزاده اظهار کرد: با وجود اینکه سالهای سال است که دشمن سعی در متوقف کردن راهپیمایی روز قدس را دارد، اما شاهدیم که روز قدس به یک روز جهانی تبدیل شده است است، و این مهم را مردم جمهوری اسلامی ایران با حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین رقم زده اند و به جهانیان فهمانده اند که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود.

, .,

وی با بیان اینکه روز قدس پشتوانه امنیت جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: مردم بدانند مردم با حضور خود به ارتقای امنیت کشور و منطقه کمک می کنند.

, .,

امام جمعه آشخانه با اشاره به مسئله معامله قرن گفت: در شرایط فعلی اگر مردم جهان اسلام وافکار عمومی به کمک مردم فلسطین بروند و قدرت بازدارنده و موشکی جبهه مقاومت نیز به یاری این مظلومان بیاید، می تواند نابودی اسراییل را رقم بزند.

, .,

احمدزاده در پایان با بیان اینکه مخالفت قاطع با معامله قرن،باعث ایجاد امنیت درهمه کشورهای مسلمان منطقه خواهد شد، تصریح کرد: روز به روز از قدرت رژیم صهیونیستی کاسته شده است، پس در روزی نچندان دور، شاهد از بین رفتن ریشه این رژیم منحوس از عالم خواهیم بود.

,

 

,

معامله قرن مسئله اول فلسطین است

, معامله قرن مسئله اول فلسطین است, معامله قرن مسئله اول فلسطین است,

خطیب نماز جمعه شهر راز از مسائل اصلی امروز اسلام را مسئله فلسطین عنوان و بیان کرد: معامله نگین قرن نیز مسئله اول فلسطین است

,

حجت الاسلام نادعلیزاده ، خطیب نماز جمعه و سخنران مراسم پایانی روز قدس در شهرراز گفت: . در این معامله فلسطین حق برخورداری از ارتش و تسلیحات نظامی را ندارد که این غیرقابل قبول است.

,

وی با اشاره به مبنای جریان رژیم منحوس صهیونیسم در جهان اظهار کرد: اوج خواسته ی یهودیان رژیم صهیونیستی، حاکمیت بر کل دنیا به قیمت نابودی مردم جهان است.

, .,

وی تصریح کرد: این رژیم منحوس همه ظرفیت ها را برای خود می دانند و بزرگترین شرکت های اقتصادی در اروپا و آمریکا مربوط به یهودیان صهیونیستی است.

, .,

حجت الاسلام نادعلیزاده با بیان اینکه آموزش سرکرده های داعش و تکفیر با هدایت و اداره صهیونیست است، عنوان کرد: ترور شخصیت های مقابل آن ها، نفوذ و ایجاد فتنه ها در کشورهای مختلف و تروریسم پروری از رویکردهای رژیم اسرائیل است.

, .,

وی راه مبارزه با صیونیست را بصیرت بخشی و عمق بخشی اسلام ناب محمدی (ص) در جهان دانست و گفت: اعتماد به وعده و نصرت الهی در کنار مبارزه با دشمنان اسلام و آن که مسلمانان نباید درمقابل آن ها دچار سستی شوند.

, .,

امام جمعه شهر راز با اشاره به راهکار مهم فلسطینیان در مقابله با این معامله قرن اظهار کرد: اولین راه مقاومت است، تجربه نشان داده که صهیونیسم حتی در مقابل یک خمپاره فوق العاده شکننده است.

, .,

وی افزود: افزایش ناامیدی اسرائیل، قوت راهپیمایی های بازگشت فلسطین و تقویت نقش هدایت گری انقلاب اسلامی ایران از راهکارهای مهم فلسطینیان در مقابل این معامله است.

,

 

,

روز جهانی قدس، روز مقابله با مستکبرین است

, روز جهانی قدس، روز مقابله با مستکبرین است, روز جهانی قدس، روز مقابله با مستکبرین است,

امام جمعه شیروان و سخنران راهپیمایی روز قدس در این شهرستان گفت: روز جهانی قدس ، روز مقابله مستضعفین جهان با مستکبرین عالم و روز مقابله با معامله قرن و روز احیای اسلام است.

,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام حسین کوثری امام جمعه شیروان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با گرامیداشت روز جهانی قدس ، این روز را روز مقابله مستضعفین جهان با مستکبرین عالم و روز مقابله با معامله قرن و روز احیای اسلام و روز تشکیل حزب مستضعفین جهان یاد کرد.

,

حجت الاسلام کوثری اظهار کرد: روز قدس میراث جاودانه و ماندگار استکبار ستیزی امام راحل ره است که هر ساله با شکوه تر از سال قبل برگزارمی شود.

,

 وی تاکید کرد:  ۴۰ سال است که ملت آزادی خواه جهان با الگوگیری از ایران اسلامی اقتدار و عظمت و وحدت خود را در مقابل دشمنان بشریت به نمایش می گذارند.

,

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام ره و سالگرد امام راحل، خرداد را ماه امام و تجلی منظومه فکری امام یاد کرد و گفت : امام ره به ما درس شجاعت، مقاومت و عزت طلبی آموختند.

,

امام جمعه شیروان ادامه داد: رهبری عزیز نیز در طی سی سال رهبری حکیمانه این راه را برای ما روشن نگه داشتند و روز به روز بر اقتدار و عزت ملت ایران و جهان اسلام افزودند.

,

 

,

حضور میلیونی مردم در میدان کمک بزرگی به فلسطین است

, حضور میلیونی مردم در میدان کمک بزرگی به فلسطین است, حضور میلیونی مردم در میدان کمک بزرگی به فلسطین است,

امام جمعه جاجرم در خطبه های نماز جمعه این هفته جاجرم ضمن گرامیداشت روز قدس و تقدیر از حضور پرشور مردم جاجرم ابراز داشت: همین حضورهای میلیونی در کف میدان کمک بزرگی به مردم مظلوم فلسطین خواهد کرد.

, .,

حجت الاسلام موسوی گفت: عده ای در کشور های بزدل عرب دور هم جمع شدند که بخواهند اسرائیل را ازین ورطه نجات دهند اما کور خواهند خواند.

, .,

وی با بیان اینکه جز خباثت از مستکبرین در رابطه با ملت ایران چیزی ندیدیم، افزود: مذاکره ای با آمریکا در کار نیست و خودشان می دانند که اگر غلطی بکنند سیلی سختی خواهند خورد.

, .,

وی با اشاره به آیه قرانی که حق خواهد آمد و ظلم نابود خواهد شد، ابراز داشت:  قدرتمندانی که زمانی به ظلم و ستم مشغول بودند الان کجا هستند!؟ آری این وعده خداست .

,  .,

خطیب نماز جمعه جاجرم گفت: ایمان استقامت و نترسیدن از قدرت پوشالی ظالمان و وحدت حول محور ولایت از شاخصه های پیروزی در برابر مستکبرین است.

,

 

,

 دفاع از مردم فلسطین تنها یک وظیفه دینی نیست

,  دفاع از مردم فلسطین تنها یک وظیفه دینی نیست,  دفاع از مردم فلسطین تنها یک وظیفه دینی نیست,

حجت السلام نوروزی امام جمعه فاروج در خطبه‌های نماز جمعه سوم خردادماه ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات، با ذکر روایتی از امام علی(ع) مردم را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد.

, .,

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حب خداوند خاطرنشان کردند، باید حب خدا بالاتر از همه دوستداشتن های ما باشد و یکی از آثار حب خداوند ترک گناه و معصیت است.

,

وی ادامه داد : دفاع از مردم فلسطین تنها یک وظیفه دینی نیست بلکه انسانیت اقتضا می‌کند از یک مظلوم دفاع کنیم.

,

امام جمعه فاروج اضافه کرد: علاوه بر وظیفه انسانی، دلایل سیاسی، ملی و دستور قرآن بر دفاع از مظلوم از ضرورت های دفاع مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین است.

,

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: شیطنت متفقین و تقسیم کشورهای عربی در میان خود، اجماع دشمن و تفرقه مسلمین از ریشه های اشغال فلسطین است و  مسلمانان جهان باید آن را بدانند و از آن درس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه