اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

بیداری مسلمانان معامله قرن را با شکست مواجه می کند

بیداری مسلمانان معامله قرن را با شکست مواجه می کند
امام جمعه ایلام گفت:روز قدس یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است و روزی است که در بین جهان اسلام وحدت و انسجام به وجود می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلیمن "اله نور کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز(جمعه) در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام گفت:حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس منجر به شکل‌گیری وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان علیه ظلم صهیونیست‌ها و ایادی آن‌ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: روز قدس به‌عنوان یادگار جاودانه از حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی باقی مانده و هدف اصلی آن اعلام مظلومیت مردم فلسطین، گسترش روحیه استکبارستیزی میان امت مسلمان و مقابله با سیاست‌های خصمانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی است.
امام جمعه شهر ایلام تصریح کرد: از سال قبل که سیاست‌های استکباری آمریکا خود را نشان داد و در ادامه بحث جابه‌جایی پایتخت فلسطین اشغالی و انتقال سفارت آمریکا به شهر قدس و اعلام طرحی به نام معامله قرن در روزهای اخیر، راهپیمایی روز قدس در سال‌جاری اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.
وی ادامه داد: مرز جغرافیایی در میان مسلمانان وجود ندارد آنچه وجود دارد مرز عقیدتی است که با مقاومت در برابر دشمنان ستمگر همواره یاور مظلومان هستیم.
حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه به سالگرد ارتحال امام راحل اشاره کرد و گفت: حضور امام خمینی(ره) به مسلمان سبب امید، وحدت و مقاومت شد که آثار برکات این حضور تاریخی به خوبی روشن است و اگر امروز مکتب و ایده‌های امام راحل فراتر از کشور مسلمان است به واسطه حمایت تحقق شعارهای این بزرگ مرد تاریخ بوده است.
وی یادآور شد: استقامت، اعتماد، خدمت و مدیرت مهمترین شعار امام خمینی(ره) بود که امروز رهبر انقلاب اسلامی با مقاومت در برابر استکبار این امر مهم را به خوبی تحقق داده است.
نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: متاسفانه امروزه حقوق بشر سازمان ملل متحد هیچ برخوردی نسبت به جنایت‌های بی‌شرمانه رژیم صهیونسیتی در فلسطین ندارد و فقدان وحدت بین حاکمان کشور‌های مسلمان، جهان اسلام را به شدت تهدید می‌کند.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه