اخبار داغ

آنچه در خطبه های نمازجمعه استان مطرح شد:

تنها راه نجات کشور انقلابی عمل کردن مسئولان است/مهمترین سلاح ملت فلسطین روز جهانی قدس است

تنها راه نجات کشور انقلابی عمل کردن مسئولان است/مهمترین سلاح ملت فلسطین روز جهانی قدس است
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته همزمان با روز قدس  با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

 

,

امام جمعه یاسوج:میراث عظیم امام راحل فریاد مردم را بر علیه اسرائیل کودک کش به دنیا رساند

, امام جمعه یاسوج:میراث عظیم امام راحل فریاد مردم را بر علیه اسرائیل کودک کش به دنیا رساند, امام جمعه یاسوج:میراث عظیم امام راحل فریاد مردم را بر علیه اسرائیل کودک کش به دنیا رساند,

حجت الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز عبادی سیاسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و‌دوری از گناه و آلودگی گفت: تقوایی به این عظمت نیست که انسان از محرمات پرهیز کند در باقی مانده ماه رمضان با خدا عهد کنیم از خدا بخواهیم خدا ما را مشمول لطف و مرحمت خود قرار دهد خدا نیازی به عبادت ما ندارد ما محتاج هستیم و باید سعی کنیم رضایت خدا را جلب کنیم .

,


وی با اشاره به آیه ۷۹سوره توبه گفت: همیشه عیب جویانی در دنیا بودند و هنوز هستند و بعدها نیز خواهند بود این عیب جویان همیشه در صدد عیب جویی هستند هرگز حسادت و خباثتشان تمام شدنی نیست آیه قرآن جواب دندان شکنی به این افراد داد کسانی که از کمک مردم عیب جویی می کنند در قیامت عذاب سختی در انتظارشان است.

,
,

 

,


امام جمعه یاسوج بیان کرد: در مسأله کمک کردن کم و زیاد مطرح نیست کیفیت مطرح است ما در برابر اسلام مسول هستیم مهم این است به مسولیتمان در زمان و موقعیت خودش عمل کنیم کم و زیاد بودن مطرح نیستۀ اسلام مال همه است و همه مسئول هستند و همه باید برای حفظ اسلام زحمت بکشند و قدر بدانند و‌ عمل کنند احکام اسلام برای سعادت و هدایت بشر آمد قران کریم برای راهنمایی بشر آمد خواندن و گوش دادن به قرآن خوب است ترجمه قرآن خواندن خوب است اما چیزی که مهم است عمل به قرآن است قرآن کتاب عمل است به عمل کاربرآید به سخنرانی نیست. مهم این است که انسان مسولانه عمل کند اخلاص مهم است تا که دستت می رسد کاری بکن پیش از آنکه از تو نیاید هیچ کار.

,
,



حجت الاسلام حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به مناسبت های این ماه از سخنرانی امام در سال ۴۲و ۱۳خرداد در مدرسه فیضیه قم و رحلت جانسوز بنیان گذار جمهوری اسلامی در ۱۴خرداد، و انتخاب ایت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب، ۳۰ساال سکان داری کشتی انقلاب در اقیانوس های متاطم، سی سال به ساحل رساندن کشتی انقلاب در سونامی های مختلف، سی سال سخنرانی های مهم رهبری و اینکه مردم شعار می دهند دست خدا برسرماست و خامنه ای رهبر ماست.

,
,
,



وی افزود: رهبر انقلاب در دیدار با اساتید صحبت هایی را فرمودند از دانشگاهیان حمایت کردند و گفتند هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید جهش کنیم در همین مجلس جواب خبیثان خارجی و خائنین داخلی را دادند که سعی می کنند مردم را دلسرد کنند، این پیشرفت ها محصول اساتید و نخبگان دانشگاهی است.

,
,
,

 

,

حسینی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند راهپیمایی امسال اجر مضاعف دارد، موقعیت شناسی مهم است در این زمان که توطئه های مهمی برای فراموش کردن قدس به ویژه آمریکای خبیث و رژیم صهیونیستی و برخی از مرتجعین آل سعود و یهود برای از بین بردن قدس توطئه کردند، میراث عظیم رهبر انقلاب بود که فریاد مردم را بر علیه اسرائیل کودک کش به دنیا رساند، روز قدس را امام با پیش بینی که داشتند اعلام کردند صهیونیست ها بسیار ترسو و ضعیف هستند اینها به وسیله تبلیغات خودشان را نگه داشتند، مردم دنیا باید بدانند ایران اما القرای اسلام است

,



وی افزود: رئیس جمهور کاسب کار آمریکا گاهی خور و پف می کند ناو می فرستند، تهدید به جنگ می کند می خواهد از این بدبخت های افلیج عرب پول بگیرد، ترامپ دیوانه ای پول دربیار است، فقط می‌خواهند از عربستان سعودی بدبخت پول بگیرد که یعنی از شما حمایت می کنیم.به ترامپ دیوانه باید گفت ملت ایران خودشان کشورشان را به قله سعادت می‌رسانند نیاری به امثال تو نیست از دشمن انتظار خوبی نداریم، ملتی که چهل سال در برابر همه توطئه ها ایستادند و آنها را خنثی کردند اینها هستند که کشور را حفظ می‌کنند و به قله سعادت می رانند این ملتی که ایران دارد ایران را به قله سعادت می رسانند.

,
,
,




امام جمعه یاسوج بیان کرد: عید فطر را در پیش داریم عیدی که هدیه به روزه داران است با خدای خود عهد کنیم در این چند روز نیز روزه بگیریم یادمان نرود زکات فطریه را باید پرداخت کنیم
فطریه هر نفر ۶هزار تومان است کسانی که روزه هم نگرفته اند دادن فطریه بر آنها واجب است روزه گرفتن واجب و فطریه دادن واجب دیگری است سعی کنیم از پول خمس داده فطریه را بپردازیم اگر خمس نداده باشد مشکل پیدا می‌کند.

,
,
,
,
,



حجت الاسلام حسینی در پایان با اشاره به کشته شدن امام جمعه مظلوم کازرون گفت: اولین امام جمعه کازرون نیز در گذشته در ماه رمضان کشته شد مسئولان حواسشان باشد دشمنان در هر وقت و هر شهری هستند باید بیدار و هوشیار باشند تا این مشکلات و‌خطرات ایجاد نشود.

,
,
,

 

,
,

خطیب جمعه لنده: تنها راه نجات کشور انقلابی عمل کردن مسئولان است

, خطیب جمعه لنده: تنها راه نجات کشور انقلابی عمل کردن مسئولان است, خطیب جمعه لنده: تنها راه نجات کشور انقلابی عمل کردن مسئولان است, تنها راه نجات کشور انقلابی عمل کردن مسئولان است,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به روز قدس گفت:رژیم غاصی صهیونیستی به دنبال استقرار یهودیان و اجازه خرید منازل فلسطینیان را داشته باشند و انان را حق داشتن اسلحه را نداشته باشند که یک معامله ننگین است.
 

,
,

وی افزود:حضور خوب ملت های مسلمان باعثدعقب نشینی ترامپ و امریکایی ها و صهیونیستی ها خواهدشد.

,


امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: اسرائیل به مدد ملت های جهان امروز شکستش قطعی است و ۲۵سال آینده رادنخواهد دید.

,
,


وی افزود:امروز جبهه مقاومت رسیده است به بلندی های جولان و اگر خطای کنند موشک ها مقاومت آنان را در هم خواهند کوبید که شلیک ششصد موشک نمونه از این توانمندی است.

,
,


وی گفت:مهمترین سلاح ملت فلسطین همین روز جهانی قدس است و ملت ما الگوی این حرکت در جهان هستند.

,
,


خطیب جمعه لنده گفت:امروز ملت ایران معامله قرن را محکوم کردند و ان را نهی کردند و این معامله مربوط به فلسطین به تنهایی نیست و سایر کشورهای مسلمان باید دقت لازم را داشته باشند و از حضور ملت ایران باید قدردانی کرد.

,
,

 

,

وی در ادامه اظهارکرد: باید از حضور ملت ایران در تابستان سوزان با زبان روزه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردیدتا به ایادی استکبار ثابت کنید تا نابودی این غده سرطانی از پای نخواهیم نشست.

,


محمودی اصل گفت: تشکر از مردم متوجه مسئولان است که خدمت به مردمی است که در شرایط سخت اقتصادی پشت نظام هستند و می دانیم که دشمن با ایجاد جنگ روانی انقلاب را تحت فشار قرار داده اند که مسئولان باید بدون گفتار درمانی به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.

,
,



امام جمعه لنده تاکیدکرد:وقتی بیش از ۷۰درصد منابع دست یک قدرت است این یعنی سلطان اختیارات که نباید به فکر القای جنگ روانی به مردم باشیم و این تحت تاثیر قرار گرفتن توجه و عمل به فرامین  رهبری است.

,
,
,


وی خاطرنشان کرد: توجه به مباحث مدیریتی و جرخش نخبگان و استفاده از مدیران جوان لازمه کشور است که در همه میدان ها باید رعایت شوند.

,
,


محمودی اصل گفت:اگر نسل جوان وارد حوزه های مدیریتی شوند حرکت عمومی کشور پویا خواهدشد و نسل جوان متعهد انقلابی می توان در ادامه مدیریت کشور متمرکزدشود.

,
,


خطیب جمعه لنده اظهارکرد:رحلت امام خمینی(ره) و انتخاب  امام خامنه ای مدظله العالی باعث شد تا حرکت امام را طی طریق نماید که یک حقیقت با دوتجلی است.

,
,


وی گفت:وظیفه همه ما درک و شناخت حقیقت موجود در این حوزه است و هدایت دیپلماسی جهان اسلام و کشور و القای امید به جامعه ناشی از اشراف ایشان به اوضاع کشور است.
 

,
,
,


محمودی اصل تاکیدکرد:تنها راه نجات کشور انقلابی عمل کردن مسئولان است.

,
,


وی گفت؛قیام ۱۵خرداد یکی از ایام الله های است که در تاریخ این ملت ثبت شده است که قیامی بود علیه بی عدالتی و فاصله طبقاتی و زیاده خواهی مسئولان وقت است.

,
,

 

,
,

 

,

امام جمعه گچساران: مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان به دنبال بقای بیشتر رژیم صهیونیستی است

, امام جمعه گچساران: مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان به دنبال بقای بیشتر رژیم صهیونیستی است, امام جمعه گچساران: مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان به دنبال بقای بیشتر رژیم صهیونیستی است,

حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت روز قدس گفت:امروز راهپیمایی بسیار باشکوهی در سراسر ایران و برخی کشورهای جهان برگزار شد که به دنیا نشان دادکه وعده الهی در محو اسرائیل محقق خواهد شد.

,


وی افزود:ازهمه مردم ولایتمدار گچساران که در این راهپیمایی استکبار ستیز شرکت کردند تشکر و قدردانی می کنم.

,
,


امام جمعه گچساران اظهارکرد:صهیونیسم با یهود تفاوت دارد و امروز هم خیلی از یهودی ها در سراسر جهان همپای دیگر مسلمانان روز قدس را راهپیمایی کردند،بحث امروز مقابله با صهیونیسم است چه اسرائیلی و چه آمریکایی اش و باید توجه داشت که این غده سرطانی اسراییل همان عصاره صهیونیسم و استکبار است.

,
,

 

,


حجازی تصریح کرد: همه کشورهای عربی در 6روز با اسرائیل جنگ کردندو شکست سنگینی هم خوردند ،اولین جنایتکار هم انورسادات رهبر مصر بود، که صلح کمپ دیوید را منعقد کردندتا اسرائیل را به رسمیت بشناسند و همان سالها نیز جایزه نوبل را به وی دادند.

,
,

 

,


خطیب جمعه گچساران گفت:بحثی که امروزمطرح می شود بحث معامله قرن است که می خواهند فلسطین دولتی داشته باشد اما بدون ارتش، که یکی از بندهای این معامله است، در موضوعات مطرح شده قبل اسرائیل بدنبال گرفتن نیل تا فرات بود که این موضوع به بحث گرفتن خاورمیانه رسید و امروز هم بحث معامله قرن را مطرح می کنند.

,
,

 

,


وی افزود: استکبار جهانی در جریان برجام بدنبال این بودندکه کاری بکنند و ایران را خلع سلاح کنند و بعد به سراغ معامله قرن بروند،و نتانیاهو هم گفته بود که ما تا ۲۵سال از خطر ایران در امان هستیم که رهبرمعظم انقلاب در پاسخی دندان شکن فرمودند که تا ۲۵سال اسرائیلی دیگر وجودن خواهدداشت و نیازی هم به صلاح هسته ای نیست .

,
,

 

,


خطیب جمعه گچساران گفت:درنتیجه امروز بحث معامله قرن را مطرح می کنند و یک مثلث شوم با آمریکا و اسرائیل و عربستان تشکیل دادند و این موضوعات را مطرح کردند که بنا دارند در تیرماه نیز جلسه ای بگیرند که شاید مثلا بشود اسرائیل چند سالی بیشتر عمر کند که باید گفت کور خوانده اید وطبق وعده الهی نابود خواهید شد.

,
,

 

,


وی درادامه افزود:حضرت امام راحل فرمودند که مسلمانان باید روز قدس را روز مسلمین بدانند و همه وظیفه داریم که این شکوه و عظمت را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

,
,

 

,


امام جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:برخی ها به حضرت آقا فرمودند که سلاح هسته ای بسازیم، اما استفاده نکنیم که آقا فرمودند که عاقلانه نیست و نیازی هم به سلاح هسته ای نداریم و مبانی فقهی ما هم اجازه نمی دهد.

,
,

 

,


حجازی درادامه تصریح کرد:حضرت آقا نیز اخیرا فرمودند که پیشرفت های علمی و دانشگاهی لازم است و اما جریانی راه افتاده است برای کوچک کردن بارعلمی کشور و تضعیف دانشگاه و دانشگاهیان ،در ایران هم کسانی هستند که برای گل زدن آنها پاس هم می دهند و خیانت می کنندکه دانشگاهیان و دانشجویان انقلابی باید متوجه باشند.

,
,

 

,


خطیب جمعه گچساران درادامه گفت:ارتحال حضرت امامراحل را در پیش داریم و این روز را تسلیت عرض می کنم ، حضرت امام (ره) به عالم و مستضعفین روحیه و امید دیگری دادند در این روز هم انتخاب حضرت آقا به عنوان رهبرجامعه اسلامی صورت گرفت که حضرت امام راحل در خصوص شان و منزلت مقام معظم رهبری فرموده بودند که شما را چون برادری عالم و متقی به مسائل می دانم و دربین دوستان از جمله افراد نادری هستید که چون خورشید روشنی می دهید.

,
,

 

,


وی افزود:این موضوع مربوط به شهرستان ما نیست و اما به نوعی مربوط به استان و دین ماست ،به یکی از روستاهای دهدشت برای تشییع جنازه ای در ایام شهادت امام علی علیه السلام رفته بودیم که متاسفانه شاهد مواردی خلاف شأن مومن ، ایام قدر و ماه رمضان بودیم.

,
,

 

,

حجازی تصریح کرد: به برخی از دوستان محترم نیز عرض کردیم که این وضعیت به صلاح نیست که گفتند حاج آقا در این خصوص هیچکسی نباید چیزی بگوید و نیز گفتندکه این آقایان تعمدی این کار را می کنند و اگر کسی هم اعتراضی بکند،حتما نزاع خواهد شد.

,

 

,


امام جمعه گچساران اظهارکرد:به چند نفر دیگر هم عرض کردیم و شاید حدود 30روحانی در آن مکان بودند و حتی یک نفر هم نفس نکشید و تعدادی از جوانان از فامیل میت که از روستای دیگری بودند؛ هم ماشین و هم بلندگو را تصاحب کرده بودند.

,
,

 

,


وی افزود:درادامه یک فرد ریش سفید را با خودمان همراه کردیم و محترمانه نکاتی عرض کردیم که خیلی هم بد شد دوباره به برادر معتمد دیگری گفتیم که چند نفر از افراد دیگر گفتند که حاج آقا مواظب باشید این فرد سابقه آدم کشی و قتل دارد و حواست باشد؛ این چه معنی دارد بنابراین از برادر محترم جناب آقای مزارعی ،رئیس کل دادگستری استان خواهشی داریم که دستوری بدهند که داستان محترم دهدشت به عنوان مدعی العموم وارد این موضوع شوند.

,
,

 

,


امام جمعه گچساران تصریح کرد:باید گفت که رعب ممنوع ،قلدری ممنوع و اجرای قانون ؛چرا که مملکت قانون دارد،لذا کسی حق نداشته باشد نسبت به مسائل شرعی تذکر دهد و کسی هم حق نداشته باشد نسبت به اینکه وقت نماز است و میت معطل است و اجازه بدهید نماز خوانده شود و در عوض بگویندکه آقا حق ندارید.

,
,

 

,


وی افزود:بیان کردیم که این ساز و آوازی که شما هم گذاشته اید حتی برای مراسم عروسی هم مناسب نیست و در شب قدر و شهادت امیرالمومنین علیه السلام قرار داریم و مناسب نیست که می گویند هیچکس هم اجازه ندارد ؛ان شاءالله دادستان محترم دهدشت به عنوان مدعی العموم مسببین این مراسم را احضار کنند و قانونی برخورد کنند و اجازه ندهند از این بی حرمتی ها نسبت به مبانی و احکام شرعی و ماه مبارک رمضان روا داشته شود.

,
,

 

,

در حال تکمیل ...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه