اخبار داغ

شهادت دو نوجوان فلسطینی همزمان با روز جهانی قدس

شهادت دو نوجوان فلسطینی همزمان با روز جهانی قدس
آمار شهدای فلسطینی در روز جهانی قدس به دو نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی به نام « عبدالله غیث» امروز در حالی که تلاش داشت برای ادای آخرین نماز جمعه ماه رمضان وارد شهر بیت‌المقدس شود به ضربه گلوله صهیونیست‌ها به شدت زخمی و پیش از رسیدن به بیمارستان به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به نوشته خبرگزاری معا، این نوجوان فلسطینی به همراه دوستش قصد داشت از روستای «دار صلاح» در شرق «بیت اللحم» به سمت بیت‌المقدس حرکت کند که مأموران به سوی آن‌ها شلیک کردند که وی از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پیش از رسیدن به بیمارستان به شهادت رسید. دوست او نیز بر اثر اصابت گلوله از ناحیه دست زخمی شد.
,
 
,
صبح امروز نیز یک جوان 19 ساله فلسطینی پس از انجام عملیات استشهادی در منطقه «باب العامود» در بیت‌المقدس که زخمی شدن دو مأمور صهیونیست را در پی داشت، با شلیگ گلوله به شهادت رسید.
,
 
,
مأموران صهیونیستی امروز بسیاری از ورودی‌های منتهی به سمت بیت‌المقدس را بسته و مانع ورود فلسطینیان به این شهر مقدس و ادای نماز در مسجدالاقصی می‌شوند.
,
 
,
در حال حاضر هزاران فلسطینی که موفق به ورود به مسجدالاقصی نشده‌اند در خیابان‌های بیت‌المقدس حضور دارند و با حضور صدها مأمور صهیونیستی شهر به شدت حالت امنیتی به خود گرفته است.
,
 
,
تشدید تدابیر امنیتی و شهادت دو نوجوان فلسطینی همزمان با روزجهانی قدس صورت گرفته است و همزمان با این تحولات در خارج از مرزهای فلسطین و در دیگر کشورهای اسلامی، غربی و آسیایی، هزاران نفر از حامیان حقوق فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود را علیه اشغالگری و پایمال شدن حقوق فلسطینی‌ها اعلام کردند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه