اخبار داغ

خروش بی نظیر مردم دیار گنجینه معرفت ها در روز قدس/ گزارشی از متن و حاشیه راهپیمایی

خروش بی نظیر مردم دیار گنجینه معرفت ها در روز قدس/ گزارشی از متن و حاشیه راهپیمایی
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور ساعت 11 امروز جمعه دهم خرداد 1389 با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان در سراسر خراسان شمالی آغازشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش عصر اترک، مردم غیور، ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان شمالی امسال پرشورتر از سال های گذشته ساعتی قبل از آغاز رسمی راهپیمایی در میعادگاه های اصلی شهر حاضر شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , عصر اترک, ، مردم غیور، ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان شمالی امسال پرشورتر از سال های گذشته ساعتی قبل از آغاز رسمی راهپیمایی در میعادگاه های اصلی شهر حاضر شده بودند, .,

راهپیمایان خراسان شمالی همزمان در 40 میعادگاه در صفوف متحد و یکپارچه با سردادن شعارهایی همچون الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، این همه لشکر آمده به عشق ‏رهبر آمده‌، اسرائیل کودک کش جهان است، فلسطین عامل اتحاد است، آزادی فلسطین شعار مسلمین است و الله اکبر ، خامنه ای رهبر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

, .,

 

,

 

,

 

,

اقشار مختلف مردم از مرد و زن، پیرو و جوان و خانواده ها به همراه کودکان خردسال خود با شور و شعف در این راهپیمایی حضور یافته بودند.

, .,

 

,

 

,

 

,

مادر شهیدی که حتی توان راه رفتن نداشت بر روی ویلچر و با در دست داشتن عکس فرزند شهید خود به حمایت از قدس شریف آمده بود.

, .,

 

,

 

,

 

,

حضور جانبازان 8 سال دفاع مقدس بر روی ویلچرهایی در صف اول راهپیمایی زینت بخش مراسم روز قدس در سال 98 بود.

,

 

,

 

,

 

,

اقوام مختلف استان از جمله ترکمن های اهل تسنن با نماد و لباس‌های مختص به خود٬ در این راهپیمایی عظیم حضور داشتند تا بر وحدت هرچه تماتر مردم دیار معرفت ها و رنگین کمان قومیت ها در دفاع از مردم فلسطین تاکید کنند.

,

 

,

 

,

 

,

حضور متحد قومیت های مختلف کرد، ترک، ترکمن و تات از دیگر جلوه های زیبای اتحاد مثال زدنی دیار مردم غیور، شهید پرور و ولایت مدار خراسان شمالی بود.

, .,

 

,

 

,

 

,

حضور نوجوانان بسیجی که به طور نمادین مفسدان اقتصادی را دربند کرده بودند و به عدالتخواهی به پا خواسته بودند از دیگر حواشی قابل تامل راهپیمایی روز قدس امسال بود.

,

 

,

 

,

 

,

حرکت پیرمرد کفن پوش با در دست داشتن چتری که تصاویری از شهدای بجنورد و آیت الله مهمانواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری بر آن نقش بسته بود از دیگر حواشی راهپیمایی روز جهانی قدس در بجنورد بود.

,

 

,

 

,

 

,

به آتش کشیدن نمادهای استکبار و قرائت بیانیه و سخنرانی سردار سرتیپ یدالله جوانی ،معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  پایان بخش مراسم بود.

, .,

 

,

 

,


حضور عکاسان رسانه های مختلف خراسان شمالی شکار لحظه های عکاس عصراترک.

,
,



 

,
,
,

 

,

 

,

همچنین در شهرستان های شیروان،اسفراین، گرمه،جاجرم، مانه و سملقان، راز و جرگلان مردم پرشور تر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و اعلام انزجار خود را از آمریکا، اسرائیل و همپیمانانشان اعلام کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه