اخبار داغ

از شکست قطعی معامله قرن تا اتمام تاریخ اعتبار اسرائیل در کلام نمایندگان اصفهان

از شکست قطعی معامله قرن تا اتمام تاریخ اعتبار اسرائیل در کلام نمایندگان اصفهان
نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم راهپیمایی، از مباحثی مانند، معامله قرن، وضعیت اسرائیل و اتمام تاریخ اعتبار این رژیم غاصب سخن گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی امروز دوشادو مردم در راهپیمایی با شکوه روز قدس حضور داشتند. حسن کامران ظهر امروز در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: صهیونیست به فرموده امام راحل یک غده سرطانی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رژیم جعلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
* معامله قرن برابر با نابودی صهیونیست هاست
, * معامله قرن برابر با نابودی صهیونیست هاست,
 
,
وی بیان  کرد: رژیم صهیونیستی در باب علم، علت وجودی ندارد، لذا چون علت وجودی ندارد نخواهد توانست راه و مسیر استکباری خود را طی کند و اضمحلال آن حتمی است.
,
 
,
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: امروز مردم جهان و ایران به برکت انقلاب اسلامی دارای بصیرت شدند و بر اساس دور اندیشی امام راحل که امروز را روز قدس را نام گذاری کردند، این تفکر هم توسعه پیدا کرد.
,
 
,
وی افزود: بنابراین کنفرانس ها و همایش های منحرف و فریب دهنده جهان استکبار علیه ملت مظلوم فلسطین دیگر چون حنای رنگ باخته در مقابل ملت بصیر ایران است.
,
 
,
کامران ادامه داد: امروز مردم اصفهان و جای جای کشور با بصیرت علیه استکبار و رژیم اشغالگر اسرائیل به میدان آمدند و حتماً بر اساس پیش بینی رهبری، حداکثر تا کمتر از 25 سال آتی این رژیم نابود خواهد شد و قطعاً خداوند و امام زمان حافظ قبله اول مسلمین است.
,
 
,
وی عنوان کرد: علی رغم همه توطئه های رسانه ای استکباری و فضاسازی سلطه جویان معامله قرن شکل نخواهد گرفت و به تعبیری معامله قرن برابر با مرگ و نابودی صهیونیست هاست.
,
 
,
نماینده مردم اصفهان در پایان تصریح کرد: مرگ صهیونیست ها، سال های سال است که فرا رسیده است و این رژیم اشغالگر در حالت احتضار قرار دارد، امریکا و ایادی آن سعی دارند با طرح معامله قرن به این رژیم تنفس مصنوعی بدهند که در اشتباه هستند.
,
 
,
* رژیم صهیونیستی باور کند که تاریخ اعتبارش منقضی شده است
, * رژیم صهیونیستی باور کند که تاریخ اعتبارش منقضی شده است,
 
,
حیدر علی عابدی هم در گفت وگو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به پیشنهاد مستکبران مبنی بر معامله بزرگ قرن اظهار کرد: دشمنان برای اینکه ما را از راه اصلی باز بدارند چنین پیشنهادات انحرافی می‌دهند.
,
 
,
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما پیشنهادی را می‌پذیریم که برگرفته از حقوق مردم فلسطین باشد و فقط ملت فلسطین می‌تواند برای خود و سرنوشت ملت خویش تصمیم گیری کند؛ نه این که از هزاران کیلومتر آن طرف تر آمریکایی که بنای حکومتش بر استثمارگری و ظلم است بخواهد طراحی را بدهد که متضمن حقوق فلسطین باشد.
,
 
,
وی ادامه داد: همین که بسته پیشنهاد شده معامله قرن از طرف آمریکاست، نشان دهنده این است که حقوق مردم فلسطین در آن رعایت نشده و بهترین روش این است که مردم فلسطین خودشان برای سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند.
,
 
,
عابدی در پایان با اشاره به این که تنها در آفریقا یک کشور آپارتاید داشتیم که آن هم از بین رفت تأکید کرد: اکنون فقط رژیم صهیونیستی اشغالگر بر این تفکر هست که باید باور کند که تاریخ اعتبارش منقضی شده است.
,
 
,
* شکست معامله قرن قطعی است
, * شکست معامله قرن قطعی است,
 
,
حمید رضا فولادگر، دیگر نماینده اصفهانی ها در گفت وگو با خبرنگار صاحب نیوز، با اشاره به چهلمین سالگرد روز قدس اظهار کرد: ما چهل سال آثار مقاومت را به وضوح مشاهده می‌کنیم و امروز می بینیم رژیم صهیونیستی نسبت به چهل سال پیش در ضعف کامل قرار گرفته است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در آستانه فرآیند جدید معامله بزرگ قرن هستیم و دشمنان به دنبال سازش در منطقه هستند عنوان کرد: این حضور پرشکوه مردم بهترین جواب به این معامله سازش هست که شکست آن قطعی است.
,
 
,
نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه بیشترین فشارها از طرف آمریکا روی جبهه مقاومت قرار گرفته است بیان کرد: این حضور مردم می‌تواند موجب تقویت جبهه مقاومت شود و راه حل مسئله فلسطین هم همین مقاومت است؛ چرا که ما اگر از طریق جنگ های چریکی قرار بود به نتیجه برسیم ده ها سال پیش به نتیجه رسیده بودیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه مذاکرات و ادعاهای کشورهای پر قدرت عربی در مورد فلسطین تاکنون بی نتیجه بود، تأکید کرد: آنچه تاکنون در زمینه فلسطین کارآمد بوده مقاومت است و نتیجه این مقاومت این است که ۴۰ سال پیش رژیم صهیونیستی در اوج قدرت به دنبال این بود که خودش را از فرات تا نیل گسترش دهد و حالا به جایی رسیده که همان حکومت مرکزی خودش را دودستی چسبیده و این نشان دهنده آثار مقاومت و انتفاضه فلسطین است، اگر همین مسیر ادامه پیدا کند ما به پیش بینی زوال رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۰ سال خواهیم رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه