اخبار داغ

استاندار اصفهان:

ملّت ایران از آرمان‎های نظام و فرامین رهبری دفاع خواهد کرد

ملّت ایران از آرمان‎های نظام و فرامین رهبری دفاع خواهد کرد
استاندار اصفهان گفت: ملّت ایران همه با هم هم‎صدا و هم دل روبروی استکبار و ایادی مزدورش ایستاده اند و از تمامیت ارضی و آرمان‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‎های امام و فرامین رهبر معظم انقلاب دفاع خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس رضایی ظهر امروز در جمع مردم روزه دار شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: اگر به جمعیتی که امروز در میدان آمده اند نگاه کنید و تصاویری که توسط دوربین ها ثبت و ضبط می‌شود را ببینید متوجه اتحاد و انسجام و برادری و یگانگی ملت ایران خواهید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

استاندار اصفهان افزود: آمریکا، اسرائیل و ایادی استکبار با دیدن این جمعیت به یگانگی و یکپارچگی مردم ایران پی خواهند برد و متوجه می شوند که ملّت ایران همه با هم هم‎صدا و هم دل روبروی استکبار و ایادی مزدورش ایستاده اند و از تمامیت ارضی و آرمان‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‎های امام و فرامین رهبر معظم انقلاب دفاع خواهند کرد.

,

وی این حضور پرشکوه مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس را نشان از درک و آگاهی بالای مردم اصفهان دانست و ابراز کرد: من به عنوان خادم مردم اصفهان پیامی به غیر از تشکر و قدردانی از فهم و درک بالای این مردم همیشه در صحنه ندارم.

,

رضایی با بیان این‎که دولت‎مردان ما در کنار مردم ایران به آرمان‎های امام راحل پایبند خواهند ماند اذعان کرد: فرقی بین دولت و مردم نیست، چرا که دولت‎مردان خادم مردم هستند و همه با هم همدل و هم زبان و هماهنگ هستند که این هماهنگی را در ابعاد مختلف به منصه ظهور نشاندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه