اخبار داغ

گفتگوی شیرازه با چهره های مختلف فرهنگی و اجتماعی در حاشیه راهپیمایی روز قدس شیراز

گفتگوی شیرازه با چهره های مختلف فرهنگی و اجتماعی در حاشیه راهپیمایی روز قدس شیراز
همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی عظیم روز قدس در سومین حرم اهل بیت، با حضور پرشور امت روزه دار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   به نقل از شیرازه، سرهنگ پاسدار خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: حضور معنی دار همه آحاد مردم این است که قدس پاره تن اسلام است و تا آزادی قدی همه مردم ما در صحنه هستند، به امید روزی که نماز را در قدس بخوانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
دکتر بهزاد مریدی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم با بیان اینکه روز قدس، روز اسلام است اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده تحت معاملات قرن، به نظر می رسد که حضور تمام پشتوانه های مردم فلسطین در سراسر جهان می تواند فضا را به گونه ای پیش ببرد که ذره ای احساس نکنند که تنها هستند. امسال فکر می کنم مردم از هرسال دیگر پرشورتر و با صلابت تر به میدان آمدند.
,
 
,
قناعتی، مسئول کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس هم گفت: پیام حضور مردم در روز قدس، در این گرما و با زبان روزه که هر سال هم پرشورتر از سال قبل برگزار می شود، این است که این راه و این مسیر ادامه دارد ان شاءالله تا پیروزی جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف از دستان کثیف صهیونیست به مدد الهی که در آینده ای نزدیک این را خواهیم دید.
,
وی در ادامه با اشاره به شهادت حجت الاسلام شهید خرسند گفت: همیشه نیروهای انقلابی و کسانی که در صف دفاع از انقلاب هستند، مورد هجمه واقع می شوند، یا هجمه به آبرو، یا هجمه با جان.قناعتی، شهید خرسند را از کسانی دانست که در این راه پرچمدار بود.
,
 
,
حجت الاسلام روح الله متوسل، کارشناس فرهنگی هم در راهپیمایی روز قدس، با بیان اینکه مردم و مستضعفین عالم پیرو قرآن هستند و امر رهبری، و نیز با اشاره به شهادت امام جمعه شهید کازرون اظهار داشت: تقریبا چهل سال پیش در همین خیابانی این روزها امام جمعه کازرون به شهادت رسید، امام جمعه دیگر کازرون هم در همین شبهای قدر به شهادت رسید و این پیام دارد و پیامش هم این است که راه شهید ادامه دارد. 
,
وی افزود: توقع این است که نیروهای امنیتی قدری سریع تر و شدیدتر نسبت به فرقه های امنیتی حساس تر باشند و برخورد جدی تری داشته باشند. 
,
 
,
سردار پاسدار مجتبی مینایی فر رئیس اسبق کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارسهم در گفتگو با خبرنگار شیرازه اظهار داشت: پیام روز جهانی قدس این است که مقاومت زنده است و مردم ایران هم قطعا پشت سر مقاومت هستند. 
,
این جانباز دفاع مقدس تأکید کرد: قطعا به فرموده حضرت آقا، نابودی اسرائیل نزدیک است. 
,
به گفته وی، مردم ما طی این چهل سال گذشته، نشان دادند که در هرگونه مسائلی که به وجود آمده، در صحنه هستند و از رهبرشان جدا نشدند و روز به روز پیشرفته های جمهوری اسلامی را مشاهده می کنیم.
,
مینایی فر با بیان اینکه بعید هم نیست که در این راه مشکلاتی هم پیش می آید گفت: حوادثی نظیر ترور حجت الاسلام خرسند هم داشته ایم، اما اینها هیچکدام نمی توانند خللی در مبارزه و مقاومت مردم ایران ایجاد کنند.
,
وی تصریح کرد: البته تا وقتی که ما با کلماتی مثل:"ح. ت. و...." اینگونه رفتار می کنیم، مردم دلسرد می شوند. مردم باید قاطعانه ببینند تا اینگونه افراد به سزای اعمالشان برسند، امید در دل مردم دوچندان می شود.
,
 
,
ابراهیم عزیزی رئیس سابق سازمان بسیج سازندگی کشور هم که در راهپیمایی روز قدس در شیراز حضور داشت، مهمترین پیام روز قدس را برای همه ملت های جهان و مسلمانان عالم، ایستادگی و مبارزه با نظام سلطه و جهانخواران عالم بیان کرد. 
,
وی تصریح کرد: روز قدس، روز ایستادگی جهان اسلام علیه همه مظاهر کفر و ستم است. روز قدس در حقیقت روز اسلام و روز برتری اندیشه های اسلام بر اندیشه های کفر است. 
,
عزیزی در ادامه به ظرفیت های بالای امنیتی و نظامی در کشور اشاره کرد و گفت: ایران ما امن ترین کشور دنیاست، اگرچه حوادث ناخوشایندی مثل حوادث سابق کازرون و شهادت امام جمعه کازرون هم گاهی پیش می آید که هم جای تأسف دارد و هم جای دقت و پیگیری و مراقبت بیشتر. 
,
وی تصریح کرد: ما می توانیم همین میزان از خشورنت را هم با بهره گیری از ظرفیت نیروی انتظامی و نهاد مقدس بسیج، را بسیار کمتر کنیم.
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه