اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس:

مردم امروز صحنه حریت و استقلال را به نمایش گذاشتند

مردم امروز صحنه حریت و استقلال را به نمایش گذاشتند
دکتر محمد مهدی قاسمی گفت: خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس همگام با سایر اقشار ولایتمدار این استان و کشور عزیزمان، صحنه حریت و استقلال را امروز به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، دکتر محمدمهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از حضور باشکوه مردم به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی و کارکنان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس که در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی میکنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک ضیافت الهی از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به نام روز جهانی قدس  گفت: خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس همگام با سایر اقشار ولایتمدار این استان و کشور عزیزمان، صحنه حریت و استقلال را امروز به نمایش گذاشتند.
,
 
,
قاسی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از ملت فلسطین و روز قدس، افزود: به فضل الهی، مردم شریف ایران اسلامی امروز نیز همچون سنوات گذشته با حضور حماسی خود، وحدت مسلمانان آزادی خواه را به نمایش گذاشتند.
,
 
,
مدیر جهاد کشاورزی فارس در پایان اظهار داشت: اینجانب ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند متعال، بر خود لازم می دانم از مردم شریف و بزرگوار استان فارس به خصوص سربازان تامین غذایی که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند، قدردانی کنم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه