اخبار داغ

حاشیه نگاری راهپیمایی روز قدس 98 در کهگیلویه و بویراحمد/وقتی همه چیز پشت خط دفاع از آرمان فلسطین متحد شد+تصاویر

حاشیه نگاری راهپیمایی روز قدس 98 در کهگیلویه و بویراحمد/وقتی همه چیز پشت خط دفاع از آرمان فلسطین متحد شد+تصاویر
امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح طلب و اصولگرا و حزب و جناح مطرح نبود بلکه همه مسئولان و مردم از پیر و جوان تا زن و مرد؛ یکپارچه و یک صدا در دفاع از آرمان های قدس فریاد بر سر استکبار فریاد می زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بود، همان روزی که  چهل سال قبل بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران آن را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند، امروز تمام مسلمانان جهان یکپارچه بلند شدند و فریاد الله اکبر و مرگ بر ظالم سر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

ملت ایران نیز با زبان روزه و در گرمای طاقت فرسای امروز جمعه به خیابان ها آمدند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را با قدرت تر از گذشته سر دادند تا همه دشمنان این انقلاب بدانند که ملت ایران با وجود همه مشکلات از جمله فشارهای اقتصادی و تحریم ها ایستاده اند و خواهند ایستاد.

,

, ,

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز  از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، گروه های سیاسی مختلف در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یعنی روز جهانی قدس به خیابان ها آمدند و ندای مرگ براسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.  

,

 

,
 
,

امروز در لحظات آغازین راهپیمایی روز جهانی قدس مردم به صورت خانوادگی به همراه فرزندان خود به سمت جایگاه حرکت می کردند ، کودکان و جوانانی بودند که پرچم ایران را بر روی صورت هایشان نقش زده بودند.

,
, ,

جوانان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی انها مرگ بر آمریکا به زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده بود دست دیگرشان را مشت می کردند و فریاد می زدند " تا خون در رگ ما است خامنه ای رهبر ما است ".

,
, ,

امروز روز جهانی قدس تنها برای بزرگسالان و جوانان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمدی نبود بلکه بودند مادرانی که چهل سال انقلاب اسلامی ایران را دیده اند و امروز عصا به دست امده بودند که بگویند بعد از گذشت بیش از 40 سال به وطن و رهبرشان پشت نکرده اند و توطئه های دشمنان نتوانسته است در افکار آنها تاثیر منفی داشته باشد.

,
, ,
 
,

کهگیلویه و بویراحمد عشایر زاده است و در گذشته بخش زیادی از مر دم این استان عشایر بودند، عشایری که مثل همیشه برنو به دست و ثابت قدم در راهیپمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و فریاد مرگ بر استکبار سر دادند.

,

 

,
, ,
 
,

در راهپیمایی امروز مادرانی بودند که فرزند یک ساله و چند ماهه خود را با وجود شدت گرما به راهپیمایی اورده بودند تا به او از همین حالا بگویند ایران اسلامی  همچنان ثابت قدم مانده است و و همیشه مدافع حق است و با ناحق مبارزه می کند و بالاخره پیروز خواهد شد.

,

 

,
, ,

امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح طلب  و اصولگرا و حزب و جناح مطرح نبود بلکه همه یکپارچه و یک صدا در دفاع از آرمان های قدس فریاد بر سر استکبار فریاد می زدند.

,

 

,

شعار " مرگ بر امریکا" و " مرگ بر اسرائیل " امروز نه تنها در شهر یاسوج بلکه در همه شهرستان های استان از جمله، کهگیلویه، بهمئی ، چرام، لنده،باشت، گچساران، دنا و باشت  به صدا درآمد.

,
, ,

در راهیپمای امروز روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد  کودکانی بودند که پرچم ایران اسلامی را در یک دست داشتند و دست پدر را در درستی دیگر و روی پیراهنی که در تن داشت  عکس مقام معظم رهبری طراحی شده بود این کودک تنها با حضورش در راهیپمایی با این ظاهر به دنیا نشان داد که دهه نودی ها نیز پشت ولایت فقیه هستند و تا آخر خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه