اخبار داغ

شکوه های مردم جنوب شرق همچنان ادامه دارد!

عصرهای بی آب در گرمای 40درجه/علت قطع ناگهانی آب مهرنشینان زاهدان چیست؟

عصرهای بی آب در گرمای 40درجه/علت قطع ناگهانی آب مهرنشینان زاهدان چیست؟
جمعی از مهرنشینان زاهدانی از قطع ناگهانی و افت فشار آب در این منطقه گلایه کرده و خواستار رفع این مشکل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، افت فشار و قطع مکرر و البته ناگهانی آب بدون اطلاع قبلی دغدغه این روزهای مردم سیستان وبلوچستان آن هم در روزهایی است که رکورد گرمای هوا تا 47 درجه سانتیگراد رسیده و مردم در ماه مبارک رمضان بیش از هر زمان دیگر نیاز بیشتری به آب دارند.

قطعی های مکرر هر بار در یک منطقه اما بیشتر باعث نگرانی مردم در تامین آب امسال تابستان شده و از مسئولین خواستار رفع این مشکل هستند.
بزی یکی از ساکنان مهرشهر زاهدان در این باره به خبرنگار عصرهامون گفت: در ایامی که مردم نیاز مبرمی به آب شرب دارند شاهد هستیم که به طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی آب در این منطقه قطع می شود.

وی بیان کرد: قعطی آب در ساعاتی که گرما به اوج خود می رسد و مردم در ماه مبارک رمضان نیاز به استفاده از کولر دارند معضلی است که زمینه سرگردانی شهروندان را به وجود آورده به گونه ای که مردم روزه دار حدودا 5 ساعت را با چاشنی بی آبی سپری کرده و برای انجام امورات شخصی و پخت و پر با مشکل مواجه شده اند.

این شهروند ادامه داد: قطع مکرر آب که از ساعت 15 تا 20 ادامه دارد معضلی است که موجب به وجود آمدن انتقادات بسیاری از سوی شهروندان شده است.
 
فریفته یکی دیگر از ساکنان این منطقه با بیان اینکه مشکل افت فشار و قطعی آب در هفته اخیر بیش از حد بوده است، افزود: اهالی منطقه هرسال با این معضل در تابستان مواجه هستند و این امر منجر شده تا در برخی از روزهای هفته پس از جریان آب در لوله ها رنگ آن تغییر و کدر شود.
 
وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: از آنجایی که مردم در این ایام  نیاز مبرمی به آب دارند اما قطع ناگهانی آن از یک سو تحمل گرمای طاقت فرسا را برای آنها سخت ترکرده و از سوی دیگر خللی در انجام امورات شخصی به ویژه در موقع پخت و پز به وجود آورده است.
 
با این تفاسیر اما امسال نیز با آغاز فصل گرما که مقارن با ماه مبارک رمضان شده مردم روزه دار در اقصی نقاط استان سیستان و بلوچستان چندین ساعت از روز را باید با بی آبی سپری کنند و در این میان آنچه باعث نارضایتی آنان است قطع ناگهانی آب می باشد که از قبل اطلاع رسانی نمی شود و به یکباره آب برای چندین ساعت و حتی چند شبانه روز قطع می شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه