اخبار داغ

نقش خاتمی در قتل «میترا استاد» چیست؟

نقش خاتمی در قتل «میترا استاد» چیست؟
نجفی قربانی نه گفتن هم کیشان سیاسی‌اش به حجاب است. وقتی میزان عرضه شهوت در اجتماع اینگونه بالا رفت، نتیجه همان می‌شود که پیش چشم ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدیاسر جبرائیلی درباره قتل میترا استاد به دست محمد علی نجفی در کانال تلگرامی خود نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
تیری که کمانه کرد و به پای محمدعلی نجفی خورد، دیگرانی را رسوا کرد و در حال نابود کردن هزاران خانواده ایرانی دیگر است، ولنگاری فرهنگی است که لیبرال‌های ایرانی به نام آزادی از دهه هفتاد در این کشور رواج داده‌اند.
,
 
,
نجفی قربانی نه گفتن هم کیشان سیاسی‌اش به حجاب است. وقتی میزان عرضه شهوت در اجتماع اینگونه بالا رفت، نتیجه همان می‌شود که پیش چشم ماست.
,
 
,
نجفی یک قربانی است، چنانکه بسیاری از جوان‌های ما در سکوت خبری قربانی می‌شوند، چنانکه خانواده‌های بسیاری دور از چشم دوربین‌ها متلاشی می‌شوند؛ اما نه قربانی یک توطئه، بلکه قربانی یک سیاست ضد دینی و ضداخلاقی که لیبرال‌های ایرانی به نام آزادی در جامعه ما رواج داده‌اند.
,
 
,
کمپین برای عریانی به راه می‌اندازند و نامش را آزادی می‌گذارند. فرجام آن عریانی‌ها، جز این بی‌آبرویی‌ها نیست.
,
 
,
آنکه باید سرزنش و ملامت شود، محمد علی نجفی نیست، سید محمد خاتمی است که مسیح علی‌نژاد برایش ترانه خواند تا قبح بشکند و اوبرایش کف زد تا احترامش به آزادی را نشان دهد. خاتمی باید ملامت شود که گفت اگر دین در برابر آزادی قرار گیرد، دین باید محدود شود. و قتل میترا استاد، فرجام محدود شدن دین در برابر ولنگاری با نقاب آزادی است.
,
 
,
اخیراً مصطفی تاج زاده خواهان آزادسازی مصرف مشروبات الکلی نیز شده است. این مطالبه، ادامه همان مسیر است. بگذارید به نام مخالفان آزادی به ما ناسزا بگویند. ما برای حفظ جان میترا استادها و حفظ آبروی محمدعلی نجفی‌ها، با آزادی جنسی، با بی حجابی، با آزادی مشروبات الکی و هر آنچه آزادی از این دست باشد، مخالفیم. ما با این آزادی ستیز خواهیم کرد تا مردمانمان به قتلگاه نروند. ما هرگز برای به دست آوردن محبوبیت‌های کوتاه مدت و رضایت‌های جاهلانه، آینده مردم خود را تباه نخواهیم کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه